جزوه فصل دوم شیمی دوم دبیرستان ( استاد زارع )

فصل دوم شیمی دوم دبیرستان جزء فصل های مهم کتاب شیمی دوم به حساب می آید از نکات مهم برای موفقیت در حل تست های این فصل حفظ بودن کامل ، بعضی از قسمت های جدول تناوبی عنصرها می باشد

توضیحات جزوه فصل دوم شیمی دوم دبیرستان

جزوه فصل دوم شیمی سال دوم دبیرستان که شامل بررسی جدول تناوبی عنصر ها است توسط استاد علیرضا زارع تالیف شده است . جزوه فصل دوم شیمی دوم دبیرستان بصورت یک درسنامه ای کامل و جامع نوشته شده است و تمام بخش های فصل جدول تناوبی عنصر ها را در برمیگیرد. در جزوه فصل دو شیمی دوم دبیرستان از طریق رمزگذاری جدول تناوبی و سایر قسمت سعی کرده است تا علاوه بر روش مخصوص جهت توضیح مطالب ، حفظ و یاد آوری مطالب به خصوصدر جلسه ی کنکور سراسری را برای داوطلبان آسان کند. در جزوه ی فصل دوم شیمی دوم علاوه بر درسنامه ای جامع که تمام مطالب را به صورت کامل توضیح داده است تست های طبقه بندی تالیفی و کنکوری سال های قبل به همراه پاسخ تشریحی در پایان هر درس نامه اضافه شده است . این جزوه برای هر داوطلبین هر دو گروه آزمایشی ریاضی و تجربی قابل استفاده می باشد.

 جزوه شیمی سال دوم فصل دو ( استاد زارع )

 بودجه بندی فصل دوم شیمی دوم دبیرستان

اگر به  بودجه بندی فصل دوم شیمی دوم دبیرستان در رشته های ریاضی و تجربی نگاهی بیاندازیم میبینیم که فصل جدول تناوبی عنصر ها فصلی مهم از نگاه طراحان سوالات کنکور می باشد. در بررسی بودجه بندی کنکور ریاضی 96 و سال های قبل می بینیم که از فصل دو شیمی دوم دبیرستان حداقل دو تست و حداکثر چهار تست مطرح شده است و در کنکور سراسری 96 ازفصل خواص تناوبی عنصر ها سه تست مطرح شده است. و اما در نگاهی به بودجه بندی کنکور تجربی 96 و سال های گذشته میبینیم که روندی همانند رشته ی ریاضی را داشته است و در کنکور تجربی 96 دو تست از فصل دوم شیمی سال دوم مطرح شده است.

درباره فصل دوم شیمی دوم دبیرستان

فصل دوم شیمی سال دوم دبیرستان فصلی بسیار مهم برای دانش آموزان است . در این فصل به بررسی گسترده در مورد جدول تناوبی عنصرها پرداخته شده است و همچنین مطالب فصل جدول تناوبی عنصر ها از این لحاظ مهم است که می تواند در سایر فصل ها نیز کاربرد داشته باشد. توصیه ای که به دانش آموزان داریم این است با توجه به زمان کافی تا کنکور سراسری پیش رو شما می توانید جدول تناوبی عنصر ها را به طور کامل حفظ نمایید و اگر احساس می کنید که حفظ این جدول به صورت معمولی سخت است می توانید از روش های رمز گزاری مانند آنچه در ابتدای این جزوه و در مورد جدول تناوبی صورت گرفته است استفاده نمایید . بدون شک استفاده از روشهای رمز گذاری می تواند مفید باشد.

نویسنده : علیرضا زارع
حجم : 3.25 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 5

N
N

دکتری شیمی .....شاید کمتر استادی بتونه ادمو اینجوری به شیمی علاقه مند کنه

N
N

خوبه بد نیس

N
N

خوبه بد نیس

N
N

خوب نیست هلینا کرباسی فر چیه اخه

N
N

عالی