ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 98

در ادامه پست های مربوط به کنکور 98 این بخش اختصاص به ویرایش ثبت نام اطلاعات کنکور سراسری 98 به همراه زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نامی هریک از داوطلبان ریاضی ، تجربی ، زبان ، انسانی و هنر دارد .

مشاوره ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 98

پس انجام فرایند اینترنتی ثبت نام کنکور سراسری 98 و دریافت کد رهگیری ثبت نام گاها برای برخی از داوطلبان پیش می آید که بعضی از اطلاعات وارد شده در هنگام ثبت نام اشتباه وارد نموده و یا اینکه قصد دارند برخی از اطلاعات ثبت نامی خود را تغییر دهند . بر این اساس سازمان سنجش فرصتی دوباره برای برای داوطلبان کنکور 98 فراهم نموده است که بعضی از اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش نمایند . در صورتی که در زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 موفق به ویرایش اطلاعات خود نشده اید سازمان سنجش جهت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 98 دو مهلت را هر ساله برای داوطلبان مهیا میکند که مهلت اول بعد از ثبت نام کنکور سراسری 98 می باشد که معمولا در اسفند ماه می باشد و مهلت دوم مربوط به قبل از زمان برگزاری کنکور سراسری 98 و در هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 98 می باشد . در مهلت اول ویرایش اطلاعات ثبت نامی داوطلبان می توانند کلیه ی اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش نمایند ( البته در مورد سوابق تحصیلی بین داوطلبانی که شامل سوابق تحصیلی میشوند با داوطلبانی که شامل سوابق تحصیلی نمیشوند تفاوت وجود دارد که در ادامه توضیح داده می شود ) اما در مرحله ی دوم ویرایش داوطلبان می توانند فقط تعدادی از اطلاعات ثبت نامی خود را ویرایش نمایند . در ادامه این پست در مورد زمان و نحوه ویرایش ثبت نام کنکور سراسری 98 توضیحات جامعی ارائه میشود .

ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 98

زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 98

همزمان با اعلام زمان مجدد ثبت نام کنکور 98 ، ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور نیز فعال می شود . در کنکور سراسری 98 احتمالا بر طبق روال سال های گذشته ، ویرایش اطلاعات ثبت نام در اسفند ماه فعال می شود که زمان دقیق مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نامی در این پست اعلام می شود . پس از اعلام زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 98 هر یک از داوطلبانی که در اطلاعات وارد شده اشتباهاتی داشته اند می توانند با مراجعه به وب سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org می توانند اطلاعات خود را ویرایش نمایند . در صورتی که جزو داوطلبانی هستید که دیپلم خود را بعد از سال 84 دریافت کرده اید و شامل سوابق تحصیلی می شوید در هنگام ویرایش اطلاعات ثبت نام به جز کد سوابق تحصیلی مابقی اطلاعات ثبت نامی خود را می توانید ویرایش نماید و اگر جز داوطلبانی هستید که دیپلم خود را قبل از سال 84 گرفته اید و یا شامل سوابق تحصیلی در کنکور سراسری نمی باشد می توانید کلیه اطلاعات ثبت نام خود را ویرایش کنید .

توضیحات تکمیلی ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 98

کلیه ی داوطلبان کنکور سراسری لازم است در فرصت ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 98 اطلاعات ثبت نامی خود را بررسی نمایند تا در صورت وجود اشتباه در اطلاعات نسبت به ویرایش آن اقدام نمایند همچنین داوطلبان پس از انجام ویرایش اطلاعات ، نسبت به بررسی اطلاعات اقدام نمایند . در پایان توصیه می شود پست های مربوط به ثبت نام کنکور 98 ، شرایط ثبت نام کنکور 98 ، بهترین منابع کنکور 98 ، منابع کنکور 98 ، دفترچه ثبت نام کنکور 98 ، کارت ورود به جلسه کنکور 98 و ثبت نام مجدد کنکور 98 ، تاثیر معدل کنکور 98 ، ترمیم معدل کنکور 98 و برنامه ریزی کنکور 98 و زمان برگزاری کنکور 98 را نیز مطالعه نمایید .