تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99

در این مقاله زمان ثبت نام کنکور سراسری 99 و همچنین زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99 ارائه شده است .

هر ساله سازمان سنجش کشور زمان مشخصی را برای ثبت نام کنکور سراسری در نظر می گیرد . که ثبت نام کنکور سراسری امسال  احتمالا در بهمن ماه 1398 برگزار می شود.

از این رو متقاضیان کلیه دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد می بایست در این بازه زمانی به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org  مراجعه کرده و فرم ثبت نام را تکمیل نمایند .

تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99

هر داوطلب می‌تواند در صورت تمایل ، علاوه بر شرکت در گروه‌های آزمایشی اصلی در یکی از دو گروه‌های آزمایشی هنر یا زبان ، یا هر دو گروه آزمایشی هنر و زبان شرکت کند.

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام در آزمون سراسری 99  به‌صورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ذکر شده  به عنوان هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99 در آزمون شرکت کنند.

پس از پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری 99   شماره سریال اعتباری ۱۲ رقمی به داوطلب داده می‌شود. که با استفاده از این کد می توانند اقدام به ثبت نام کنند.

در این میان ممکن است برخی متقاضیان به دلیل عدم دریافت به موقه کد سوابق تحصیلی برای ثبت نام درکنکورسراسری ، و یا عدم  آگاهی از تاریخ ثبت نام کنکور بازه زمانی ثبت نام را از دست دهند و از ثبت نام جا مانده و درخواست تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری 99  را داشته باشند.

سازمان سنجش کشور برای داوطلبانی که بنا به هر دلیلی از ثبت نام کنکورسراسری99 جا مانده اند، یک بازه زمانی چندروز را بلافاصله پس از اتمام زمان ثبت نام اصلی درنظر میگیرد که این بازه زمانی فرصتی دوباره برای داوطلبانی است که به هر دلیلی از ثبت نام جامانده اند.

طبق سوابق سال های گذشته پیش بینی می شود که امسال هم برای متقاضیان ثبت نام کنکورسراسری99 این بازه زمانی مهلت مجدد را درنظر بگیرند. احتمالا امسال نیز این فرصت پس از اتمام تاریخ ثبت نام کنکور سراسری 99  در اختیار داوطلبان قرار خواهد گرفت.  که تقریبا می توان گفت در اسفند ماه 98 این تمدید احتمالا اتفاق می افتد.

در زمان تمدید مهلت ثبت نام کنکورسراسری 99 ، داوطلبان می توانند کلیه اطلاعات وارد شده خود را که از قبل وارد کرده بودند، اعم از (اطلاعات شناسایی و همچنین اطلاعات  تحصیلی ) وارد سایت سنجش شوند و هرگونه ایراد و اشتباهی را که وجود دارد ویرایش کنند.

شرکت کنندگان باید همواره نسبت به تاریخ ثبت نام کنکورسراسری99 آگاه باشند و حتما در تایم مقرر شده با مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری 99 اقدام نمایند. 

 توصیه اکید ما به شما این است  که حتما قبل از اقدام به ثبت نام کنکور سراسری 99 ، چه در تایم اصلی  ثبت نام و چه در بازه زمانی تمدید مهلت ثبت نام، اول دفترچه راهنما ثبت نام کنکور سراسری 99 را که در همان روزهای ابتدایی در سایت قرار میگیرد دانلود و با دقت کافی مطالعه فرمایید.

همچنین داشتن یکی از مدارک تحصیلی شامل دیپلم نظام آموزشی جدید ۶-۳-۳، دیپلم دوره چهارساله نظام آموزشی قدیم، مدرک پیش دانشگاهی، مدرک کاردانی (فوق دیپلم) الزامی است و داوطلبان باید این مدارک را تا آخر شهریور اخذ کنند.

همزمان با اعلام هرگونه اعلایه ای از سازمان سنجش در خصوص تاریخ ثبت نام کنکور99 و تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری99، این پست به روز رسانی خواهد شد.

در صورت وجود هر گونه سوال و پرسشی می توانید آن را بصورت کاملا رایگان در قسمت نظرات با کارشناسان ما در میان بگذارید. و پس از بررسی، آنها کاملترین و به به روز ترین پاسخ را براساس آخرین اطلاعیه های صادر شده از سازمان سنجش کشور در اختیار شما میگذارند.