جزوه زیست دهم فصل پنج ( استاد پرویز )

جزوه فصل 5 زیست شناسی سال دهم متوسطه ویژه ی دانش آموزان سال دهم تجربی در این بخش قرار گرفت

توضیحات جزوه زیست دهم فصل پنج

جزوه زیست دهم فصل پنج رشته ی تجربی که توسط آقای پرویز تالیف شده است را برای دانش اموزان سال دهم و کنکور قرار می دهیم . جزوه فصل پنج زیست سال دهم بصورت درسنامه ای کامل مطالب فصل تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد را توضیح داده است . جزوه فصل 5 زیست شناسی دهم تجربی علاوه بر آنکه مطالب  این فصل را به طور کامل پوشش می دهد توضیحات فصل پنج زیست دهم را با کتاب های سال یازدهم و بالاتر نیز ترکیب نموده است و سعی کرده است جزوه ای جامع و کنکوری که علاوه بر آنکه در امتحانات داخلی مدارس قابل استفاده می باشد جهت مطالعه ی کنکوری نیز کاربردی می باشد . در جزوه فصل 5 زیست سال دهم شکل های موجود در فصل تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد به طور کامل شرح داده شده است و همچنین در انتهای جزوه فصل پنجم زیست دهم تست های تالیفی و کنکوری نیز برای آشنایی بیشتر با سوالات کنکور سراسری رشته ی تجربی اضافه شده است .

 جزوه زیست دهم فصل پنج ( استاد پرویز )

 درباره زیست دهم فصل پنج

فصل پنج کتاب زیست دهم از سه گفتار تشکیل شده است . گفتار اول فصل تنظیم اسمزی و دفع مواد زائد درباره ی  هم ایستایی و کلیه ها صحبت کرده است که شامل توضیحات کلیه ها ،  گردیزه ها ( نفرون ها ) ، گردش خون در کلیه  است . بخش دوم فصل 5 زیست دهم در مورد فرایند تشکیل ادرار و تخلیهٔ آن به توضیح می پردازد که شامل تشکیل و تخلیهٔ ادرار است . بخش اخر فصل 5 زیست دهم راجع به تنوع دفع و تنظیم اسمزی در جانداران می باشد.

دانش اموزان سال دهم با توجه به زمان طلایی که تا هنگام کنکور در اختیار دارند اگر از سال دهم مطالعه کنکور خود را شروع کنند بدون شک در سال کنکور به درجه ی بالایی از امادگی خواهند رسید . در مسیر آمادگی برای کنکور سراسری همچنین می توانید از آزمون ها ازمایشی مانند کانون ، گزینه دو و یا گاج استفاده کنند  زیرا این آزمون های دارای برنامه ی مطالعاتی می باشند و دانش اموزان میتوانند با این برنامه ی مطالعاتی پیش بروند . همچنین در مسیر آمادگی برای کنکور باید منابع مطالعاتی کنکوری مناسب تهیه نمایید و تمرین تستی را به طور پیوسته انجام دهید همچنین انجام روش های صحیح مطالعه در زیست و سایر دروس را نیز باید در نظر داشته باشند . با در نظر گرفتن این عوامل آمادگی شما در سال کنکور به سطح بالایی خواهد رسید . همچنین جهت مطالعه ی سایر جزوه های زیست دهم مانند فصل اول و فصل دوم و سوم و چهارم و فصل 6 و فصل 7 می توانید به بخش جزوه های کنکوری زیست وبسایت همکلاسی مراجعه کنید .

نویسنده : پرویز (زیست)
حجم : 4.97 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 9

F
F

خیلی خوب بود ولی سطحش پایین بود

M
Mia

عالی بود ممنون که رایگان جزوه و تدریس میزارید که کسانی که توان خرید خود کتاب رو ندارن استفاده کنن خدا داره کارهای خوبتون رو میبینه امیدوارم هر چی میخواید خودش بهتون بده

A
AYDIN

عالی بود . سپاس

N
N

عالیییی

N
N

پر از مطالب خاص و خارج از کتابه!! حرف نداره انصافا

N
N

واقعا عالیه بعضی دبیرا حتی یه توضیح کوتاه برا یه موضوع نمیدن

N
N

ممنون از لطفتون

N
N

عالیه

N
N

حرف نداذه عالیه.دستتون درد نکنه