بارم بندی دروس پایه دهم تجربی ، ریاضی ، انسانی

بارم بندی دروس پایه دهم در رشته های ریاضی و تجربی و انسانی سال تحصیلی 96 - 97 در این بخش آماده دانلود می باشد .

مشاوره بارم بندی دروس پایه دهم

یکی از نکات بسیار مهم که باید دانش آموزان سال دهم متوسطه از آن باید اطلاع داشته باشند بارم بندی دروس اختصاصی و عمومی تمام درس های رشته های تجربی و ریاضی و انسانی در نوبت اول و نوبت دوم ، دی ماه و خرداد می باشد . آگاهی کامل از بارم نمرات اختصاص داده شده به هر فصل از کتاب درسی در امتحانات دی و امتحانات خرداد ماه باعث می شود که دانش اموز از میزان اهمیت فصل های مختلف در امتحان نهایی آگاه شود و با توجه به تعداد نمراتی که برای هر فصل اختصاص داده شده است تایم مطالعاتی خود را تنظیم نماید . شما می توانید فایل مربوط به بارم بندی درس های عمومی و اختصاصی در رشته های ریاضی و انسانی و تجربی پایه دهم در این بخش دانلود نمایید . این فایل شامل بارم بندی تمام دروس رشته های مختلف در سال تحصیلی 96 - 97 می باشد . جهت دریافت نمونه سوال دهم ریاضی و نمونه سوال دهم تجربی و نمونه سوال دهم انسانی به بخش امتحانات مراجعه نمایید .

بارم بندی دروس پایه دهم تجربی ، ریاضی ، انسانی

بارم بندی دروس پایه دهم عمومی مشترک 

در این قسمت بررسی کوتاه در مورد بارم بندی دروس عمومی فارسی ، نگارش ، دین و زندگی و زبان انگلیسی در رشته های ریاضی و تجربی و انسانی خواهیم داشت . بارم بندی درس دين و زندگی پايه دهم در رشته ریاضی و تجربی به این صورت تقسیم می شود که یک بخش مربوط به قرائت شفاهی آیات قرآن کریم می باشد و بخش دیگر آن مربوط به امتحان کتبی این درس می باشد . بارم بندی درس عربی رياضی و تجربی پايه دهم در نوبت اول و دوم شامل مهارت واژه شناسی و ترجمه فارسی به عربی و عربی به فارسی و قواعد است  بارم بندی درس نگارش یازدهم و فارسی دهم نیز متناسب با مطالب کتاب درسی می باشد که در فایل مربوطه به طور کامل شرح داده شده است . بارم بندی درس زبان انگلیسی پایه دهم ریاضی و تجربی و انسانی  در فایل موجود در بخش دانلود به طور کامل شرح داده شده است .

بارم بندی دروس پایه دهم تجربی ، ریاضی و انسانی

در فایلی که د این بخش جهت دانلود بارگزاری شده است می توانید بارم بندی دروس اختصاصی رشته ی تجربی پایه دهم در هر دو نیم سال اول و دوم را دریافت نمایید که شامل بارم بندی دروس زیست ، ریاضی ، شیمی ، فیزیک ،آمادگی دفاعی ، کارگاه کارافرینی و تولید می باشد . بارم بندی دروس رشته انسانی پایه دهم نیز شامل منطق ، جامعه شناسی ، عربی انسانی ،  تاریخ ، جغرافیا  ، ریاضی و علوم و فنون ادبی است . بارم بندی دروس پایه دهم رشته ی ریاضی در این فایل شامل شیمی و هندسه ، فیزیک ، تفکر و سواد رسانه و هنر و سایر دروس این رشته می باشد .

نویسنده : بچه های همکلاسی
حجم : 3.05 مگابایت
منبع : همکلاسی
Y
Yalda

مرسی

A
Am

عالی

m
misagh

خسته نباشید خیلی عالی بود

م
مریم

اگه میشه سوالات پرسمان شیمی را هم بزارین