مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 98

در ادامه مطالب مربوط به آزمون سراسری 98 در این بخش در مورد مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 98 و زمان ثبت نام توضیح داده میشود .

توضیح مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 98

اگر جزو داوطلبانی هستید که در زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 موفق به ثبت نام در کنکور 98 نشده اید میتوانید در مهلت مجدد ثبت نام کنکور اقدام به ثبت نام در کنکور 98 کنید . برخی از داوطلبان که در ترمیم معدل کنکور 98 در دی ماه شرکت کرده اند و هنوز نتیجه امتحانات اعلام نشده است و یا برخی از داوطلبان در دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی خود دچار مشکل شده اند و یا بنا بر هر دلیلی موفق به ثبت نام در مهلت مقرر نشده است می توانند در مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 98 نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند . در ادامه در مورد زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور به طور کامل توضیح داده می شود .

مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 98

زمان مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 98

بعد از اعلام مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 98 که احتمالا در اسفند ماه می باشد داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش در کنکور سراسری ثبت نام نمایند . زمان دقیق مهلت مجدد ثبت نام بعد از انتشار اطلاعیه های مربوطه توسط سازمان سنجش در این بخش اطلاع رسانی می شود . پس از اعلام زمان ثبت نام مجدد در کنکور 98 داوطلبان متقاضی با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org و خرید کارت اعتباری جهت ثبت نام در کنکور 98 اقدام کنند . کلیه ی مراحل ثبت نام در مهلت مجدد همانند زمان اصلی ثبت نام می باشد و داوطلبان پس از ثبت نام در صورتی که در اطلاعات وارد شده اشتباهاتی داشته اند می توانند با مراجعه به لینک مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 98 در سایت سازمان سنجش اطلاعات خود را تصحیح نمایید. 

تکمیلی :  مهلت مجدد برای ثبت نام در کنکور سراسری 98 و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی از  از روز یكشنبه مورخ 97/12/19 آغاز خواهد شد و تا روز چهارشنبه مورخ 97/12/22 ادامه خوهد داشت. 

شرایط عمومی و اختصاصی مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 98

هر یک از داوطلبان که قصد ثبت نام در کنکور سراسری 98 در مهلت مجدد را دارند باید در مورد شرایط شرکت در کنکور 98 اطلاعات کافی را در اختیار داشته باشند . لذا توصیه میگردد پست مربوط به شرایط ثبت نام کنکور 98 را به طور کامل مطالعه نمایید تا در مورد شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام در کنکور 98 اطلاعات کاملی داشته باشید . همچنین توصیه میشود پست های مربوط به ثبت نام کنکور 98 و دفترچه ثبت نام کنکور 98 را نیز مطالعه نمایید .

توضیح مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 98

به تمامی داوطلبانی که در مهلت مجدد قصد ثبت نام در آزمون سراسری 98 در یکی از رشته های ریاضی ، انسانی ، تجربی ، هنر و یا زبان را دارند توصیه می شود پست های مشاوره ای مربوط به برنامه ریزی کنکور 98 ، بهترین منابع کنکور 98 ، منابع کنکور 98 ، زمان برگزاری کنکور 98 و تاثیر معدل در کنکور 98 و کارت ورود به جلسه کنکور 98 را مطالعه نمایند و همچنین برای اطلاع از اخرین اخبار مربوط به کنکور 98 به بخش اخبار تحصیلی سایت همکلاسی مراجعه کنید .