بهترین منابع کمک درسی سال یازدهم تجربی ، ریاضی ، انسانی

در این بخش به بررسی و معرفی بهترین منابع کمک درسی سال یازدهم در رشته های تجربی و ریاضی و انسانی خواهیم پرداخت.

مشاوره بهترین منابع کمک درسی سال یازدهم

در این مقاله سعی خواهیم کرد بهترین منابع کمک درسی سال یازدهم در رشته ی ریاضی و تجربی و انسانی را معرفی نماییم . با توجه به تغییرات کامل کتاب ها انتشارات مختلف در حال حاضر مشغول تالیف کتاب های کمک درسی جدید برای پایه یازدهم هستند و مدتی زمان خواهد برد تا کتاب های کمک درسی یازدهم تمام انتشارات در بازار منشتر شود اما در حال حاضر برای دانش آموزان سال یازدهم که می خواهد در کنکور 98 شرکت نمایند بهترین منابع موجود که در حال حاضر چاپ شده و بازار منتشر گردیده است را معرفی می کنیم . 

بهترین منابع کمک درسی فارسی و نگارش سال یازدهم

در این پست منابع کمک درسی پایه یازدهم را به دو بخش عمومی و اختصاصی برای دانش اموزانی که میخواهند در کنکور 98 شرکت کنند تقسیم خواهیم کرد و در ابتدا به بررسی دروس عمومی که در هر رشته های ریاضی و تجربی و انسانی مشترک است خواهیم پرداخت .

بهترین کتاب کمک درسی فارسی و نگارش سال یازدهم

در پست بهترین منابع کمک درسی سال دهم به اهمیت بخش های مختلف سوالات فارسی و نگارش در کنکور سراسری اشاره شد . از کتاب های موجود در بازار می توان به سیر تا پیاز گاج فارسی یازدهم و نشر الگو اشاره داشت . کتاب سیر تا پیاز فارسی یازدهم شامل مجموعه‌ای کامل از درسنامه‌های کاربردی، پرسش‌های تشریحی و همچنین بانکی از تست‌های ویژه کنکور سراسری می باشد که هم برای امتحان مدارس و کنکور قابل استفاده می باشد .

 کتاب فارسی یازدهم الگو شامل درسنامه ، تست ، آزمون و هر آنچه که برای مطالعه کنکوری ادبیات لازم باشد را در اختیار داوطلب قرار می دهد.

کتاب تست فارسی یازدهم خیلی سبز نیز منبعی مناسب برای درسنامه و تست می باشد .

بهترین منابع کمک درسی سال یازدهم تجربی ، ریاضی ، انسانی

بهترین منابع کمک درسی عربی سال یازدهم

در بخش بهترین منبع مطالعه عربی هم در درسنامه و هم تست میتوان به کتاب های عربی یازدهم خیلی سبز و سیر تا پیاز عربی گاج و میکرو عربی دهم اشاره کرد . کتاب های معرفی شده منبع مناسبی از لحاظ درسنامه و تست هستند و همچنین کتاب سیر تا پیاز عربی گاج نیز جهت استفاده در امتحانات مدارس مناسب می باشد .

بهترین منابع کمک درسی سال یازدهم تجربی ، ریاضی ، انسانی

بهترین منابع کمک درسی دین و زندگی سال یازدهم

 در حال حاضر یکی از منابع عالی هم از نظر درسنامه و هم از نظر تست برای دین و زندگی سال یازدهم کتاب دین و زندگی یازدهم خیلی سبز می باشد . این کتاب در کنار متن اصلی کتاب درسی دین و زندگی یازدهم که در کتاب اضافه نموده است به بررسی مفهومی متن کتاب و پیام و ایات احادیث پرداخته و تست های تالیفی و سراسری نیز در خود جای داده است.

بهترین منابع کمک درسی سال یازدهم تجربی ، ریاضی ، انسانی

بهترین منابع کمک درسی زبان انگلیسی سال یازدهم

از منابع کمک آموزشی  زبان انگلیسی سال یازدهم می توان به مبتکران تالیف شهاب اناری و خیلی سبز و میکرو گاج اشاره نمود که از سطح مناسبی برای مطالعه برخوردار هستند و دارای تست های تالیفی استاندارد کنکوری می باشند . 

بهترین منابع کمک درسی سال یازدهم تجربی ، ریاضی ، انسانی

بهترین منابع کمک درسی دروس اختصاصی سال یازدهم

در ادامه این پست بهترین منابع کمک درسی سال یازدهم رشته های تجربی و ریاضی و انسانی به برسی دروس اختصاصی این رشته ها خواهیم پرداخت. همچنین دانش اموزان سال یازدهم که مایل به اشنایی به بهترین منابع کمک درسی سال دهم هستند به سایت همکلاسی مراجعه نمایند.

بهترین منابع کمک درسی زمین شناسی یازدهم

در حال حاضر یکی از بهترین منابع موجود در بازار برای مطالعه درس زمین شناسی کتاب زمین شناسی خیلی سبز می باشد .

بهترین منابع کمک درسی زیست شناسی سال یازدهم تجربی

انتشارات خیلی سبز کتاب کمک درسی زیست یازدهم را منتشر نموده است . این کتاب هم از لحاظ درسنامه و هم تست در سطح مناسبی قرار دارد . 

کتاب زیست نشر الگو و میکرو گاج نیز از منابع عالی برای مطالعه و تست زنی زیست سال یازدهم می باشد . شما میتوانید از جزوه های زیست یازدهم سایت همکلاسی استفاده کنید.

 بهترین منابع کمک درسی سال یازدهم تجربی ، ریاضی ، انسانی

بهترین منابع کمک درسی ریاضی سال یازدهم تجربی

برای انتخاب کتاب مناسب درسنامه و تست ریاضی یازدهم تجربی می توانید از کتاب های ریاضی یازدهم تجربی خیلی سبز و یا مهر و ماه و یا میکروگاج استفاده کنید . از ویژگی های کتاب های معرفی شده می توان درسنامه های جامع و تست های تالیفی و سراسری اشاره کرد . 

بهترین منابع کمک درسی سال یازدهم تجربی ، ریاضی ، انسانی

بهترین منابع کمک درسی فیزیک سال یازدهم تجربی

 از کتاب هایی که در حال حاضر منتشر شده می توان به فیزیک یازدهم خیلی سبز و میکرو گاج و نشر الگو اشاره کرد که هر سه دو از کیفیت مناسبی هم از نظر درسنامه و هم تست برخوردار می باشند.

بهترین منابع کمک درسی سال یازدهم تجربی ، ریاضی ، انسانی

بهترین منابع کمک درسی شیمی سال یازدهم تجربی

از کتاب های کمک درسی شیمی یازدهم که درسنامه و تست را به طور کامل پوشش داده اند میتوان شیمی یازدهم میکرو گاج ، خیلی سبز و نشر الگو را معرفی نمود. 

بهترین منابع کمک درسی سال یازدهم تجربی ، ریاضی ، انسانی

بهترین کتاب های کمک درسی سال یازدهم رشته ی ریاضی

کتاب های کمک درسی مناسب سال یازدهم رشته ی ریاضی در دروس حسابان و احتمال و هندسه شامل موارد زیر است.

حسابان : نشر الگو ، خیلی سبز ، میکرو گاج

هندسه : میکروگاج ، نشر الگو ، خیلی سبز

آمار و احتمال یازدهم : میکرو گاج ، خیلی سبز

شیمی : خیلی سبز ، میکرو گاج ، نشر الگو

بهترین کتاب های کمک درسی سال یازدهم رشته ی انسانی

عربی : کتاب های خیلی سبز و میکرو گاج جهت تست و درسنامه منبع مناسبی می باشند .
جغرافیا : کتابهای میکرو گاج ، خیلی سبز با ارائه ی درسنامه های مناسب و پرسش های چهار گزینه ای منابع مناسبی برای مطالعه می باشند.
تاریخ : خیلی سبز و میکرو گاج
ریاضی و امار : خیلی سبز ، مبتکران و میکرو گاج شامل درسنامه های جامع و مفهومی و سوالات استاندارد تستی می باشد .
علوم و فنون ادبی : خیلی سبز
جامعه شناسی :   میکرو گاج ، خیلی سبز
روان شناسی : خیلی سبز
فلسفه : خیلی سبز

در مورد کتاب های کمک درسی اختصاصی سال یازدهم رشته ی انسانی در دروس روان شناسی ، جامعه شناسی 2 ، تاریخ ، علوم و فنون ادبی ، عربی و جفرافیا از کتاب های انتشارات مشاوران آموزش میتوانید استفاده کنید که منبعی مناسب برای مطالعه هستند . 

ع
علیرضا

سلام به نظر من برای یازدهم کتاب های زیر را بگیرین ادبیات:مبتکران{حمید طالب تبار}.نشرالگو{تست} عربی:خیلی سبز{تست} دینی:جامع دین و زندگی مسلم بهمن آبادی{پایه دهم و یازدهم} زبان:مبتکران{شهاب اناری} ریاضی:خیلی سبز{تست}.نشرالگو{تست} زیست:خیلی سبز{تست}.میکرو طبقه بندی گاج فیزیک:نشر الگو{تست}.خیلی سبز{تست} شیمی:مبتکران{بهمن بازرگانی}.میکرو گاج.خیلی سبز زمین شناسی:خیلی سبز{تست} به ترتیب اولویت نوشتم

ک
کریم اسدی

سلام میخواستم دفتر برنامه ریزی بگیرم 44تومه می ارزه جوکار برای یازدهم تجربی خوبه یا نه تاثیر داره ؟ اگه خوب نیست گولمو هدر ندم

ک
کریم

سلام بنظرتون واسه یازدهم پایه کار کنیم یعنی کتاب های دهم و یازدهم قاطی؟ یا کتابای یازدهم بگیریم کلا بگید کدوم واس کنکور اماده تر میکنه؟

آ
آتنا

سلام به نظرتون چه کتابی برای ریاضی ( به جز خیلی سبز ) برای دانش آموز درحد متوسط خوبه .. که درسنامه خوب و جامع و تست های خوب هم داشته باشه ؟؟ ریاضی یازدهم تجربی

ی
یازدهمی

سلام برای فیزیک یازدهم کدوم یک از منابع خیلی سبز و میکرو گاج بهتر هستن؟؟درسنامه کاملتری دارن

ه
همکلاسی

سلام هر دو منبع ذکر شده محتوای درسنامه ای کاملی دارند

م
ملیکا

خیلی سبز قطعا

م
مائده

بهترین کتاب برای فیزیک، کتاب فیزیک پایه (دهم و یازدهم) میکروئه.

ت
تینا

سلام وقتتون بخیر امکانش هست نظرتون درباره کتاب فارسی تست یازدهم مهر و ماه رو بگید. به نظرتون کتاب خوبی هست یا خیر؟

ا
امیر

سلام آیا کتابی که تمام دروس عمومی رو داشته باشه وجود داره ؟

ه
همکلاسی

سلام خیر

م
مهیار

سلام کتاب های آموزشی برای دانش آموزان ضعیف یازدهم ریاضی را معرفی کنید

ه
همکلاسی

سلام منابع ذکر شده برای همه ی دانش اموزان قابل استفاده است

م
محمدرضا

سلام مجدد. من همون کاربر قبلی هستم که درخواست ویرایش جدید داده بودم. خواستم ازتون تشکر کنم هم بابت معرفی بهترین منابع و هم بابت جواب دادن به سوالات. یه درخواستی هم داشتم گفتم تا آپدیت جدید ندادید مطرح کنم. لطفاً اگه میشه آخر هر درس یک منبع رو به عنوان انتخاب نهایی معرفی کنید. می دونم ممکنه بهترین منبع برای هر کسی متفاوت باشه ولی من به شما و انتخاب هاتون اطمینان دارم و پارسال هم از روی مطلب شما منابعم رو انتخاب کردم

ه
همکلاسی

سلام به زودی انجام میشه

م
محمدرضا

سلام. اگه میشه بر اساس ویرایش های جدید هم بررسی کنید تا ما کنکوریای 99 هم استفاده کنیم چون کتابای درسی و کمک درسی تغییر داشتن ممکنه برای ما متفاوت شده باشه. اگر قصدش رو دارید لطفاً بگید که پستش تقریباً چه تاریخی منتشر میشه؟

ه
همکلاسی

سلام به زودی آپدیت میشه

o
omid

سلام بببببخشید من امسال کلاس یازدهم تجرلی هستم و فیزیک دهم رو هیچی نمیدونم . میشه کمک کنین که چه کتابی مناسبه که خوب مطالب فیزیکو یاد بگیرم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟و همچنین بتونم کسری پاریالو جبران کنم مممممنون

ه
همکلاسی

سلام منابع ذکر شده در این پست هم از لحاظ درسنامه و هم تست مناسب می باشد

H
HoSeiN10

سلام من هم اولايل ضعيف بودم ولي فيزيك مبتكران فريد شهرياري رو بگير عاليه ولي بايد از اول تا اخرشو مطالعه كني

م
محمد

سلام آمار احتمال یازدهم ریاضی میکرو نداره فقط یه آمار احتمال کنکور دارا که فصل ۶ و ۷ دهم هم توشه

S
Shayan7778

سلام خسته نباشید . میشه یه کتاب عربی سطح بالا مث فوت و فن معرفی کنید ، متاسفانه این کتاب برای نظام جدید مناسب نیست و بقیه کتابام سطحشون چندان بالا نیست . خیلی ممنونم

ه
همکلاسی

سلام کتاب های معرفی در سطح مناسبی قرار دارد

س
سارا

سلام برای علوم وفنون چه کتابی خوبه ؟؟؟

ه
همکلاسی

سلام کتاب های گاج و خیلی سبز منبع مناسبی می باشد

م
محمدامین

سلام من امسال میرم پایه یازدهم انسانی با توجه به اینکه تاریخ کتابی هست که مطالب آن حجم زیادی داره میخواستم بهترین کتاب کمک آموزشی تاریخ کدوم هست و همچنین مطالب تاریخ رو خلاصه گفته باشه کدوم؟ خیلی سبز یا میکرو گاج یا ... ؟‌ خواهشمندم زودتر پاسخ دهید با تشکر

ه
هانیه

سلام ببخشید من امسال یازدهم انسانی هستم. برای موقع مدرسه که من میخوام تست هم بزنم وعلاوه بر دروس مدرسه برای کنکور هم بخونم من سیرتاپیاز بخرم مناسبه یا میکرو گاج؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ه
همکلاسی

سلام هر دو کتاب مناسبه

س
سامان

سلام.نظرتون درباره کتاب های ایکیو برای هندسه و حسابان برای پایه یازدهم.من پایه دهم از ایکیو ریاضی استفاده کردم تو ازمون های ازمایشی ریاضی رو بالای ۹۰℅میزدم.بنظرتون برا یازدهمم از ایکیو استفاده کنم

ه
همکلاسی

سلام کتاب های مناسبی برای درصد های بالا می باشد

Z
Zahra

سلام.میخاستم بپرسم بالاترین سطح کتاب فیزیک برای یازدهم تجربی چه کتابی؟ درسنامه خیلی مهم نیست.

ه
همکلاسی

سلام کتاب های معرفی شده دارای سطح برای دانش آموزان قوی نیز هست

A
Ali

برای شب امتحان فقط سوالات امتحانی انتشارات منتشران بخرید فوق العاده ست

س
ستاره

سلام. من گام به گام منتشران خریدم خیلی راضی بودم و خیلی خوب کار کرده بود کلی هم فیلم های آموزشی رایگان داخل کتاب منتشران بود که دبیر سر کلاس تدریس کرده بود و توی یادگیری خیلی موثر بود. در ضمن یه سری نمونه سوالات امتحانی با نام قاصدک از منتشران خریدم که همراه با پاسخ بود و کلا سوالات سر جلسه از همون قاصدک منتشران بود

ع
علی

سلام ببخشید برای دروس تخصصی مث ریاضی و فیزیک و شیمی و زیست کتاب کمک درسی پیشنهاد میدین مرسی

ه
همکلاسی

سلام منابع ذکر در متن این پست از لحاظ درسنامه و تست مناسب هستند

ر
رضا

بچه ها شما به من پیشنهاد میدید کدوم ازمون شرکت کنم....قلم چی یا گزینه دو...خواهشا کمک کنید

ع
علی

سلام من قبلا توی ازمون های آزمایشی درصد های خوبی رو نمیزدم ، اما از وقتی که با کتاب های تست خیلی سبز رو گرفتم ، درس های عمومی رو بالای 80 و 90 میزنم و درس های اختصاصی رو بالای ۶۰ و ۷۰ میزنم . به نظر من خیلی سبز برای نظام جدید فوق العاده کار کرده . باتشکر ، موفق باشید .

S
Shilan

لطفاااا کمکم کنید فیزیکم خیلی ضعیفه چیکار کنم چه منبعی بخونم

ی
یوسف قادری

سلام دوست عزیز اگر دهمین و میخواین کفهوم رو یاد بگیرین فیزک دهم استاد شهریاری عالیه اگر یازدهمین به شخصه میکرو گاج استفاده میکنم به نظرم عالیه

ر
رها

سلام،خسته نباشید. برای سال یازدهم کتابهای که سوالات تشریحی خوبی برای امتحانات خرداد ماه دارند رو میشه معرفی کنید؟! دروس(زیست ، عربی، زبان انگلیسی و ادبیات فارسی)

S
Shilan

عزیزم واسه زیست مهر و ماه بخون خاق العادس

ا
احمدرضا برهانی

عالللللللللی

س
سالار

سلام من پایه یازدهم تجربی هستم و می خواستم بهتون اطمینان بدم که کمک درسی هایی که برای یازدهم تجربی پیشنهاد شده خیلی عالی هستن و برای کسانی که تست کار می کنند فوق العاده کتاب های مفیدی هستند بخصوص خیلی سبز و نشر الگو که برای دروس اختصاصی می باشند در یک سطح قرار دارند و هردو مفید هستند و برای دروس عمومی هم کتاب های سیر تا پیاز و نشر الگو مناسب می باشند. بنده هم بعد از تحقیقات زیاد این کتاب ها رو انتخاب کردم و توصیه همه دبیران و اکثر سایتها استفاده از خیلی سبز- نشر الگو و سیر تاپیاز است و اگر بر این کتاب ها کاملا مسلط باشید حتما در کنکور موفق خواهید شد. در ضمن اگر تست کار نمی کنید و فقط می خواهید دروس را به خوبی یاد بگیرید توصیه میکنم نشر الگو را بخرید چون درسنامه های جامع و مفصلی دارد.