دانلود گام به گام نهم

دانلود رایگان گام به گام های پایه نهم شامل گام به گام درس های قرآن، پیام های آسمانی؛ فارسی و نگارش، علوم، مطالعات اجتماعی، زبان

نهم آخرین پایه تحصیلی از دوره متوسطه اول است و امتحانات نوبت اول و نوبت دوم در این پایه عمدتا به صورت هماهنگ استانی برگزار می گردد  و همچنان که می دانید در طراحی سوالات در این گونه امتحانات تمرین ها و فعالیت های کتاب درسی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. از این رو استفاده از گام به گام های استاندارد در این مقطه توصیه می شود.

در این صفحه گام به گام درس های قرآن، پیام های آسمانی؛ فارسی و نگارش،علوم، مطالعات اجتماعی، زبان و تفکر و سبک زندگی پایه نهم ارائه شده است. 

این گام به گام ها منطبق بر کتاب درسی بوده و جواب فعالیت ها و فکر کنیدها و همچنین پاسخ خوداریابی ها و جواب خودآزمایی ها را در خود دارند. در درس هایی مانند زبان انگلیسی نیز معنی درس و معنی تمرین های درس را پوشش می دهند.

خوشحال خواهیم شد اگر نظرات خود را در خصوص گام به گام های گردآوری شده برای ما ارسال کنید. نظارت شما در ارتقای مطالب سایت بسیار اثرگذار خواهد بود.

در ادامه گام به گام هر درس را می توانید در قسمت مربوط به آن درس و به رایگان دانلود نمایید. 

گام به گام قرآن نهم

گام به گام قرآن نهم

قرآن نهم دربردانده یازده درس است. هر درس در طی دو جلسه تدریس می شود. آموزش مفاهیم قرآنی در قالب فعالیت ها صورت می گیرد. در انتهای هر درس نیز بخشی با عنوان "انس با قرآن در خانه" گنجانده شده که شامل دو تا سه تمرینی است که در خانه انجام می گیرد.

پاسخ فعالیت ها و تمرین های بخش انس با قرآن در خانه را می توانید از گام به گام قرآن نهم دریافت کنید.

گام به گام پیام های آسمان نهم 

گام به گام پیام های آسمانی نهم

پیام های آسمان نهم در پنج فصل و دوازده درس ارائه شده است.

متن هر درس شامل تعدادی " فعالیت کلاسی" است و در انتهای هر درس نیز خود آزمایی تحت عنوان "خودت را امتحان کن" آمده است

گام به گام پیام های آسمان نهم  شامل جواب فعالیت ها و همچنین جواب "خودت را امتحان کن " در تمامی درس ها است. این گام به گام را می توانید به رایگان از همکلاسی دریافت نمایید.

گام به گام فارسی نهم

گام به گام فارسی نهم

فارسی نهم در شش فصل و هفده درس ارائه شده است. هر درس بخش هایی تحت عنوان "خود ارزیابی"، "گفت و گو "، "واژه شناسی" و تمرین های بخش "نوشتن" است.

گام به گام فارسی نهم شامل معنای اشعار و معنای حکایت هاست. همچنین این گام به گام جواب خود ارزیابی ها و جواب تمرین ها را نیز دربردارد. گام به گام فارسی نهم را می توانید به رایگان از این صفحه دانلود نمایید.

گام به گام نگارش نهم

گام به گام نگارش نهم

نگارش در پایه نهم متوسطه در قالب هشت درس ارائه شده است. هر درس شامل بخش هایی با عنوان "فعالیت های نگارشی" و "درست نویسی"می باشد. همچنین  فعالیت های "تصویر نویسی"، " حکایت نگاری"، و "مثل نویسی" نیز در درس های نگارش گنجانده شده اند.

گام به گام نگارش نهم شامل پاسخ فعالیت های نگارشی و درست نویسی است و همچنین جواب فعالیت های تصویری نویسی، حکایت نگاری و مثل نویسی را در بردارد. این گام به گام در دست تالیف است و به زودی به سایت اضافه خواهد شد.

گام به گام علوم نهم

گام به گام علوم نهم

علوم تجربی در مقطع نهم در پانزده فصل ارائه شده است. فعالیت ها و تمرین های کلاسی علوم نهم عناوین متنوعی همچون "اطلاعات جمع آوری کنید"، "آیا میدانید"، "خود را بیازمایید"، "آزمایش کنید"، "فکر کنید"، " گفت و گو کنید" و همچنین "فعالیت" دارد.

پاسخ این فعالیت ها، فکر کنیدها، گفت و گو کنیدها و همچنین جواب آزمایش ها را در گام به گام علوم نهم می توانید مشاهده کنید. گام به گام علوم نهم را بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای و به رایگان از همکلاسی دریافت نمایید.

گام به گام مطالعات اجتماعی نهم

گام به گام مطالعات نهم

مطالعات اجتماعی به طور کلی از جمله مطالعات اجتماعی نهم در سه بخش تاریخ، جغرافی و مدنی تنظیم شده است و دربردارنده بیست و چهار درس در دوازده فصل می باشد.

هر درس حاوی تعدادی فعالیت است که جواب فعالیت ها را می توانید در گام به گام مطالعات اجتماعی نهم دریافت کنید.

گام به گام زبان نهم

گام به گام زبان نهم

زبان نهم شش درس را دربردارد که پس هر دو درس تمرینات مروری در قالب review قرار دارد. کتاب ربان نهم همراه با کتاب کار آن ارائه شده است. گام به گام زبان نهم شامل معنی درس و همچنین جواب تمرینات بخش های مختلف هر درس از قبیل بخش های writing  و listening است. همچنین جواب review  را نیز در بردارد. گام به گام زبان نهم در حال گردآوری است و به زودی به سایت اضافه خواهد شد اما گام به گام کتاب کار زبان نهم را می توانید هم اکنون و به رایگان دانلود نمایید.


نظرات ارسال شده 4

N
Nari mikaso

عالیه ممنون بابت زحماتتون

س
سحرمومنی

خیلی عالی ممنون از سازنده ی سایت

.
...

لطفا میشه بگید که چه سالی این pdf گام به گام ها تالیف شدن؟؟؟؟

د
دانش اموز

بسیار عالی مرسی