دانلود گام به گام قرآن نهم

دانلود رایگان گام به گام قرآن نهم شامل پاسخ تمامی فعالیت ها و پاسخ بخش "انس با قرآن" هر درس مطابق با کتاب درسی 99-1400

جواب فعالیت های قران نهم

قرآن نهم، شامل یازده درس می باشد و هر درس در دو جلسه تنظیم شده است.

در ابتدای هر جلسه از هر درس آیاتی از قرآن کریم آمده است و سپس جدول معنای کلمات و تمرین ترجمه ی عبارات قرآنی را داریم و در بخش پایانی هر جلسه نیز تمرینات مربوط به بخش "انس با قرآن در خانه " آمده است.

ما جواب تمامی فعالیت ها و تمرین های قرآن نهم و همچنین پاسخ تمرین های مربوط به انس با قرآن را در گام به گام قرآن نهم برای شما گرد آوری کرده ایم. لازم به ذکر است که این گام به گام با کتاب درسی امسال یعنی سال تحصیلی 99-1400 کاملا همخوانی دارد.

توجه! برای دانلود گام به گام بقیه درس های نهم به صفحه گام به گام نهم مراجعه کنید.

گام به گام قران نهم

فایل های گام به گام را می توانید از طریق باکس دانلود به رایگان دانلود کنید. این فایل گام به گام یازده درس قرآن نهم را به طور یکجا دربردارد.

برای یادگیری بهتر به شما پیشنهاد می کنیم که در ابتدا خود به فعالیت ها و تمرین های کتاب پاسخ دهید و سپس برای اطمینان از درستی جواب های خود به فایل گام به گام مراجعه کنید. جدا از حل تمرین ها، قرائت صحیح آیات قرآنی نیز بسیار مهم است بنابراین از این بخش نیز غافل نباشید.

اگر می خواهید گام به گام هر درس از قرآن نهم را نیز به طور جداگانه داشته باشید، بازهم می توانید روی همکلاسی حساب کنید. با کلیک بر روی لینک های موجود در باکس دانلود، به صفحات مربوط به گام به گام هر درس از قرآن نهم خواهید رفت. در این صفحات گام به گام هر درس را می توانید به صورت جداگانه دانلود کنید.

در انتها از شما میخواهیم نظرات خود را در خصوص محتوای این صفحه و کیفیت فایل گام به گام با ما درمیان بگذارید. نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است چرا که کمک می کند تا محتوای همکلاسی را بنا به خواسته های و نیازهای شما عزیزان بهبود دهیم.

گام به گام قران نهم درس اول

 در جلسه اول درس اول قران نهم، تعدادی از آیات سوره شوری و آموزش مفاهیم این آیات قرار گرفته است و در جلسه دوم این درس آیاتی از سوره زخرف و یادآوری تلفظ حروف خاص، آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان کتاب بی‌مانند نگاشته، شده است. گام به گام درس اول قران نهم جواب فعالیت ها و بخش انس با قرآن این درس را در بر می گیرد.

گام به گام قران نهم درس دوم

جلسه اول درس دوم قران نهم، مربوط به آیات سوره دخان و آموزش مفاهیم این آیات است و جلسه دوم آن آیاتی از سوره جاثیه و یادآوری تلفظ حروف خاص، آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان محمد رسول‌الله (ص) را دربردارد.جواب فعالیت های این درس در گام به گام درس دوم قران نهم گردآوری شده است. 

گام به گام قران نهم درس سوم

گام به گام درس سوم قران نهم شامل جواب کلیه فعالیت های این درس می شود. این درس هم مانند درس های قبلی دارای دو جلسه است که جلسه اول آن، آیات سوره احقاف و آموزش مفاهیم این آیات و جلسه دوم آن آیاتی از سوره محمد (ص) و کوتاهی و کشیدگی حرکات، آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان بهداشت روانی در قرآن نگاشته شده است.  

گام به گام قران نهم درس چهارم

جلسه اول درس چهارم قران نهم مربوط به آیات سوره فتح و آموزش مفاهیم این آیات و جلسه دوم آن آیاتی از سوره حجرات و آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان بهداشت روانی می باشد. گام به گام درس چهارم قران نهم جواب فعالیت ها و بخش انس با قرآن این درس را در بر می گیرد.

گام به گام قران نهم درس پنجم

جلسه اول درس پنجم قران نهم، آیات سوره ذاریات و آموزش مفاهیم آیات و جلسه دوم آیاتی از سوره قمر و آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان انبساط و گسترش جهان را شامل می شود. گام به گام درس پنجم قران نهم جواب فعالیت های این درس را پوشش می دهد.

گام به گام قران نهم درس ششم

 در جلسه اول درس ششم قران نهم، آیات سوره و آموزش مفاهیم این آیات قرار گرفته است و جلسه دوم این درس آیاتی از سوره واقعه و الف وصل، آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان تلخ و شیرین نگاشته شده است. گام به گام درس ششم قران نهم جواب فعالیت های این درس را دربردارد.

گام به گام قران نهم درس هفتم

 در جلسه اول درس هفتم قران نهم، آیات سوره حدید و آموزش مفاهیم این آیات قرار گرفته است و جلسه دوم این درس آیاتی از سوره حشر و فصاحت تلفظ لام در لفظ جلاله «الله»، آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان پیرمرد شامی و امام سجاد (ع) نگاشته شده است. گام به گام درس هفتم قران نهم همه جواب های تمامی فعالیت های این درس را پوشش می دهد. 

گام به گام قران نهم درس هشتم

مانند درس های قبل این درس هم دارای دو جلسه است که به ترتیب در جلسه اول و دوم درس هشتم قران نهم، آیات سوره صف و آموزش مفاهیم آن و آیاتی از سوره جمعه و منافقون آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان او خواهد آمد! نگاشته شه است. جواب تمامی فعالیت های درس هشتم قران نهم در گام به گام درس هشتم قران نهم جمع آوری شده است.

گام به گام قران نهم درس نهم

 در جلسه اول درس نهم قران نهم، آیات سوره تغابن و آموزش مفاهیم این آیات و در جلسه دوم آیاتی از سوره ملک و آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان هیهات منا الذلة نگاشته شده است. پاسخ همه فعالیت های درس نهم قران نهم در گام به گام درس نهم قران نهم گردآوری شده است.

گام به گام قران نهم درس دهم

در جلسه اول درس دهم قران نهم، آیات سوره نوح و آموزش مفاهیم این آیات و جلسه دوم این درس آیاتی از سوره مزمل آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان از معلم زبان آموختم نگاشته شده است. گام به گام درس دهم قران نهم شامل جواب کلیه فعالیت های این درس می شود.

گام به گام قران نهم درس یازدهم

در جلسه اول درس یازدهم قران نهم، آیات سوره نبأ و آموزش مفاهیم این آیات و در جلسه دوم  آیاتی از سوره غاشیه، آموزش مفاهیم و بخش شناخت با عنوان من زنده‌ام! نگاشته شده است. درس یازدهم آخرین درس قران نهم می باشد و شما می توانید جواب کلیه فعالیت های درس یازدهم قران نهم را درگام به گام درس یازدهم قران نهم مشاهده کنید. 


نظرات ارسال شده 6

س
سوگل

فوق العاده هستش من کلا برای نوشتن قران فقط از این سایت استفاده میکنم ✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

م
محمد خادمی

واقعا عالی :عالیه دم همتون گرم

ع
عالییییییییییییی خدا خیرتون بده من معلم نداشتم کا تمرینات رو بهم بگههههه الهیی هر چی میخاید خدا بهتون بده

دانلودش کنید بد نمیبینید

ز
زهرا

خیلی خوبه عالیه خیلی ممنون

ا
احسان کرد

بسیار عالی بود

ب
بازدید کننده

سلام بسیار عالی. ممنونم