دانلود جزوه فصل دو فیزیک پیش دانشگاهی ( استاد ظریفیان )

فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی یکی از فصول مهم در کنکور ریاضی و تجربی می باشد .

توضیحات جزوه فصل دو فیزیک پیش دانشگاهی

جزوه فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی ( فصل دینامیک ) قابل استفاده برای داوطلبان گروههای آزمایشی کنکور تجربی و کنکور ریاضی تالیف استاد ظریفیان در این پست قرار گرفت . جزوه دینامیک فیزیک پیش دانشگاهی جهت دانلود کنکوری های تجربی و ریاضی قرار داده شده است. در درسنامه فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی ابتدا مفاهيم هر قسمت به بياني ساده توضيح داده شده و نکات مهم و کنکوری به طور کامل اشاره شده است و سپس مسايلي را به صورت تستی مورد بررسي و حل قرار گرفته است . فصل دینامیک در بین رشته ی ریاضی و تجربی به جز در یک مبحث شیب عرضی مشترک است و کنکوری های رشته ی ریاضی و تجربی می توانند از سوالات مربوط به هر کدام از رشته ها استفاده نمایند . تست فصل دینامیک یا همان تست فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی در این جزوه به طور کامل قرار داده شده است و داوطلبین می توانند پس از مطالعه درسنامه هر بخش از فصل دوم فیزیک پیش دانشگاهی تست های مربوط به آن حل نمایند . 

 دانلود جزوه فصل دو فیزیک پیش دانشگاهی ( استاد ظریفیان )

بودجه بندی جزوه فصل دو فیزیک پیش دانشگاهی

طبق معمول هر بخش از جزوه های کنکوری به بررسی بودجه بندی سوالات آن می پردازیم چون بحث بررسی بودجه بندی سوالات کنکور برای دانش آموزان بسیار مهم زیرا با فصل های که نسبت به فصل های دیگر از اهمیت بیشتری برخودار هستند آشنا خواهند شد . در بررسی بودجه بندی کنکور ریاضی 97  فصل دینامیک فیزیک پیش دانشگاهی ریاضی می بینیم که در کنکور ریاضی 96 پنج تست از فصل دینامیک فیزیک پیش دانشگاهی مطرح شده است. در بررسی بودجه بندی کنکور تجربی 97 می بینیم که در کنکور سال های اخیر حداکثر سه تست طرح شده است . با توجه به این تعداد سوال طرح شده فصل دینامیک فیزیک پیش دانشگاهی برای هر دو گروه ریاضی و تجربی مهم می باشد .

در هنگام مطالعه درسنامه فیزیک پیش دانشگاهی رعایت نکات مربوط به مطالعه بسیار مهم است که شامل یادگیری نکات و فرمول ها و همچنین نوشتن فرمول ها به طوری در ذهن تثیبت شود دقت کنید که فرمول های فیزیک نباید حفظ شود بلکه با با تمرین و نوشتن زیاد در ذهن تثبیت شود  . در هنگام حل تست ها زمان را در نظر بگیرد تا در سر جلسه کنکور مدیریت و کنترل زمان را کامل یاد گرفته باشید . رمز موفقیت در پاسخ گویی به سوالات فیزیک کنکور تمرین تستی زیاد می باشد . به شما توصیه می شود که بهترین منابع کنکور 97 و ضرایب دروس عمومی و اختصاصی و نحوه دریافت سوابق تحصیلی کنکور 97 را مطالعه نمایید .

نویسنده : نوید ظریفیان
حجم : 5.51 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 6

s
sina

عالی

N
N

عالیه

N
N

واقعا استاد ظریفیان عالیه

N
N

همه چیر خوبه بجز درسنامه

N
N

خوبه. بد نیست فقط مثال های خوبی داره و درسنامه مفهومی خیلی نداره.

N
N

عالی