گام به گام اجتماعی ششم

دانلود رایگان گام به گام مطالعات اجتماعی ششم شامل جواب تمامی فعالیت ها و کاربرگ ها (سال تحصیلی98-99)

مطالعات اجتماعی ششم در سه حوزه تاریخ ، مدنی و جغرافیا و در دوازده فصل ارائه شده است. هر فصل از مطالعات ششم نیز دو درس را دربرمی گیرد. ما در این صفحه جواب فعالیت های مطالعات ششم را در قالب گام به گام مطالعات اجتماعی ششم گردآوری کرده ایم.

گام به گام مطالعات اجتماعی ششم را به صورت فصل به فصل ارائه کرده ایم. همچنین جواب کاربرگ ها نیز در فایل جداگانه ای قرار گرفته است.  برای دسترسی ساده تر به گام به گام هر فصل از مطالعات اجتماعی ششم از فهرستی که در ابتدای صفحه قرار گرفته است ، استفاده کنید.

گام به گام مطالعات ششم توسط تیم همکلاسی تهیه شده است و مطابق با آخرین تغییرات کتاب درسی و مربوط به سال تحصیلی 98-99 می باشد. دانلود این گام به گام  کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای صورت می گیرد.

توجه! گام به گام فصل های اول تا ششم مطالعات ششم در حال نگارش است و در به روز رسانی های آینده به این صفحه اضافه خواهد شد. گام به گام نیمه دوم کتاب یعنی گام به گام فصل هفتم تا دوازدهم را هم اکنون در این صفحه می توانید دریافت کنید.

گام به گام مطالعات اجتماعی ششم

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص فایل ها و محتوای این صفحه برای ما ارسال کنید. نظرات شما تاثیر مستقیمی بر روی ارتقای محتوای ارائه شده در این صفحه خواهد داشت.

برای دانلود گام به گام کلیه درس های ششم به صفحه گام به گام ششم مراجعه کنید.

گام به گام مطالعات اجتماعی ششم فصل اول

گام به گام فصل اول مطالعات اجتماعی ششم جواب فعالیت های این فصل را در بر می گیرد. این گام به گام این فصل در حال نوشته شدن است و به زودی به این بخش اضافه خواهد شد.

گام به گام مطالعات اجتماعی ششم فصل دوم

"تصمیم گیری" عنوان فصل دوم مطالعات ششم است. جواب فعالیت های این فصل در گام به گام فصل دوم مطالعات ششم گردآوری شده است. این گام به گام در حال نگارش است و به زودی لینک دانلود آن در این بخش قرار خواهد گرفت.

گام به گام مطالعات اجتماعی ششم فصل سوم

گام به گام فصل سوم مطالعات ششم شامل جواب کلیه فعالیت های این فصل می شود. فصل سوم مطالعات کشاورزی در ایران می پردازد. لینک دانلود گام به گام فصل سوم مطالعات ششم در به روز رسانی های آینده در این قسمت قرار خواهد گرفت.

گام به گام مطالعات اجتماعی ششم فصل چهارم

فصل چهارم مطالعات ششم به در قالب درس هفتم و هشتم به ایران و منابع انرژی آن می پردازد. جواب فعالیت های فصل چهارم در گام به گام فصل چهارم مطالعات اجتماعی ششم آورده شده است. این گام به گام مراحل آماده سازی خود را طی می کند و به محض تکمیل لینک دانلود آن در این قسمت اضافه خواهد شد.

گام به گام مطالعات اجتماعی ششم فصل پنجم

فصل پنجم مطالعات هفتم در حوزه تاریخ قرار می گیرد و در خصوص پیشرفت علوم در دوره اسلامی بحث می کند. گام به گام فصل پنجم مطالعات ششم جواب فعالیت های این فصل را پوشش می دهد. فایل دانلود این گام به گام در به روز رسانی های بعدی اضافه خواهد گشت.

گام به گام مطالعات اجتماعی ششم فصل ششم

گام به گام  درس های یازدهم و دوازدهم مطالعات در فصل ششم در این بخش اضافه خواهد شد. گام به گام فصل ششم مطالعات اجتماعی ششم جواب فعالیت های این فصل را دربردارد. این گام به گام همچون گام به گام های فصل های پیشین در حال نگارش است و پس از تکمیل به این قسمت اضافه خواهد شد.

گام به گام مطالعات اجتماعی ششم فصل هفتم

فصل هفتم از مطالعات ششم "اوقات فراغت" نام دارد و در مورد برنامه ریزی برای این اوقات است.  جواب فعالیت های فصل هفتم در گام به گام فصل هفتم مطالعات اجتماعی ششم قابل مشاهده است. برای دریافت این گام به گام بر روی لینک زیر کلیک کنید.

گام به گام مطالعات اجتماعی ششم فصل هشتم

فصل هشتم مطالعات ششم در قالب درس های پانزدهم و شانزدهم به مبحث پوشاک اختصاص دارد. جواب فعالیت های فصل هشتم مطالعات ششم به تمامی در گام به گام این فصل آمده است.

 گام به گام فصل هشتم مطالعات ششم را از طریق لینک زیر دریافت کنید. لازم به ذکر است دانلود این گام به گام به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

گام به گام مطالعات اجتماعی ششم فصل نهم

فصل نهم و فصل بعدی آن به حوزه جغرافیا مربوط است و در آن از دریاهای ایران و ویژگی های آن ها  سخن رفته است. گام به گام فصل نهم مطالعات ششم را می توانید در این بخش دریافت نمایید. این گام به گام جواب تمامی فعالیت های فصل نهم مطالعات ششم را پوشش می دهد.

گام به گام مطالعات اجتماعی ششم فصل دهم 

فصل دهم آخرین فصل از حوزه جغرافی مطالعات ششم است. این فصل " ایران و همسایگان آن" نام دارد. جواب فعالیت های فصل دهم مطالعات را می توانید در گام به گام این فصل بیابید. 

گام به گام فصل دهم مطالعات اجتماعی ششم را به رایگان و از طریق لینک زیر دریافت کنید.

گام به گام مطالعات اجتماعی ششم فصل یازدهم 

جواب فعالیت های فصل یازدهم مطالعات ششم در گام به گام این فصل آمده است. عنوان فصل یازدهم " ایستادگی در برابر بیگانگان" نام دارد و دردرس های 21 و 22 در مورد مفهوم استعمار و مبارزه مردم ایران با استعمار صحبت می کند. 

برای دانلود گام به گام فصل یازدهم مطالعات ششم بر روی لینک زیر کلیک کنید.

گام به گام مطالعات اجتماعی ششم فصل دوازدهم 

فصل دوازدهم آخرین فصل از مطالعات اجتماعی ششم است. گام به گام فصل دوازدهم مطالعات ششم را می توانید از این بخش دریافت نمایید. این گام به گام جواب تمامی فعالیت های فصل ششم را دربر می گیرد.

گام به گام مطالعات اجتماعی ششم - جواب کاربرگ ها

در این قسمت جواب کاربرگ های مطالعات ششم را می توانید مشاهده کنید. جواب کاربرگ های نوزدهم تا بیست و هشتم در این فایل آمده است . جواب کاربرگ های اول تا هجدهم نیز در دست تالیف است و به زودی به فایل زیر اضافه خواهد شد.


نظرات ارسال شده 6

ن
ناشناس

خیلی خیلی عالی است در درسم بسیار کمک کرد ممنون

گ
گل نرگس

بسیار عالی تشکر

ک
کیمیا کول

خخخخخخییییللللییی عالی بود

ا
امیر علی

عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی

ت
تینا

خیلی عالی بود ممنون از شما

آ
آیلار آقایی

خیلی ممنون از لطفتان♥♥♥♥♥