جزوه شیمی دوم فصل سه ( استاد پویان نظر )

فصل سوم شیمی سال دوم دبیرستان از نظر محتوا دارای مطالب مهمی جهت مطالعه می باشد.

توضیحات جزوه شیمی دوم فصل سه

جزوه فصل  سه شیمی دوم دبیرستان که در مورد مطالب فصل ترکیب های یونی به توضیح پرداخته در بخش جزوه های کنکوری شیمی جهت استفاده شما قرار گرفت . جزوه فصل سه شیمی دوم که توسط استاد پویان نظر نوشته شده است  در دو قسمت تدوین گشته است . در قسمت نخستین هر بخش از موضوعات مطرح شده در جزوه فصل سوم شیمی سال دوم دبیرستان که برای هر دو رشته ی ریاضی و تجربی قابل استفاده می باشد توضیحات کاملی پیرامون مطالب مطرح شده در فصل ترکیب های یونی عنوان شده است  و سپس تست های مربوطه در بخش در انتهای آن اضافه شده است . فصل 3 شیمی سال دوم دبیرستان به خاطر مطرح کردن تعدادی از مطالب مهم  که در فصل های دیگر شیمی دوم و هم در کتاب شیمی سوم و شیمی پیش دانشگاهی کاربرد دارد ضروری است که در انتخاب منابع مهم برای مطالعه دقت به عمل بیاید و منابعی انتخاب شود که از سبک جدید سوالات کنکور سراسری تبعیت کند.

 جزوه شیمی دوم فصل سه ( استاد پویان نظر )

بودجه بندی شیمی دوم فصل سه

فصل ترکیب های یونی یکی از فصل های است که از نظر تعداد سوال در کنکور تجربی و کنکور ریاضی سهم زیادی از سوالات را  به خود اختصاص نداده است به  طوری که  در بودجه بندی سوالات رشته ی تجربی تعداد سوالات طرح شده یک یا دو سوال بوده است و در بودجه بندی سوالات رشته ی ریاضی در سال 95 سوالی از فصل ترکیب های یونی مطرح نشده و در سایر کنکور ها یک تست از فصل ترکیب های یونی مورد سوال واقع شده است . جهت دانلود جزوه های شیمی فصل های یک و دو و چهار و پنج شیمی دوم به بخش جزوه های شیمی سایت همکلاسی مراجعه کنید.

همان گونه که در بالا توضیح داده شد فصل ترکیب های یونی شاید از لحاظ تعداد سوالات مطرح شده در کنکور سالیان اخیر خیلی مورد توجه قرار نگرفته از بعضی از مباحث مطرح شده در فصل سوم شیمی سال دوم دبیرستان برای  یادگیری  مطالب سایر فصل های شیمی  اهمیت دارد . علاوه براین نکته از موارد دیگری که می توان بدان اشاره داشت نحوه ی صحیح مطالعه شیمی برای کنکور سراسری است و بعضی از داوطلبان بدون در نظر گرفتن نکات مهم و کلیدی در مطالعه درس شیمی  به مطالعه آن می پردازند این در حالی است که در سبک سوالات کنکور تغییرات  زیادی رخ داده است که لازم است سبک مطالعه خود را تغییر داشت و شیوه ی مطالعاتی خود را بر روند جدید مطرح شودن سوالات کنکوری پایه گذاری نمایند تا بتواند در درس شیمی در کنکور سراسری به درصد های بالا دست پیدا نمایند. همچنین شرکت در یکی از ازمون ازمایشی مانند گاج ، قلمچی و یا گزینه 2 می تواند در آمادگی شما برای کنکور موثر باشد.

نویسنده : حامد پویان نظر
حجم : 2.11 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 2

N
N

عالی

N
N

afarin