دانلود جزوه فصل دو شیمی دوم دبیرستان ( استاد صحابی )

جزوه فصل دو شیمی سال دوم شامل مطالب حفظی و کنکور مربوط به جدول تناوبی عنصر ها می باشد .

توضیحات جزوه فصل دو شیمی دوم دبیرستان

جزوه فصل دو شیمی دوم دبیرستان که راجع به جدول تناوبی عنصر ها است توسط استاد مهیار صحابی اماده شده است . درسنامه فصل دوم شیمی دوم دبیرستان تمام مباحث طرح شده در فصل دو شیمی دوم را کاملا شرح داده و تمام بخش های فصل جدول تناوبی عنصر ها را در برمیگیرد. جزوه فصل دو شیمی سال دوم دبیرستان در ابتدا نسبت به ارائه ی درسنامه ای کامل در موردمطالب فصل جدول تناوبی عنصر پرداخته و هر بخش را به طور کامل توضیح داده است همچنین تست های تالیفی و کنکوری سال های قبل به همراه پاسخ تشریحی در انتهای جطوه اضافه نموده است که جزوه ای کامل را در اختیار داوطلبان کنکور سراسری تجربی و ریاضی قرار می دهد . در صورتی که امسال میخواهید ثبت نام کنکور 97 را انجام دهید پست های بهترین منابع کنکور 97 در درس شیمی و فهرست منابع سوالات کنکور 97 سازمان سنجش را مطالعه نمایید.

 دانلود جزوه فصل دو شیمی دوم دبیرستان ( استاد صحابی )

درمورد جزوه فصل دو شیمی دوم دبیرستان

در این بخش از توضیحات جزوه فصل دوم شیمی دوم دبیرستان به بررسی بودجه بندی کنکور 97 تجربی و بودجه بندی کنکور 97 ریاضی خواهیم پرداخت و بودجه بندی فصل دوم شیمی سال دوم دبیرستان را بررسی می کنیم . اگر نگاهی به بودجه بندی این فصل داشته باشیم می بینیم   که فصل جدول تناوبی عنصر ها فصلی مهم از نگاه طراحان سوالات کنکور می باشد. در بررسی بودجه بندی کنکور ریاضی 97 و سال های اخیر می بینیم که از فصل دو شیمی دوم دبیرستان حداکثر چهار تست مطرح شده است و در کنکور سراسری 96 ازفصل خواص تناوبی عنصر ها سه تست طرح شده است .  اما در نگاهی به بودجه بندی کنکور تجربی 97 میبینیم که روندی همانند رشته ی ریاضی را داشته است و در کنکور تجربی 96 دو تست از فصل دوم شیمی سال دوم مطرح شده است. پس فصل جدول تناوبی عنصر ها فصلی مهم می باشد . جهت اطلاع از تاثیر معدل در کنکور 97 و نحوه مطالعه شیمی کنکور به پست مربوطه مراجعه کنید .

درباره جزوه فصل دو شیمی دوم دبیرستان

فصل دوم شیمی سال دوم دبیرستان فصلی بسیار مهم برای داوطلبان کنکور 97 است . این فصل در مورد جدول تناوبی عنصرها به توضیحات پرداخته شده است و همچنین مطالب فصل جدول تناوبی عنصر ها از این لحاظ مهم است که می تواند در سایر فصل های کتاب شیمی دوم و بالاتر نیز کاربرد داشته باشد. توصیه ای که به دانش آموزان داریم این است با توجه به زمان کافی تا کنکور سراسری پیش رو شما می توانید جدول تناوبی عنصر ها را به طور کامل حفظ نمایید 

نویسنده : مهیار صحابی
حجم : 1.52 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 2

N
N

عالییییی

N
N

عالیه خیلی مفید