دانلود گام به گام نگارش نهم

دانلود رایگان گام به گام نگارش نهم شامل جواب فعالیت های نگارشی، درست نویسی و حکایت نگاری مطابق با کتاب درسی 99-1400

جواب فعالیت های نگارش نهم

همگی ما سواد نوشتن را داریم اما خوب نوشتن مهارتی است که باید آن را بیاموزیم و مدام در خود تقویت کنیم. کتاب نگارش کتابی است که به شما مهارت درست نوشتن را می آموزد.

نگارش نهم نه درس دارد و هر درس از مجموعه ای از فعالیت های نگارشی، درست نویسی، حکایت نگاری، مثل نویسی و تصویرنویسی تشکیل شده که شما با انجام آن ها می توانید تا حدودی مهارت نوشتن را در خود بهبود دهید.

ما در این صفحه گام به گام نگارش نهم را برای شما گردآوری کرده ایم. این گام به گام جواب فعالیت های نگارشی، درست نویسی و تصویرنویسی را در خود دارد.

توجه! برای دانلود گام به گام سایر درس های نهم به صفحه گام به گام نهم بروید.

گام به گام نگارش نهم

گام به گام نگارش نهم را می توانید از طریق باکس دانلود و به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. لازم به ذکر است این فایل با کتاب درسی نگارش نهم چاپ 99-1400 کاملا همخوانی دارد.

تعداد زیادی از شما عزیزان از ما خواسته بودید تا گام به گام نگارش را نیز بر روی سایت قرار دهیم و ما بنا به خواست شما فایل را گردآوری کردیم اما یادتان باشد در درسی همچون نگارش جواب بسیاری از فعالیت ها سلیقه ای است و یک جواب مشخص وجود ندارد. برای مثال در فعالیت های همچون انشانویسی، حکایت نگاری و تصویرنویسی شما ممکن است جواب یا بهتر است بگوییم متن خود را به چندین و چند شکل مختلف بنویسید و همگی درست باشد. آن چیزی که اهمیت دارد و دبیر شما نیز نمره را براساس آن به شما می دهد، رعایت اصول نگارشی و قواعد دستوری در نوشته تان است.به همین دلیل است که ما در این گام به گام جواب فعالیت هایی نظیر تصویرنویسی، انشا نویسی، حکایت نگاری و مثل نویسی را نیاورده ایم.

در این گام به گام تنها در فعالیت هایی همچون درست نویسی یک جواب مشخص و معین داریم.

به طور کلی فعالیت های موجود در کتاب نگارش نهم به چند دسته کلی تقسیم می شوند. در فعالیت های نگارشی توانایی نوشتن متن و یا نقد و تحلیل آن در شما پرورش پیدا می کند و در فعالیت های مربوط به درست نویسی هنجارهای نوشتن در فارسی معیار را یاد می گیرید.  حکایت نگاری درس دیگری از فعالیت های نگارشی موجود در کتاب است و هدف آن این است که شما بتوانید متنی را به نگارش ساده بازنویسی کنید. فعالیت دیگری تحت عنوان مثل نویسی نیز در کتاب نگارش شما آورده شده است. در این فعالیت شما باید متن جدیدی را بر پایه مثل گفته شده بنویسید. هر درس از نگارش نهم تعدادی از فعالیت های فوق را دربردارد.

ما در گام به گام گردآوری شده در این صفجه، جواب فعالیت های درست نویسی را به صورت یکجا  که در باکس دانلود قرار داده ایم.

نگارش نهم در هشت درس تنظیم شده است. در ادامه توضیح کوتاهی در مورد هشت درس نگارش نهم داده ایم.

گام به گام نگارش نهم درس اول

درس اول نگارش نهم (با ذهني نظام مند و پرورده بنويسيم) می باشد. در گام به گام درس اول نگارش نهم جواب فعالیت درست نویسی قرار گرفته است که برای دانلود آن می توانید به باکس دانلود پایین این صفحه مراجعه کنید. 

گام به گام نگارش نهم درس دوم

عنوان درس دوم نگارش نهم، واژه ها را بشناسيم، گزينش كنيم و به كار بگيريم، می باشد. گام به گام نگارش نهم درس دوم، پاسخ فعالیت درست نویسی این درس را پوشش می دهد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل آن دسترسی داشته باشید.

گام به گام نگارش نهم درس سوم

درس سوم نگارش نهم، نوع زبان نوشته را انتخاب كنيم، است و جواب فعالیت درست نویسی این درس را می توانید در گام به گام درس سوم نگارش نهم مطالعه کنید.

گام به گام نگارش نهم درس چهارم

در درس چهارم نگارش نهم، فضا و رنگ نوشته را تغيير دهيم، پرداخته می شود. گام به گام درس چهارم نگارش نهم، جواب فعالیت درست نویسی این درس را در برمی گیرد.

گام به گام نگارش نهم درس پنجم

درس پنجم،  نوشته را خوش، آغاز كنيم؛ زيبا به پايان ببريم و نيكو نامگذاري كنيم. گام به گام نگارش نهم درس پنجم، جواب فعالیت درست نویسی این درس را پوشش می دهد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل های آن ها دسترسی داشته باشید.

گام به گام نگارش نهم درس ششم

در درس ششم نیز می آموزید که چگونه قالبي براي نوشتن، برگزينيم. جواب فعالیت درست نویسی درس ششم نگارش نهم را می توانید به ترتیب در گام به گام درس ششم نگارش نهم  بخوانید.

گام به گام نگارش نهم درس هفتم

در درس هفتم نیز می آموزید که چگونه وسعت و عمق نوشته را بيشتر كنيم. جواب فعالیت درست نویسی درس هفتم نگارش نهم را می توانید به ترتیب در گام به گام درس هفتم نگارش نهم بخوانید.

گام به گام نگارش نهم درس هشتم

در درس هشتم باد می گیرید که چگونه نوشته را ويرايش كنيم. گام به گام درس هشتم نگارش نهم، جواب فعالیت درست نویسی این درس را در برمی گیرد.

در پایان از شما می خواهیم تا نظرات خود را در خصوص فایل گام به گام و همچنین محتوای این صفحه با ما در میان بگذارید. شنیدن نظرات و پیشنهادات شما برای ما بسیار ارزشمند است. چرا که ما محتوای هم کلاسی را براساس خواست شما و نیازهای شما تنظیم می کنیم.


نظرات ارسال شده 0