دانلود جزوه فصل اول شیمی دوم دبیرستان ( مهندس صحابی )

جزوه کنکوری شیمی دوم دبیرستان که در مورد ساختار اتم به توضیحات پرداخته است .

درمورد جزوه فصل اول شیمی دوم دبیرستان

امروز جزوه فصل اول شیمی دوم دبیرستان تالیف مهندس صحابی در این پست برای داوطلبین کنکور97 ریاضی و تجربی قرار داده ایم. اگر نگاهی به بودجه بندی سوالات کنکور تجربی 97 و بودجه بندی سوالات کنکور ریاضی 97 در سال های قبل داشته باشیم فصل اول شیمی دوم دبیرستان در کنکور تجربی و کنکور ریاضی همواره مورد توجه طراحان سوالات کنکور بوده است و به طور میانگین دو تست از فصل اول شیمی دوم تجربی و ریاضی طرح شده است و با توجه به اینکه ساختار فصل اول شیمی سال دو بسیار آسان می باشد  و برای فصل یادگیری فصل های دیگر شیمی دوم بسیار مهم می باشد داوطلبان باید به راحتی سوالات مطرح شده مربوط به این فصل را به راحتی پاسخ دهند .

 دانلود جزوه فصل اول شیمی دوم دبیرستان ( مهندس صحابی )

توضیحات جزوه فصل اول شیمی دوم دبیرستان

جزوه فصل اول شیمی دوم با عنوان ساختار اتم که توسط استاد صحابی تهیه و تالیف شده است نگاهی کامل و کنکوری به تمام مباحث فصل یکی شیمی دو داشته است و درسنامه ای کنکور را برای داوطلبان کنکور سراسری ریاضی و تجربی مهیا کرده است . این جزوه علاوه بر توضیحات کامل مطالب فصل ساختار اتم شیمی دو تست های تالیفی و سراسری را نیز آماده نموده است  . برای دریافت سایر جزوه های شیمی  دوم دبیرستان هم می توانید در سایت همکلاسی به بخش جزوه های کنکوری مراجعه نمایید.

علاوه برا داشتن منابع و درسنامه های قوی کنکوری که موضوعات را بصورت مفهومی و عمقی توضیح داده باشد جهت تسلط بر مطالب فصل اول شیمی دوم باید از سوالات تستی استاندارد که مطابق با سوالات کنکور سراسری باشد استفاده نمایند که این نکات بسیار مهم برای داوطلبان گروه ریاضی و تجربی است. شما در هنگام حل تست ها باید نکات که در تست ها مطرح میشود و دام های تستی و  زمان را مد نظر داشته باشید که از نکات مهم حین تست زنی است . همچنین داوطلبین کنکور سراسری  سوالات شیمی کنکور سراسری را نیز مطالعه نمایند زیرا علاوه بر آشنایی با روند طراحی سوالات در طی سال های گذشته احتمال مطرح شدن سوالات کنکور سالهای قبل نیز وجود دارد. به داوطلبان هایی که قصد شرکت و ثبت نام کنکور سراسری 97 را دارند توصیه میشود پست های بهترین منابع کنکور 97 ، میزان تاثیر معدل در کنکور 97 ، فهرست منابع کنکور 97 و نحوه مطالعه شیمی کنکور و ترمیم معدل کنکور 97 را بررسی نمایند . 

فصل اول شیمی دوم ابتدا تاریخچه ای در مورد شیمی ارائه کرده است که این بخش در کنکور سراسری معمولا مورد سوال واقع میشود و جزء بخش های حفظی شیمی دوم دبیرستان است . سپس در مورد آزمایش های شیمی دانشمندان و ... بحث میکند . فصل اول شیمی دوم یکی از ساده ترین فصل های شیمی دوم دبیرستان می باشد که داوطلب کنکور سراسری تجربی یا ریاضی با مطالعه کامل آن به راحتی می تواند تست مربوط به شیمی دوم فصل اول را پاسخ دهد .

نویسنده : مهیار صحابی
حجم : 1.29 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 7

N
N

عالی.مرسی

N
N

خدا قوت عالی بود

N
N

واقعا جزوه بسیار کاملیه دستتون دردنکنه بسیار عالی

N
N

حرف نداره زنده باد

N
N

واقعا جزوه های استاد صحابی بی نظیره اگه شک دارید خودتون دان کنین و نظر بدید

N
N

is perfect

N
N

جزوه پر کاربردی بود