ثبت نام کنکور سراسری 98 ریاضی و تجربی و انسانی به همراه زمان ثبت نام

در این پست به توضیحات در مورد ثبت نام کنکور سراسری 98 در رشته های ریاضی ، تجربی و انسانی ، هنر و زبان های خارجه می پردازیم .

مشاوره ثبت نام کنکور سراسری 98

پست ثبت نام کنکور سراسری 98 اختصاص دارد به داوطلبینی که قصد شرکت در کنکور سراسری 98 در یکی از گروه های آزمایشی ریاضی ، تجربی ، هنر ، انسانی و زبان را دارند . ما در این مقاله ی مشاوره ای علاوه بر معرفی کامل شرایط شرکت در کنکور 98 و زمان و نحوه ثبت نام در کنکور سراسری 98 به طور کامل توضیح خواهیم داد . همچنین به محض مشخص شدن زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 در این بخش اطلاع رسانی خواهد شد همچنین بعد از انتشار دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 98 توسط سازمان سنجش توضیحات مربوطه و شرایط ثبت نام در کنکور سراسری 98 در این بخش ارائه خواهد شد . این پست شامل تمامی داوطلبان نظام جدید نظام قدیم و پشت کنکور های 97 نیز می باشد . داوطلبان شرکت در کنکور دانشگاه آزاد نیز دقت داشته باشند که کنکور دانشگاه آزاد نیز از طریق سازمان سنجش و از طریق آزمون سراسری برگزار می شود . لذا این دسته از داوطلبان نیز باید در آزمون سراسری 98 ثبت نام نمایند .

ثبت نام کنکور سراسری 98 ریاضی ، تجربی ، انسانی به همراه زمان ثبت نام

زمان ثبت نام کنکور سراسری 98

بر طبق روندی که در سال های گذشته بوده احتمالا ثبت نام کنکور سراسری 98 در نیمه ی اول بهمن ماه آغاز خواهد که تاریخ و زمان دقیق ثبت نام به محض اعلام از سوی سازمان سنجش در این بخش اطلاع رسانی خواهد . همچنین هر ساله سازمان سنجش برای به ماندگان از ثبت نام در کنکور سراسری در اسفند ماه زمان مشخصی برای ثبت نام اختصاص داده که داوطلبان در بازه ی زمانی مشخص شده می توانند ثبت نام نمایند .

خبر مهم : زمان ثبت نام کنکور 98 در تاریخ چهارشنبه 97/11/24 تا پنج‌شنبه 97/12/02 و زمان برگزاری کنکور 98 در تاریخ پنجشنبه 98/04/13 و جمعه 98/04/14 می باشد

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 98

در صورتی که داوطلبان کنکور 98 در اطلاعات ثبت نامی خود بخشی را به صورت اشتباه وارد کرده اند هم در زمان ثبت نام کنکور سراسری 98 در بهمن و هم در زمان ثبت نام مجدد در اسفند ماه می توانند اطلاعات خود را ویرایش نمایند . 

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور 98 پس از اعلام از سوی سازمان سنجش در این بخش اطلاع رسانی می شود .

نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98

نحوه ی ثبت نام در کنکور سراسری 98 منحصرا به صورت اینترنتی و از طریق وبسایت سازمان سنجش انجام می گیرد . مدارک لازم جهت ثبت نام در آزمون سراسری 98 شامل اطلاعات شخصی و تحصیلی و کد سوابق تحصیلی می باشد . همچنین جهت ثبت نام در کنکور سراسری 98 باید کارت اعتباری مربوط به هر کدام یک رشته ها خریداری گردد . جهت ثبت نام در کنکور آزاد نیازی به تهیه کارت اعتباری جداگانه نمیباشد و یک کارت اعتباری جهت شرکت در کنکور سراسری و آزاد لازم می باشد . داوطلبانی که قصد شرکت در دانشگاهی پیام نور و غیرانتفاعی و تربیت دبیر نیز دارند باید کارت اعتباری جداگانه تهیه نمایند . پس انجام فرایند ثبت نام و دریافت کد شناسه و رهگیری اطلاعات مربوطه با دقت نگه داری شود زیرا در سایر مراحل آزمون سراسری 98 لازم می باشد .

 شرایط ثبت نام در کنکور سراسری 98

در پست مربوط به شرایط شرکت در کنکور سراسری 98 به طور کامل در مورد شرایط ثبت نام کنکور 98 توضیح داده شده است که با مراجعه به آن شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در کنکور سراسری 98 را به طور مطالعه نمایید . همچنین توصیه می شود پست مربوط به تاثیر معدل در کنکور 98 و برنامه ریزی کنکور 98 ، بهترین منابع کنکور 98 و منابع کنکور 98 را نیز به طور کامل مطالعه گردد .

ر
رضا

سلام جدیدا یه پیام از سازمان سنجش اومده میگه که سوالات آزمون براي نظام 6-3-3وسايرنظام هاي آموزشي متفاوت خواهدبود؛ براي تأييد نظام آموزشي و اطلاعات ثبت نام ازتاريخ 19تا22 اسفند به سايت سازمان سنجش مراجعه نماييد باید نظام آموزشی رو تغییر بدیم؟

ا
امیر

سلام و خسته نباشید بنده عمل جراحی داشتم نتونستم ثبت نام کنم ..آیا وقتش مثل سال های گذشته تمدید میشه؟

س
سامیار

سلام، خسته نباشید. ببخشید من پارسال کنکور انسانی و زبان دادم، که همونطوری با رشته انسانی (ورودی کنکور) وارد دانشگاه پیام نور رشته حقوق شدم، میخواستم بدونم اگه امسال کنکور زبان (یا انسانی) بدم و دانشگاه دولتی روزانه قبول بشم بعدش از پیام نور استعفا بدم اجازه ورود به دانشگاه دولتی روزانه رو دارم یا نه؟ سال بعد شرایطش چطوره...؟

س
سهیل

ثپت نام کنکور ۹۸

غ
غزل

سلام خسته نباشید من هنرستان رشته معماری درس خوندم و اینکع پارسال کنکور دادم قبول شدم اما یه درسم مونده بود که نتونستم برم دانشگاه الان نرم عوض شده می خوام کنکور ثبت نام کنم واسع رشته تجربی باید چیکار کنم یا اینکع اگه بخوام رشته خودم که همون معماری بود دوباره امتحان بدم تکلیفم چیع

مرضیه

ممنون بابت اطلاع رسانی