دانلود گام به گام جغرافیا دهم

دانلود رایگان گام به گام جغرافیا دهم شامل پاسخ فعالیت های کتاب درسی جغرافیا دهم با کتاب درسی 99-1400

جواب فعالیت های جغرافیا دهم

کتاب جغرافیا جزو کتابهای مشترک میان رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی می باشد. کتاب جغرافیا دهم، ده درس دارد و در سه فصل گردآوری شده است. فصل اول با عنوان، جغرافیا چیست؟،  فصل دوم با عنوان جغرافیای طبیعی ایران، فصل سوم با عنوان جغرافیای انسانی ایران گردآوری شده اند.

ما در این صفحه گام به گام جغرافیا دهم را برای شما گردآوری کرده ایم. این گام به گام جواب کلیه فعالیت های مربوط به هر درس را دارا می باشد.

توجه! برای دانلود گام به گام تمامی درس های دهم، به صفحه گام به گام دهم تجربی بروید.

گام به گام جغرافیا دهم

گام به گام جغرافیا دهم را هم بصورت کامل و هم بصورت جداگانه برای هر درس از این کتاب می توانید از طریق باکس دانلود و به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. لازم به ذکر است این فایل با کتاب درسی جغرافیا دهم چاپ 1400-99 کاملا همخوانی دارد. 

جغرافیا دهم در ده درس تنظیم شده است و در این صفحه شما می توانید به حل تمرین ده درس جغرافیا دهم دسترسی داشته باشید. در ادامه توضیح کوتاهی در مورد 10 درس جغرافیا دهم داده ایم.

گام به گام جغرافیا دهم درس اول

درس اول جغرافیا دهم (جغرافیا، علمی برای زندگی بهتر) می باشد. در گام به گام درس اول جغرافیا دهم جواب کلیه جواب فعالیت های مربوط به هر درس قرار گرفته است.

گام به گام جغرافیا دهم درس دوم

عنوان درس دوم جغرافیا دهم، روش مطالعه و پژوهش در جغرافیا، می باشد. گام به گام جغرافیا دهم درس دوم، پاسخ فعالیت های این درس را پوشش می دهد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل آن دسترسی داشته باشید.

گام به گام جغرافیا دهم درس سوم

درس سوم جغرافیا دهم، موقعیت جغرافیایی ایران، است و جواب فعالیت هایی این درس را می توانید در گام به گام درس سوم جغرافیا دهم مطالعه کنید.

گام به گام جغرافیا دهم درس چهارم

عنوان درس چهارم جغرافیا دهم، ناهمواریهای ایران، است. گام به گام درس چهارم جغرافیا دهم، جواب فعالیت هایی  این درس را در برمی گیرد.

گام به گام جغرافیا دهم درس پنجم

درس پنجم، آب و هوای ایران، می باشد. گام به گام جغرافیا دهم درس پنجم، جواب فعالیت های این درس را پوشش می دهد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل های آن ها دسترسی داشته باشید.

گام به گام جغرافیا دهم درس ششم

عنوان درس ششم، منابع آب ایران است. جواب فعالیت های مربوط به هر درس را می توانید به ترتیب در گام به گام درس ششم جغرافیا دهم  مشاهده کنید.

گام به گام جغرافیا دهم درس هفتم

درس هفتم، ویژگیهای جمعیت ایران است. جواب فعالیت های درس هفتم جغرافیا دهم را می توانید به ترتیب در گام به گام درس هفتم جغرافیا دهم بخوانید.

گام به گام جغرافیا دهم درس هشتم

عنوان درس هشتم تقسیمات کشوری ایران می باشد. گام به گام درس هشتم جغرافیا دهم، جواب فعالیت های این درس را در برمی گیرد.

گام به گام جغرافیا دهم درس نهم

درس نهم جغرافیا دهم (سکونت گاه های ایران) می باشد. در گام به گام درس نهم جغرافیا دهم جواب فعالیت های قرار گرفته است که برای دانلود آن می توانید به باکس دانلود پایین این صفحه مراجعه کنید. 

گام به گام جغرافیا دهم درس دهم

عنوان درس دهم جغرافیا دهم، توانهای اقتصادی ایران می باشد. گام به گام جغرافیا دهم درس دهم، پاسخ جواب فعالیت های این درس را پوشش می دهد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل آن دسترسی داشته باشید.

در پایان از شما می خواهیم تا نظرات خود را در خصوص فایل گام به گام و همچنین محتوای این صفحه با ما در میان بگذارید. شنیدن نظرات و پیشنهادات شما برای ما بسیار ارزشمند است. چرا که ما محتوای هم کلاسی را براساس خواست شما و نیازهای شما تنظیم می کنیم.


نظرات ارسال شده 23

ط
طوفان

بهتر از این نمیشد عالی

س
سحر

خیلی خوبه ممنون

‌‌بیتام

مرسی عالییییییی

ز
زینب

عاللللللللللی‌بود‌ممنون‌

م
مهدیس

فوق العاده و کامل بود

م
محمد رضا

عالی مرسی ممنون

ح
حسنا

خیلی عالی، کامل و بروز بود جوابها. خیلی ممنون :)

ن
ن

مفید به درد بخور و عالی

ف
فرزانه

اره خوبه #دان کنید⁦❣️⁩

A
A#

خوبه .....دان کنید#

پ
پرسپولیسی دو آتیشه...

عالی بود دمتون گرم بی نقص خسته نباشید

گ
گلی

ممنون خیلی عالیه کامل و جامع هستش

M
MOZHDE

دمتون گرم خیلی عالی

ع
عالی

خیلی عالی.جواب ها درست

م
م - آزادی

با تشکر فراوان از شما ..خیلی عالی

م
محمد آزادی

بسیار عالی واقعا کمک کننده هست ..خیلی ممنون

ح
حیدری امین

خیلی عالییییییییی مرسییی

ع
علی نفتی

خوبه . بدک نیست

م
ماندانا

بسیار عالی و کامل و جامع

خ
خانم معلم آینده

خیلی فایل هاتون خوب و مفید است

.
...

بسیار عالی خدا خیرتون بده

س
سمانه

خیلی عالی تشکر فراوان

ز
زهرا

خیلی عالیههههههههههههههههههه

ا
ارام ارامشی

خیلی عالیه دمتون گرم سپاس ❤❤