دانلود جزوه فصل اول حسابان یازدهم ( استاد قهرمان )

جزوه کامل از فصل اول حسابان سال یازدهم که جزء فصل های مهم و پایه ای برا دانش آموزان یازدهم ریاضی است در این بخش قرار گرفت.

درباره جزوه فصل اول حسابان یازدهم

جزوه فصل اول حسابان یازدهم تالیف استاد رحیم قهرمان ویژه دانش آموزان سال یازدهم رشته ی ریاضی برای دانلود قرار گرفت . درسنامه فصل اول حسابان یازدهم شامل توضیحات مفصل در مورد فصل اول حسابان یازدهم می باشد که علاوه بر دانش اموزان یازدهم ، داوطلبان کنکور ریاضی نیز می توانند از آن استفاده نمایند . از ویژگی های جزوه فصل اول حسابان یازدهم ریاضی می توان به درسنامه های بسیار کامل آن اشاره داشت که در هر درسنامه از فصل یک حسابان یازدهم به آموزش کامل آن پرداخته است و مثال های متنوع برای یادگیری کامل دانش اموز استفاده شده است . در انتهای هر درسنامه سوالات تستی و تالیفی مربوط به آن بخش نیز قرار گرفته است و به صورت کلی جزوه ای کامل از فصل اول حسابان یازدهم را در اختیار دانش آموزان و کنکوری ها قرار می دهد . این جزوه علاوه بر توضیحات شامل سوالات تستی فصل اول حسابان یازدهم نیز است . جهت دانلود جزوه حسابان یازدهم سایر فصل ها می توانید وارد بخش جزوه های کنکوری سایت همکلاسی شوید و جزوه های مورد نیاز خود را دانلود نمایید .

دانلود جزوه فصل اول حسابان یازدهم ( استاد قهرمان )

توضیحات جزوه فصل اول حسابان یازدهم

فصل اول حسابان یازدهم شامل پنج درس می باشد . درس اول: مجموع جملات دنباله های حسابی و هندسی ، درس دوم: معادلات درجه دوم درس سوم: معادلات گويا و گنگ ، درس چهارم: قدر مطلق و ويژگی های آن ، درس پنجم: آشنايی با هندسه تحليلی می باشد . در مجموع کتاب حسبان یازدهم یکی ازمنابع مهم طرح سوالات برای گروه کنکور ریاضی می باشد که داوطلبان و دانش اموزان سال یازدهم باید زمان و تمرین کافی برای حسابان یازدهم در نظر داشته باشند . با توجه اینکه دانش آموزان سال یازدهم از لحاظ زمانی فرصت بسیار خوبی را برای مطالعه کنکور دارند در صورتی که از هم اکنون مطالعه کنکور خود را شروع کنند در سال کنکور وضعیت بسیار مطلوبی از لحاظ درسی خواهند داشت و در این سال میتوانند به راحتی دروس خوانده شده سال دهم و یازدهم را مرور نمایند پس به دانش آموزان سال یازدهم توصیه می شود که از هم اکنون مطالعه کنکوری خود را شروع کنند و علاوه بر خواندن دروس امتحان یازدهم خود را برای کنکور سراسری ریاضی نیز آماده نمایند . جهت مشاهده بهترین منابع کنکوری دهم و بهترین منابع کنکوری سال یازدهم کلیک کنید . 

در صورتی که نظر یا پیشنهادی در مورد جزوه های سال یازدهم رشته ی ریاضی دارید می توانید در قسمت نظرات این بخش نظر های خود را بیان کنید و همچنین میتوانید نظر خود را در مورد جزوه فصل اول حسابان یازدهم نیز اعلام کنید .

نویسنده : رحیم قهرمان
حجم : 23.47 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 8

ف
فاطمه

سلام ممنون از سایت خوبتون،جزوه واقعا گونه ی که دانش آموز به راحتی میتونه مطالب رو متوجه شه بدون هیچ گونه مشکلی توصیه میکنم حتما تمرین کنید????

Z
Zeinab Amiri

بسیار عالییی خوشم اومد

آ
آیلار

خیلی خوبه مرسی از شما

ن
نیما

واقعا عالی است . دوستان پاره ای کتاب کاج هست حتما دانلود کنید

ی
یونس

عالی

ی
یوسف

عالی فوق العاد

N
N

خوب بود

N
N

عالی