دانلود جزوه فصل اول زیست یازدهم ( استاد علمی )

جزوه فصل اول زیست یازدهم در مورد تنظیم عصبی به بحث و تبادل پرداخته است که جهت دانلود ان به انتهای پست مراجعه کنید

درباره جزوه فصل اول زیست یازدهم

امروز جزوه فصل اول زیست یازدهم تالیف استاد علمی را برای دانش آموزان سال یازدهم آماده کرده ایم. جزوه فصل اول زیست یازدهم جزوه کامل از زیست یازدهم را برای دانش آموزان فراهم کرده که شامل توضیحاتی کامل از بخش های مختلف فصل تنظیم عصبی زیست یازدهم است و مطالب مفهومی موجود فصل اول زیست یازدهم به طور کامل کامل شرح داده است و نکات پیرامون تصاویر موجود در فصل اول زیست یازدهم تجربی بصورت کامل ثوضیح داده شده است . سایت همکلاسی در طول سال تحصیلی جزوه های سایر فصل های زیست یازدهم را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد که برای دانلود جزوه زیست یازدهم میتوانید به بخش جزوه های کنکوری و برای دریافت کتاب زیست یازدهم به بخش کتاب های یازدهم مراجعه کنید.

 دانلود جزوه فصل اول زیست یازدهم ( استاد علمی )

توضیحات جزوه فصل اول زیست یازدهم

در این قسمت با توجه به اهمیت نحوه ی مطالعه ی فصل اول زیست یازدهم و سایر فصلهای کتاب زیست یازدهم در کنکور تجربی به روش های مطالعه زیست کنکور سراسری تجربی می پردازیم . اگر نگاهی به سوالات کنکور 96 تجربی و یا کنکور سال های اخیر داشته باشیم می بینیم که نحوه ی طرح سوالات کنکور به شیوه ی است که فقط حفظ کردن مطالب نمیتواند نیاز شما را در پاسخ دادن به سوالات زیست شناسی در کنکور برطرف کند و باید علاوه بر آن نحوه ی مطالعه ی خود را بصورت مفهومی و ترکیبی تعمیمی نیز انجام دهید. به طور مثال شما میتوانید مطالب فصل اول زیست یازدهم را با فصل حواس زیست یازدهم ترکیب کنید که موضوع ترکیب فصل های مختلف از بخش های مورد سوال در درس زیست کنکور تجربی است.

در واقع باید دانش اموزان یازدهم باید به توانایی کامل در نحوه مطالعه زیست کنکور به این روش رسیده باشند که بتواند مطالب فصل های مختلف زیست یازدهم را با هم ترکیب و همچنین بتواند این مطالب را با زیست سال دهم و یا زیست سال های بالاتر ترکیب کند. بخش دیگر سوالات بر مفهوم مطالب موجود در هر فصل استوار است و شما باید مطالب را بصورت عمقی مطالعه نمایید و نکات مفهومی را از آن استخراج کنید. البته برای تسلط بر این موضوع شما میتوانید از منابع کمک درسی و جزوه های زیست شناسی که توضیحات آنها بصورت مفهومی و مقایسه ای و ترکیبی و تعمیمی است استفاده نمایید که برای دریافت جزوه زیست یازدهم میتوانید به قسمت جزوه های کنکوری زیست مراجعه نمایید . فصل اول زیست یازدهم در دو بخش آماده شده است . در بخش اول فصل تنظیم عصبی درباره ی یاخته های بافت عصبی توضیح و در مورد انواع یاخته ی عصبی و نحوه ی شکل گیری پیام عصبی شرحمی دهد. در بخش دو فصل اول زیست سال یازدهم در مورد ساختار دستگاه عصبی که شامل دستگاه عصبی مرکزی و دستگاه عصبی محیطی و دستگاه عصبی جانوران توضیح میدهد. جهت دریافت سایر جزوه زیست یازدهم به سایت همکلاسی مراجعه کنید.

نویسنده : علمی
حجم : 2.65 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 10

ا
احمد مولایی

خیلی خوب بود تنکس

N
N

عالی بود

N
N

بسیار عالی

N
N

سلام این جزوه کاملا

ل
لمیا

Messe Hamishe awli

ا
احمدممج

سلام علیکم دست تون درد نکنه عالیه منتظر فصل ها بعدی هم هستیم اجرکم عندالله

N
N

عالی بود دستتون درد نکنه

N
N

خیلی خــــــوب بود

N
N

عالیه

N
N

به نظر من .این جزوه خیلی بهتر از جزوه دیگری است. چون این جزوه هم مطالب مهم بهتری داره هم باعث یادآوری مطالب سال گذشته میشه .و همچنین این جزوه کاملا مرتب شده و تایپی است نه رست نوشته.