جزوه واکنش های شیمیایی استوکیومتری شیمی 3 ( استاد شاهی )

بخش واکنش های شیمی فصل اول شیمی سوم یکی از بخش های بسیار مهم و کاربردی استوکیومتری میباشد .

درمورد جزوه واکنش های شیمیایی استوکیومتری شیمی 3

جزوه واکنش های شیمیایی استوکیومتری شیمی 3 در این پست آماده دانلود می باشد که داوطلبین در کنکور ریاضی و کنکور تجربی می توانند از آن استفاده نمایند . فصل استوکیومتری که همان فصل اول شیمی سوم دبیرستان و یکی از مهم ترین فصل های شیمی در کنکور سراسری می باشد برای برخی از داوطلبان کنکور فصلی سخت می باشد. فصل استوکیومتری یکی از فصل هایی می باشد که هر سال در کنکور سراسری تعداد قابل توجهی تست را به خود اختصاص داده است و طراحان سوال کنکور نگاه ویژه ای به فصل استوکیومتری دارند و اگر نگاهی به بودجه بندی کنکور تجربی 97 و بودجه بندی کنکور ریاضی 97 فصل استوکیومتری در سال های اخیر داشته باشیم هم در رشته ی تجربی و هم ریاضی به طور متوسط چهار تست از این فصل مطرح شده که سهم قابل توجهی از سوالات شیمی کنکور سراسری را شامل می شود.

 جزوه واکنش های شیمیایی استوکیومتری شیمی 3 ( استاد شاهی )

توضیحات جزوه واکنش های شیمیایی استوکیومتری شیمی 3

جزوه واکنشهای شیمیایی استوکیومتری شیمی سوم که توسط استاد شاهی آماده شده است جزوه ای بسیار کامل در مورد واکنش های شیمی سوم فصل استوکیومتری می باشد می باشد که تمام بخش های مربوط به واکنش های شیمایی فصل اول شیمی سوم را پوشش می دهد . در این جزوه تمام واکنش های شیمیایی مورد نیاز داوطلبین در کنکور سراسری ریاضی و تجربی آورده شده است .

فصل استوکیومتری به دلیل داشتن مسایل حلی در کنکور سراسری میتواند جزء تست های وقت گیر باشد اما نکته ی مهمی که در اینجا باید ذکر شود این است که بدون یادگیری کامل واکنش های شیمایی شیمی 3 پاسخ دادن به سوالات استوکیومتری بسیار دشوار خواهد بود و با توجه به این موضوع که تعداد تست های مطرح شده از این فصل زیاد است باید داوطلب وقت کافی را در دوران مطالعه کنکور برای فصل استوکیومتری قرار دهد. نکته ی مهمی دیگری که باید داوطلبان به آن دقت داشته باشند این است که واکنش های مطرح شده در سوالات کنکور معمولا موازنه شده نیستند و داوطلبی باید موازنه را انجام دهد .

تمام بخش های فصل اول شیمی سوم  ( استوکیومتری ) مهم است و میتوانند در کنکور سراسری مورد سوال واقع شوند . از بخش های مهمی که باید به آن اهمیت بدهید آشنایی کامل با تمام واکنش های شیمیایی کتاب شیمی دبیرستان و مهارت کامل در موازنه این واکنش های شیمیایی است . سوالاتی که در بخش هایی مانند روابط حجمی گاز ها ، واکنش های محدود کننده و ... مطرح میشوندو با تمرین تستی زیاد میتوان بر آنها تسلط پیدا نمود . به شما پیشنهاد میشود پست های نحوه مطالعه شیمی کنکور ، ضرایب دروس عمومی و اختصاصی کنکور ، بهترین منابع کنکور 97 ، فهرست منابع کنکور 97 سنجش ، ثبت نام کنکور سراسری 97 را مطالعه نمایید . 

نویسنده : شاهی
حجم : 9.71 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 6

ش
شیوا

جزوه خوب وبسیار عالی هستش...

ش
شادمان

بسیار عالی بود استاد جهان شاهی از دبیران خوب و عالی شیمی هستند ایشان واقعا خوبه خوبه خووووووووووووووووووووب هستند

ش
شیدا

استاد جهان شاهی از بابت این جزوه بسیاااااااااااااار ممنون هستیم واقعا به درد من خورد جزوه جمع و جور و خوبی بود دستتون درد نکنه اگه زحمتی نباشه از مسئول سایت میخواهیم که جزوات بیشتری از این استاد گرانقدر تو سایت گذاشته شود

ب
بشیری

بسیار خوب و عالی

ش
شادمان

واقعا دس مریزاد.... جزوه بسیااااااااااااااااااااار خوبی بود استاد جهان شاهی دستتون درد نکنه منتظر جزوات دیگر شما هستیم

N
N

خوب بود

ب
بشیری

veryyyyyyyyyyyyyyyyyy goooooooooooooooooooood دستشون درد نکنه

ا
الهام

جزوه بسیار خوب وو مفیدی بود دست استاد بزرگوار استاد شاهی عزیز ممنون

ا
احمدی

عالییییییییییییییییییی بود