دانلود جزوه فصل شش زیست دهم ( استاد پرویز )

جزوه کامل فصل شش زیست دهم شامل تست و درسنامه از مطالب فصل از یاخته تا گیاه را میتوانید دانلود نمایید .

توضیحات جزوه فصل شش زیست دهم

جزوه فصل شش زیست دهم که توسط استاد پرویز تالیف شده است جهت دانلود دانش اموزان دهم در این پست قرار گرفت . جزوه فصل شش زیست دهم شامل درسنامه ای کامل مطالب فصل از یاخته تا گیاه می باشد . درسنامه فصل شش زیست دهم تجربی علاوه بر آنکه مطالب  فصل از یاخته تا گیاه را به طور کامل توضیح می دهد توضیحات فصل شش زیست دهم را با کتاب های سال بالاتر نیز ترکیب نموده است و سعی کرده است جزوه ای جامع که علاوه بر آنکه در امتحانات مدارس قابل استفاده می باشد جهت مطالعه ی کنکوری نیز کاربردی باشد . در جزوه فصل شش زیست دهم شکل های موجود در فصل از یاخته تا گیاه به طور کامل شرح داده شده است و همچنین در انتهای جزوه فصل ششم زیست دهم تست های تالیفی و کنکوری نیز برای آشنایی بیشتر با سوالات کنکور سراسری تجربی اضافه شده است که شامل تست فصل شش زیست دهم می باشد .

 دانلود جزوه فصل شش زیست دهم ( استاد پرویز )

درباره جزوه فصل شش زیست دهم

مطالب فصل شش زیست دهم شامل دیواره ی یاخته ای ، ترکیب دیواره تغییر می کند ، کُریچه ( واکوئول ) ، رنگ ها در کُریچه ، رنگ های پاییزی ، انواع یاخته و عملکرد ، سامانهٔ بافت پوششی ، سامانهٔ بافت زمینه ای ، سامانه بافت آوندی ، از دانه تا درخت ، سَرلاد ها ، سازش با محیط است که در کل فصل شش زیست دهم شامل سه گفتار می باشد و بخش گیاهی یکی از بخش های مهم در کنکور سراسری محسوب می شود که هر ساله سهم قابل توجهی از سوالات را به خود اختصاص می دهد .

دانش اموزان دهم تجربی با توجه به زمان کافی که تا هنگام کنکور سراسری تجربی در اختیار دارید اگر از هم اکنون مطالعه دروس کنکور خود را آغاز کنید در سال کنکور به درجه ی بالایی از امادگی خواهند رسید . در مسیر آمادگی برای کنکور سراسری تجربی همچنین می توانید از آزمون ها ازمایشی استفاده کنید با این برنامه ی مطالعاتی این آزمون ها پیش بروید . همچنین در طی آمادگی برای کنکور تجربی باید منابع مطالعاتی کنکوری مناسب تهیه نمایید و تمرین تستی را به طور پیوسته انجام دهید همچنین انجام روش های صحیح مطالعه در زیست را باید در نظر بگیرید . به شما توصیه می شود پست مربوط به بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی را مطالعه کنید . 

نویسنده : پرویز (زیست)
حجم : 2.85 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 5

ن
ناشناس

خوبه من استفاده کردم به دردم خورده

N
N

عالیـــــــــــــــــــــــه

N
N

عالی

N
N

بسیار عالی

N
N

عالی