جزوه جامع زیست دوم دبیرستان ( استاد پناهی )

جزوه کامل زیست سال دوم دبیرستان رشته ی تجربی به بررسی و توضیحات کامل این درس پرداخته است.

توضیحات جزوه جامع زیست دوم دبیرستان

جزوه جامع زیست سال دوم دبیرستان که توسط جناب آقای  علی پناهی تهیه و تالیف گشته است.  جزوه جامع زیست سال دوم دبیرستان شامل درسنامه و توضیحات بسیار کامل از فصل یک ، دو ، سه ، چهار ، پنج ، شش ، هفت و هشت زیست 1 ( زیست دوم دبیرستان ) می باشد و به ارائه توضیحات کامل در مورد هر کدام از فصل های زیست سال دوم می پردازد . از نکات مهمی که در جزوه جامع زیست دوم ، مولف  را رعایت نموده است  بحث بسیار ضروری ترکیب مطالب فصول مختلف با هم است که بدون شک اگر هر جزوه ای با توجه به ساختار جدید سوالات کنکور سراسری آن را رعایت نکند نمی تواند نیاز یک داوطلب را در پاسخ به سوالات رفع نماید . در جزوه جامع زیست سال دوم فعالیت های و تمام شکل های موجود در کتاب به طور جامع توضیح داده شده و مورد تحلیل قرار گرفته است و همچنین تست های طبقه بندی هر فصل در کنکور سراسری سال های گذشته در انتهای هر فصل اضافه شده است.

 جزوه جامع زیست دوم دبیرستان

درباره فصلهای زیست دوم دبیرستان

درس زیست شناسی سال دوم دبیرستان در هشت فصل تالیف شده است که فصل اول در مورد مولکول های زیستی توضیح می دهد که یکی از فصل های پایه ای و مهمی است و فراگیری موضوعات مطرح شده در آن برای فصل های دیگر ضروری است . فصل دوم زیست 1 در مورد مطالب مربوط به سفری به درون سلول به توضیحات می پردازد. سایر فصل های زیست شناسی دوم دبیرستان شامل سفری در دنیای جانداران ، گوارش ، تبادل  گاز ها ، گردش مواد ، تنظیم محیط داخلی و دفع مواد زاید و حرکت می باشد . مطالب زیست شناسی سال دوم دبیرستان نسبت به کتاب زیست سوم و کتاب زیست پیش دانشگاهی کمتر مورد سوال واقع می شود اما آنچه که مهم است تعداد سوالاتی که از این فصل طرح می شود سهم قابل توجهی از سوالات می باشد و علاوه بر آن یادگیری مطالب زیست شناسی سال دوم دبیرستان برای سایر کتاب های زیست شناسی سال های بالاتر ضروری می باشد.

انچه که شما را در زیست شناسی به مهارت بالایی در پاسخ به سوالات خواهند رساند نحوه ی مطالعه ی صحیح این درس می باشد . همواره تاکید ما بر ای بوده است که نحوه ی خواندن درس زیست شناسی باید به صورت مفهومی و ترکیبی باشد و در صورتی که این امر رعایت نگردد نمیتوانید درصد های خوبی در درس زیست شناسی به دست بیاورید.

نویسنده : علی پناهی
حجم : 14.9 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 13

ح
حسین زارعی

سلام مرسی که هستین استاد واقعا دمتون گرم با جزوه های شما میخوام بعد از شش سال کنکور بدم و رتبه برتر شوم

ی
یاسین

سلام دستتون دردنکنه استاد انشالله خدابراتون بخواد... خیلی زحمت میکشین جزوات رودراختیار ماهاکه توان مالی نداریم میزارین ... من خودم بعد۱۵ سال دارم ادامه تحصیل میدم گفتن که بایدنظام قدیم بخونم، جزوه های نظام قدیمم اصلا گیرنمیاد، والان که تونستم جزوه روپیداکنم ورایگان بتونم دانلود کنم، خیلی خوشحالم وهمیشه دعاگوی استادهایی مثل شماهستم...واقعا خداخیردنیا وآخرت روبهتون بده...

ت
تیم همکلاسی

امیدواریم که بعد از 15 سال دوری از تحصیل، یه شروع خوب داشته باشید و با قدرت راهتون رو ادامه بدید. موفق باشید

م
محمد

سلام...خدا قوت دم همتون گرم...سپاس بابت این همه زحماتی که برا دانش اموزا میکشید....،،

ص
صالی

خدا خیرتون بده واقعا تو این وانفسای اقتصادی که هر کس ب فکر خودشه و بفکر پول دراوردن خثوصا از بچه های بدبخت دم کنکور شما بزرگوارانه و جوانمردانه کمک میکنید خصوصا به کسایی ک مشکل مالی دارن دعای خیر همه ما پشت و پناه زندگی شما سایه تون مستدام

H
Haniyeh

استاد مرسیییییییی

N
N

ممنون از اطلاعاتی که در اختیار ما قرار میدید ☺☺☺

N
N

خیلی خوبه ممنون از استاد ارجمند

s
sina

ممنون که چنین جزوه با ارزشی رو رایگان در اختیار ما قرار دادید

N
N

عالی بود

N
N

سلام این جزوه بدرد کساییکه میخوان شروع کنن میخوره؟؟؟

ه
همکلاسی

سلام جزوه جامع جهت شروه مطالعه کنکور تجربی در درس زیست شناسی برای پایه دوم دبیرستان مناسب می باشد .

س
سمیرا احمدی

ممنون کامل ومفید بود

N
N

واقعا بهترین جزوه ای هست که دیدم خیلی ممنونم از استاد پناهی عزیز

ع
علی

خیلی از شما و سایتتون به خاطر این مطلب متشکرم

ه
هانیه احمدی

ممنون واقعا عالی بود بی نهایت ممنون