دانلود جزوه فصل مولکول های زیستی ( استاد فرزانه )

جزوه ی درسنامه ای و تستی فصل مولکول های زیستی در این پست برای داوزلبین کنکور تجربی قرار گرفت .

توضیحات جزوه فصل مولکول های زیستی

جزوه فصل اول زیست دوم دبیرستان تحت عنوان مولکول های زیستی استاد جعفر فرزانه در این پست آماده شده است . درسنامه فصل اول زیست دوم مطالبی کامل و جامع را برای داوطلبان کنکور 97 تجربی مهیا کرده است و در این جزوه سعی شده است هر آنچه را که برای پاسخگویی به سوالات این بخش لازم باشد توضیح داده شود . فصل اول زیست دوم ( فصل مولکول های زیستی ) آنچنان مورد توجه داوطلبان کنکور سراسری تجربی قرار نمیگرد زیرا تعداد سوالا های مطرح شده از فصل اول زیست دوم دبیرستان بسیار کم بوده است  . اگر نگاهی به بودجه بندی کنکور تجربی 97 فصل اول زیست دوم دبیرستان داشته باشیم سوالی به طور مستقیم از این فصل مطرح نشده است اما در کنکور تجربی 96 یک سوال از فصل مولکول های زیستی مطرح شده و این نشان می دهد که احتمال طرح سوال از هر کدام از فصل های کتاب زیست شناسی از جمله فصل مولکول های زیستی وجود دارد. داوطلبین عزیز قصد شرکت و  ثبت نام کنکور تجربی 97 را دارند دقت نمایند که درس زیست شناسی مهم ترین درس این گروه ازمایشی به شمار می آید

دانلود جزوه فصل مولکول های زیستی ( استاد فرزانه )

درمورد جزوه فصل مولکول های زیستی

جزوه فصل اول زیست دوم که توسط استاد فرزانه تالیف شده است یکی از برترین منابع درسنامه ای و تستی زیست کنکور سراسری تجربی می باشد. در جزوه مولکول های زیستی  نکات و مطالب و شکلها بصورت مفهومی توضیح داده شده است و مطالب مطرح شده در فصل مولکول های زیستی را با سایر فصل ها که میتوانند ترکیب شوند توضیح داده است .

درس زیست  مهمترین برای داوطلبین کنکور تجربی می باشد البته سایر درس های رشته ی تجربی نیز از اهمیت بلایی برخوردار هستند . نحوه طراحی سوالات کنکور در درس زیست به شیوه ی مفهومی و ترکیبی و مقایسه ای می باشد . اگر نگاهی به بودجه بندی درس زیست در کنکور تجربی 96 داشته باشیم میبینیم که 9 تست بصورت ترکیبی مطرح شده است. زمانی داوطلب میتواند به این سوالات جواب دهد که توانایی ترکیب مطالب فصل های مختلف زیست را پیدا کرده باشد که در درسنامه فصل اول زیست دوم موجود در این پست این مسئله رعایت شده است . جهت مشاوه و دریافت بهترین منابع کنکور 97 تجربی و فهرست منابع کنکور تجربی 97 سازمان سنجش و تاثیر معدل در کنکور 97 کلیک کنید .

فصل مولکول های زیستی  که فصل یک زیست سال دوم دبیرستان رشته ی تجربی می باشد در واقع برای آشنایی دانش آموزان با  پایه و اصول  زیست است . مطالعه این فصل به دلیل مطرح کردن مطالبی که در فصل های دیگر به آن نیاز است بسیار ضروری است. پس داوطلبان عزیز حتما این فصل را هم مطالعه نمایند. مطالعه مقاله نحوه مطالعه کنکوری زیست را به شما  برای یادگیری کامل مطالب توصیه میکنیم .

نویسنده : جعفر فرزانه
حجم : 1.42 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 1

N
N

عالی و مفهومی