جزوه جامع شیمی دوم دبیرستان ( استاد سالاری )

جزوه کنکوری شیمی سال دوم دبیرستان شامل توضیحات کامل تمام فصل های شیمی 2 می باشد

توضیحات جزوه جامع شیمی دوم دبیرستان

جزوه جامع شیمی سال دوم دبیرستان تالیف دکتر سالاری  توسط وب سایت همکلاسی جهت مطالعه داوطلبان رشته ی ریاضی و تجربی منتشر شد . جزوه جامع شیمی سال دوم شامل جزوه ای کامل از فصل یک  ، دو ، سه ، چهار و پنج شیمی دوم می باشد. جزوه جامع شیمی دوم دبیرستان یکی از بهترین منابع موجود در شیمی کنکور می باشد که درتمام فصل های شیمی دوم دبیرستان به ارائه ی درسنامه ی تفصیلی و جامع در هر بخش اقدام نموده است  . از نکات بسیار مهمی که در تالیف جزوه جامع شیمی سال دوم دبیرستان رعایت شده است ترکیب مطالب فصل های مختلف شیمی دوم دبیرستان با فصل های کتاب شیمی سوم دبیرستان و کتاب شیمی پیش دانشگاهی می باشد. همچنین در جزوه جامع شیمی دوم دبیرستان از جدول های مقایسه ای جهت یادگیری عمقی مطالب استفاده شده است.

 جزوه جامع شیمی سال دوم دبیرستان

بودجه بندی فصل های شیمی دوم دبیرستان

شیمی دوم دبیرستان شامل پنج فصل می باشد. فصل اول شیمی دوم دبیرستان در مورد ساختار اتم به توضیحات پرداخته است و در بودجه بندی کنکور تجربی و بودجه بندی کنکور ریاضی به طور میانگین دو سوال از آن مطرح شده است . فصل دوم شیمی دوم در مورد خواص تناوبی عنصر ها توضیح می دهد که در بودجه بندی کنکور تجربی به طور میانگین دو تست و در کنکور ریاضی به طور متوسط سه تست  از این فصل طرح شده است . فصل سوم شیمی دوم دبیرستان راجع به پیوند یونی و ترکیب های یونی صحبت می کند که به  طور میانگین  در دو گروه تجربی و ریاضی یک تست از این فصل طرح شده است  . فصل چهار شیمی سال دوم که یکی از مهم ترین فصل های شیمی سال دوم دبیرستان  می باشد با عنوان ترکیب های کوالانسی در هر دو گروه آزمایشی به ظور متوسط سه سوال از ان طرح می شود و فصل پنج شیمی دوم که عنوان آن کربن و ترکیب های آلی می باشد به طور میانگین دو تست را هر ساله به خود اختصاص می دهد .  تعداد تست های مطرح شده که در این توضیحات مطرح شد به طور متوسط بوده و در هر سال ممکن فصل تعداد کمتر یا تعداد بیشتری از آن طرح می گردد.

شیمی سال دوم دبیرستان علاوه بر آنکه درصد مهمی از سوالات کنکور را شامل می شود از نظر محتوا نیز یادگیری مطالب آن برای سایر کتاب های شیمی دوره دبیرستان نیز بسیار مهم می باشد بنابراین تسلط بر تمام فصل های شیمی دوم بسیار مهم می باشد. یادگیری اصول مطالعه صحیح شیمی در کنکور سراسری و نیز منابع برتر کنکور شیمی را باید در نظر داشته باشید.

نویسنده : دکتر سالاری(شیمی)
حجم : 14.06 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 10

N
N

ولی دمت گرم

N
N

عالی

N
N

خوبه

N
N

عالی

N
N

عااااالی

N
N

ممنون دکتر جونم

N
N

ممنون دکتر جونم

N
N

بسی عالی

N
N

واقعا عالیه ممنون از دکی سالاری

N
N

mc awli