دانلود گام به گام دهم تجربی

دانلود رایگان گام به گام های پایه دهم تجربی شامل گام به گام درس های فیزیک، شیمی، جغرافیا، کارگاه کارآفرینی و تولید ، نگارش، فارسی، زبان، دین و زندگی، تفکر و سواد رسانه ای

پایه دهم اولین پایه تحصیلی از دوره دوم آموزش متوسطه است و در این صفحه گام به گام درس های فیزیک، شیمی، جغرافی، کارگاه کارآفرینی و تولید، تفکر و سواد رسانه ای ، دین و زندگی، فارسی و نگارش، جغرافیا، و زبان  پایه دهم تجربی ارائه شده است. 

این گام به گام ها منطبق بر کتاب درسی بوده و جواب فعالیت ها و فکر کنیدها و همچنین پاسخ خودارزیابی ها و جواب خودآزمایی ها را در خود دارند. در درس هایی مانند زبان انگلیسی نیز معنی درس و معنی تمرین های درس را پوشش می دهند.

خوشحال خواهیم شد اگر نظرات خود را در خصوص گام به گام های گردآوری شده برای ما ارسال کنید. نظرات شما در ارتقای مطالب سایت بسیار اثرگذار خواهد بود.

در ادامه گام به گام هر درس را می توانید در باکس دانلود انتهای همین صفحه به رایگان دانلود نمایید. 

گام به گام فیزیک دهم تجربی

گام به گام کارگاه فیزیک دهم تجربی

فیزیک دهم تجربی دربردارنده چهار فصل است. هر فصل شامل تعدادی مثال، پرسش، تمرین و فعالیت می باشد که دانش آموزان باید با توجه به محتوای هر فصل به آن ها پاسخ دهند. همچنین در انتهای هر فصل پرسش ها و مسئله های آن فصل گنجانده شده است.

پاسخ مثالها، پرسشها، تمرینها و فعالیتها و همچنین مسئله ها را می توانید از گام به گام فیزیک دهم تجربی دریافت کنید.

گام به گام شیمی دهم

گام به گام کارگاه شیمی دهم تجربی

شیمی دهم تجربی در سه فصل با عناوین کیهان زادگاه الفبای هستی، رد پای گازها در زندگی، آب، آهنگ زندگی است تنظیم شده و در هر فصل به موضوعات بنیادی پرداخته شده است. هر فصل شامل پرسش ها، خود را بیازمایید، با هم بیاندیشیم، می باشد.

پاسخ پرسش ها، خود را بیازمایید، با هم بیاندیشیم شیمی دهم تجربی را می توانید از گام به گام شیمی دهم دریافت کنید.

گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم

گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید  دهم تجربی

کارگاه کارآفرینی و تولید دهم تجربی دربردانده 32 بخش است. این درس در ادامۀ درس های کار و فناوری، برای دانش آموزانی که شاخۀ نظری را انتخاب کرده اند تألیف شده است.

جواب کلیه فعالیت ها و خودارزیابی های مربوط به هر بخش از کتاب کارگاه کارآفرینی و تولید دهم تجربی را می توانید از گام به گام کارگاه کارآفرینی و تولید دهم دریافت کنید.

گام به گام تفکروسواد رسانه ای دهم

گام به گام تفکر و سواد رسانه ای دهم تجربی

تفکر و سواد رسانه ای دهم 22 درس دارد و در 6 فصل گردآوری شده است. عنوان فصل های این درس به ترتیب ما و رسانه ها، فنون خلق پیام رسانه ای،  نادیده های رسانه ها ، مخاطب شناسی، رسانه و سبک زندگی و رژیم مصرف رسانه ای می باشد.

جواب کلیه فعالیت های گروهی، فعالیت در خانه، گفت و گوی کلاسی مربوط به هر فصل کتاب تفکر و سواد رسانه ای دهم را می توانید از گام به گام تفکر و سواد رسانه ای دهم دریافت کنید.

گام به گام دین و زندگی دهم

گام به گام دینی دهم تجربی

دین و زندگی دهم در پنج فصل و دوازده درس ارائه شده است.

در ابتدای هر درس در دین و زندگی دهم آیاتی از قرآن کریم و ترجمه آیات قرار داده شده است. متن هر درس شامل بخش های تدبر، بیشتر بدانیم، پاسخ سؤالات شما، اندیشه و تحقیق و فعالیت کلاسی است و در انتهای هر درس نیز بخشی تحت عنوان "معرفی کتاب " آمده است که به معرفی کتابهایی مربتط با موضوع درس می پردازد.

گام به گام دین و زندگی دهم شامل جواب کلیه فعالیت ها، تدبرها، اندیشه و تحقیق ها و همچنین نکات مهم درس ها و نمونه سوالات مربوط به هر درس و تعدادی نمونه سوال کنکور میباشد. این گام به گام را می توانید به رایگان از همکلاسی دریافت نمایید.

گام به گام فارسی دهم

گام به گام فارسی دهم تجربی

فارسی دهم در هشت فصل و هجده درس ارائه شده است. هر درس بخشی تحت عنوان "کارگاه متــن پژوهــی" شامل بخش های قلمروی زبانی، قلمروی ادبی و قلمروی فکری و بخش هایی تحت عنوان روان خوانی، شعر خوانی، گنج حکمت را دارا می باشد. همچنین درس های 4 و 15 فارسی دهم جزء درس های آزاد می باشند.

گام به گام فارسی دهم هر درس شامل چند بخش است که در بخش اول معنی لغات مهم درس، در بخش دوم معنی ابیات موجود در کتاب و در بخش های بعدی جواب خودارزیابی ها، گفت و گوها، نوشتن ها و معنی حکایت ها را می توانید ببینید. همچنین این گام به گام جواب خود ارزیابی ها و جواب تمرین ها را نیز دربردارد. گام به گام فارسی دهم را می توانید به رایگان ازباکس دانلود در انتهای این صفحه دانلود نمایید.

گام به گام نگارش دهم

گام به گام نگارش دهم تجربی

نگارش در پایه دهم متوسطه در قالب هشت درس ارائه شده است. در هر درس، بعد از متن آموزشی، تمرینهای نوشتنی شامل بخش هایی با عنوان "کارگاه نوشتن" می باشد. همچنین  فعالیت های "شعر گردانی"، " حکایت نگاری"، و "مثل نویسی" نیز در درس های نگارش گنجانده شده اند.

گام به گام نگارش دهم شامل پاسخ فعالیت های نگارشی و درست نویسی است و همچنین جواب فعالیت های تصویری نویسی، حکایت نگاری و مثل نویسی را در بردارد. این گام به گام در باکس دانلود موجود در انتهای این صفحه قابل دسترسی می باشد و می توانید آن را به رایگان دانلود کنید.

گام به گام جغرافیا دهم

گام به گام جغرافی دهم تجربی

جغرافیا دهم، ده درس دارد و در سه فصل با عناوین، جغرافیا چیست؟  جغرافیای طبیعی ایران، جغرافیای انسانی ایران گردآوری شده اند.

هر درس حاوی تعدادی فعالیت است که جواب فعالیت ها را می توانید در گام به گام جغرافیا دهم دریافت کنید.

گام به گام زبان دهم

گام به گام زبان دهم تجربی

زبان دهم چهار درس را دربردارد که پس هر دو درس تمرینات مروری در قالب review قرار دارد. کتاب زبان دهم همراه با کتاب کار آن ارائه شده است.

گام به گام شامل ترجمه درس، ترجمه مکالمات موجود در درس، جواب بخش های شنیداری و خلاصه کلیه تمرین های کتاب با عناوین Reading Comprehension، Grammar ،Vocabulary ،Pronunciation و Writing می باشد. گام به گام زبان دهم در حال گردآوری است و به زودی به سایت اضافه خواهد شد اما گام به گام کتاب کار زبان دهم را می توانید هم اکنون و به رایگان دانلود نمایید.


نظرات ارسال شده 2

ر
ر

عالی بود مثله کتاب

م
محیا

خیلی عالی و مفید