فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 99

در این مقاله توضیحات لازم در مورد فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 99 آورده شده است.

 شاید بتوانیم بگوییم که کنکور سراسری یکی از پر جنجال ترین و پررقابت ترین آزمون های دنیاست.

از این رو ثبت نام در این آزمون بزرگ برای داوطلبان اهمیت بسیاری دارد. زیرا  کنکور سراسری  اصلی ترین راه ورود داوطلبان به دانشگاه های روزانه ، شبانه ، نیمه دولتی ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی و ......  می باشد که هر ساله بصورت هماهنگ کشوری توسط سازمان سنجش برگزار می گردد .

داوطلبان متقاضی برای شرکت  در این ماراتن بزرگ باید قبل از اعلام  تاریخ ثبت نام کنکور سراسری 99   از سازمان سنجش ،  به جمع آوری مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 99 اعم از مدارک شناسایی و مدارک تحصیلی بپردازند. 

برای ثبت نام در کنکور ابتدا باید هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 را بپردازید تا بعد از پرداخت هزینه ثبت نام بتوانید شماره سریال 13 رقمی که برای ثبت نام در سایت سنجش نیاز است را در دست داشته باشید. برای اطلاع از هزینه های ثبت نام کنکور سراسری می توانید برروی لینک هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99  کلیک فرمایید.

طبق تجربیات سال های قبل  می توانیم این پیش بینی را داشته باشیم که تاریخ ثبت نام کنکور سراسری احتمالا در نیمه دوم بهمن ماه 98 خواهد بود. در همان روزهای ابتدایی اعلام تاریخ ثبت نام کنکور سراسری 99 ، دفترچه راهنما ثبت نام کنکور سراسری 99 هم برروی سایت سنجش قرار خواهد گرفت.

توصیه می کنیم که حتما قبل از اقدام به ثبت نام کنکور سراسری ابتدا دفترچه راهنما را دانلود و آن را با دقت کافی مطالعه فرمایید. تا از تمام شرایط و ضوابط موجود در مورد ثبت نام در کنکور سراسری 99 آگاه بشوید.

با نگاهی موشکافانه به سوابق سال های گذشته ، متوجه خواهیم شد که طبق روال هرسال قبل گروهی از داوطلبان ثبت نام در کنکور سراسری هستند که به دلایل مختلفی مثل عدم دریافت کد سوابق تحصیلی برای ثبت نام و یا عدم آگاهی از تاریخ ثبت نام از ثبت نام آزمون سراسری جا می مانند.

سازمان سنجش کشور برای حل اینگونه مشکلات همیشه بعداز به اتمام رسیدن تاریخ ثبت نام کنکور سراسری ، باز ه چنروزه ای را بدون وقفه و با عنوان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99  در اختیار داوطلبان می گذارد تا شانسی دوباره برای شرکت در این آزمون سرنوشت ساز داشته باشند.

امسال هم نیز این فرصت در اختیار جاماندگان قرار می گیرد .  این دسته از داوطلبان در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99   فرصت خواهند داشت برای ثبت نام اقدام کرده و در زمان برگزاری کنکور سراسری در جلسه آزمون حضور یابند  .

ولی اگر شما بازهم به هر دلیلی موفق به ثبت نام در تاریخ ثبت نام کنکور سراسری 99 و تمدید مهلت ثبت نام نشده اید در زمان تمدید مجدد مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 شانس دوباره خواهید یافت. 

سازمان سنجش فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 99 را به دلایل مختلفی از جمله استقبال زیاد داوطلبان ،تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 داوطلبان جامانده از ثبت نام و ... تمدید می کند .

متقاضیان کنکور  سراسری و دانشگاه آزاد که از ثبت نام جامانده اند می توانند پس از اتمام ثبت نام خود ، در بازه زمانی که در سامانه  sanjesh.org اعلام می شود ، با مراجعه به سایت ثبت نام کنکور سراسری 99  ، بعد از مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام و پرداخت هزینه  فرم ثبت نام اینترنتی خود را تکمیل نمایند.

این بازه زمانی فرصتی دوباره برای داوطلبانی است که به هر دلیلی موفق به ثبت نام در مهلت قانونی نشده اند . به متقاضیان توصیه می کنیم ثبت نام خود را در این زمان نهایی کرده و به امید  فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 99 ، ثبت نام خود را به تعویق نیندازند .

در صورت وجود هرگونه مشکل و سوالی میتوانید آن را بصورت کاملا رایگان، در قسمت نظرات کاربران با مشاوران ما در میان بگذارید، تا آنان در سریع ترین زمان ممکن ، جامع ترین پاسخ را باتوجه به آخرین اطلاعیه های منتشر شده از سازمان سنجش در اختیار شما قرار دهند.