دانلود گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم

دانلود رایگان گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم شامل جواب فعالیت ها، بحث و گفت و گو و پژوهش مطابق با کتاب درسی 1400-99

جواب فعالیت های کارگاه کارآفرینی و تولید دهم

درس کارگاه کارآفرینی و تولید، در ادامۀ درس های کار و فناوری، برای دانش آموزانی که شاخۀ نظری را انتخاب کرده اند تألیف شده است. دکتاب کارگاه کارآفرینی و تولید دهم 32 بخش دارد ولی ما در این صفحه 14 بخش از گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم را برای شما گردآوری کرده ایم. این گام به گام جواب کلیه فعالیت ها و خودارزیابی های مربوط به هر بخش می باشد.

توجه! برای دانلود گام به گام تمامی درس های دهم، به صفحه گام به گام دهم تجربی بروید.

گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم

گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم را می توانید بصورت بخش بخش از طریق باکس دانلود و به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. لازم به ذکر است این فایل با کتاب بخشی کارگاه کارآفرینی و تولید دهم چاپ 1400-99 کاملا همخوانی دارد.

کارگاه کارآفرینی و تولید دهم در 32 بخش تنظیم شده است و در این صفحه شما می توانید به حل تمرین 14 بخش اول کارگاه کارآفرینی و تولید دهم دسترسی داشته باشید. در ادامه توضیح کوتاهی در مورد 14 بخش کارگاه کارآفرینی و تولید دهم داده ایم.

گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخش اول

بخش اول کارگاه کارآفرینی و تولید دهم (تیم سازی) می باشد. در گام به گام بخش اول کارگاه کارآفرینی و تولید دهم جواب کلیه فعالیت ها، بحث و گفت و گو و پژوهش مربوط به هر بخش قرار گرفته است.

گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخش دوم

عنوان بخش دوم کارگاه کارآفرینی و تولید دهم، کار تیمی موفق، می باشد. گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخش دوم، پاسخ فعالیت ها، بحث و گفت و گو و پژوهش این بخش را پوشش می دهد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل آن دسترسی داشته باشید.

گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخش سوم

بخش سوم کارگاه کارآفرینی و تولید دهم، تقویت کار تیمی، است و جواب فعالیت ها، بحث و گفت و گو و پژوهش این بخش را می توانید در گام به گام بخش سوم کارگاه کارآفرینی و تولید دهم مطالعه کنید.

گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخش چهارم

عنوان بخش چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید دهم، حل مسئله، است. گام به گام بخش چهارم کارگاه کارآفرینی و تولید دهم، جواب فعالیت ها، بحث و گفت و گو و پژوهش  این بخش را در برمی گیرد.

گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخش پنجم

بخش پنجم، :هدف گذاری و تصمیمگیری، می باشد. گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخش پنجم، جواب فعالیت ها، بحث و گفت و گو و پژوهش این بخش را پوشش می دهد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل های آن ها دسترسی داشته باشید.

گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخش ششم

عنوان بخش ششم، خودشناسی است. جواب فعالیت ها، بحث و گفت و گو و پژوهش مربوط به هر بخش را می توانید به ترتیب در گام به گام بخش ششم کارگاه کارآفرینی و تولید دهم  مشاهده کنید.

گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخش هفتم

بخش هفتم، طراحی مسیر شغلی(قسمت اول): کارگاه توسعه شخصی است. جواب فعالیت ها، بحث و گفت و گو و پژوهش بخش هفتم کارگاه کارآفرینی و تولید دهم را می توانید به ترتیب در گام به گام بخش هفتم کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخوانید.

گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخش هشتم

عنوان بخش هشتم طراحی مسیر شغلی (قسمت دوم): شناسایی ارزشها و نیازها می باشد. گام به گام بخش هشتم کارگاه کارآفرینی و تولید دهم، جواب فعالیت ها، بحث و گفت و گو و پژوهش این بخش را در برمی گیرد.

گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخش نهم

بخش نهم کارگاه کارآفرینی و تولید دهم طراحی مسیر شغلی (قسمت سوم): شناسایی مهارتها، استعدادها، عالیق و جمع بندی می باشد. در گام به گام بخش نهم کارگاه کارآفرینی و تولید دهم جواب فعالیت ها، بحث و گفت و گو و پژوهش قرار گرفته است که برای دانلود آن می توانید به باکس دانلود پایین این صفحه مراجعه کنید. 

گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخش دهم

عنوان بخش دهم کارگاه کارآفرینی و تولید دهم، تفکر می باشد. گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخش دهم، پاسخ فعالیت ها، بحث و گفت و گو و پژوهش این بخش را پوشش می دهد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل آن دسترسی داشته باشید.

گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخش یازدهم

عنوان بخش ششم، تفکر خلاق (واگرا) است. جواب فعالیت ها، بحث و گفت و گو و پژوهش بخش ششم کارگاه کارآفرینی و تولید دهم را می توانید به ترتیب در گام به گام بخش ششم کارگاه کارآفرینی و تولید دهم  بخوانید.

گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخش دوازدهم

بخش هفتم، توسعە خلاقیت فردی است. جواب فعالیت ها، بحث و گفت و گو و پژوهش بخش هفتم کارگاه کارآفرینی و تولید دهم را می توانید به ترتیب در گام به گام بخش هفتم کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخوانید.

گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخش سیزدهم

بخش اول کارگاه کارآفرینی و تولید دهم (توسعە خلاقیت تیمی) می باشد. در گام به گام بخش اول کارگاه کارآفرینی و تولید دهم جواب فعالیت ها، بحث و گفت و گو و پژوهش مربوط به هر بخش قرار گرفته است.

گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخش چهاردهم

عنوان بخش دوم کارگاه کارآفرینی و تولید دهم، تشخیص فرصت، ایده پردازی و ارزیابی ایده، می باشد. گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم بخش دوم، پاسخ فعالیت ها، بحث و گفت و گو و پژوهش این بخش را پوشش می دهد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل آن دسترسی داشته باشید.

در پایان از شما می خواهیم تا نظرات خود را در خصوص فایل گام به گام و همچنین محتوای این صفحه با ما در میان بگذارید. شنیدن نظرات و پیشنهادات شما برای ما بسیار ارزشمند است. چرا که ما محتوای هم کلاسی را براساس خواست شما و نیازهای شما تنظیم می کنیم.


نظرات ارسال شده 0