دانلود گام به گام زبان نهم و کتاب کار آن

دانلود رایگان گام به گام زبان نهم و کتاب کار زبان نهم همراه با معنی درس و جواب تمامی تمرین ها مطابق با کتاب درسی 99-1400

حل تمرین کتاب زبان نهم و کتاب کار زبان نهم

درس زبان انگلیسی در متوسطه اول با نام PROSPECT ارائه می شود و در قالب دو کتاب تنظیم شده است: کتاب دانش آموز و کتاب کار.

البته که مشخص است تدریس از روی کتاب دانش آموز صورت می گیرد. این کتاب شش درس دارد و پس از هر دو درس یک review گنجانده شده است. review شامل چند تمرین مروری می شود.

ما در این صفحه هم گام به گام کتاب دانش آموز و هم گام به گام کتاب کار زبان نهم را برای شما فراهم کرده ایم. این گام به گام شامل ترجمه درس، ترجمه مکالمات موجود در درس، جواب بخش های شنیداری و خلاصه کلیه تمرین های هر دو کتاب است.

گام به گام زبان نهم را برای هر دو کتاب می توانید به رایگان از همکلاسی دریافت کنید. لازم به ذکر است گام به گام های زبان نهم و کتاب کار آن با کتاب درسی چاپ 99-1400 همخوانی دارند.

گام به گام زبان نهم

توجه! برای دانلود گام به گام سایر درس های نهم به صفحه گام به گام نهم مراجعه کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا خود تمرین های درس را انجام دهید و سپس برای اطمینان از درستی جواب های خود به گام به گام نگاهی بیاندازید. تنها در این صورت است که گام به گام به روند یادگیری شما کمک می کند.

فایل های موجود در باکس دانلود حاوی حل تمرین تمامی شش درس زبان و کتاب کار آن می باشند در صورتی که می خواهید گام به گام هر درس از زبان نهم و یا کتاب کار آن را به طور جداگانه داشته باشید، به باکس دانلود که در انتهای صفحه آورده شده است مراجعه کنید. 

چنان چه گفته شد زبان نهم در شش درس تنظیم شده است. کتاب کار زبان هشتم نیز شش درس دارد. در ادامه توضیح کوتاهی در مورد شش درس زبان نهم داده ایم.

گام به گام زبان نهم درس اول

درس اول زبان نهم در مورد صحبت در مورد شخصیت خود و دیگران می باشد. در گام به گام درس اول زبان نهم ترجمه متن مکالمه ابتدای درس با عنوان personality آمده و ترجمه و جواب تمرین ها در ادامه قرار گرفته است که برای دانلود آن می توانید به باکس دانلود پایین این صفحه مراجعه کنید. همچنین جواب تمرین های درس اول کتاب کار زبان نهم را می توانید در گام به گام درس اول زبان نهم مشاهده کنید.

گام به گام زبان نهم درس دوم

مکالمات درس دوم زبان نهم، در مورد مسافرت است. گام به گام زبان نهم درس دوم، ترجمه و جواب تمرین های این درس را پوشش می دهد. همچنین جواب تمرین های درس اول کتاب کار زبان نهم، در گام به گام درس دوم کتاب کار زبان نهم می باشد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل های آن ها دسترسی داشته باشید.

گام به گام زبان نهم درس سوم

در درس سوم زبان نهم درباره جشن ها و مراسم ها صحبت می شود. ترجمه و جواب تمرین های این درس را می توانید در گام به گام درس سوم زبان نهم و همچنین جواب تمرین های درس سوم کتاب کار زبان نهم را می توانید در گام به گام  درس سوم کتاب کار زبان نهم مطالعه کنید.

گام به گام زبان نهم درس چهارم

در درس چهارم زبان نهم  به انواع خدمات و شغل ها پرداخته می شود. گام به گام درس چهارم زبان نهم، ترجمه متن مکالمات و پاسخ تمرین های این درس را در برمی گیرد و همچنین در گام به گام درس چهارم کتاب کار زبان نهم می توانید پاسخ تمرین های درس اول این کتاب را ببینید.

گام به گام زبان نهم درس پنجم

در درس پنجم یاد میگیرد که چگونه در مورد برنامه های رسانه های مورد علاقه خود مانند یک برنامه تلویزیونی خاص یا یک وب سایت صحبت کنید و یا چیزهایی را په مخاطب خود پیشنهاد دهید. گام به گام زبان نهم درس پنجم، ترجمه و جواب تمرین های این درس را پوشش می دهد. همچنین جواب تمرین های درس اول کتاب کار زبان نهم، در گام به گام درس پنجم کتاب کار زبان نهم می باشد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل های آن ها دسترسی داشته باشید.

گام به گام زبان نهم درس ششم

در درس ششم نیز می آموزید که چگونه در مورد صدمات جسمی که به شما یا دیگران وارد شده است صحبت کنید. ترجمه متن درس و جواب تمرین های درس ششم زبان نهم و کتاب کار زبان نهم را می توانید به ترتیب در گام به گام درس ششم زبان نهم و گام به گام  درس ششم کتاب کار زبان نهم بخوانید.

بسیار خوشحال می شویم که نظرات خود را در خصوص محتوای این صفحه و کیفیت فایل گام به گام با ما درمیان بگذارید. نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است چرا که کمک می کند تا محتوای همکلاسی را بنا به خواسته های و نیازهای شما عزیزان بهبود دهیم.


نظرات ارسال شده 2

ه
هستی

سلام ممنون واقعا عالیه دستتون درد نکنه

س
سام

بسیار ممنون و متشکریم اگه تلفظ کلمات به صورت فارسی هم باشه بهتره چون بعضی نمی تونند تلفظ کنند