دانلود جزوه فصل اول زیست دوم دبیرستان ( استاد سیروان خوان تاراج )

جزوه کنکوری فصل اول زیست دوم دبیرستان در این پست قرار گرفت

توضیحات جزوه فصل اول زیست دوم دبیرستان

جزوه فصل اول زیست دوم دبیرستان استاد سیروان خوان تاراج در این پست جهت دانلود کنکوری های 97 آماده شده است . درسنامه فصل اول زیست دوم مطالبی جامع و کنکوری را برای داوطلبان کنکور 97 تجربی آماده کرده است . شاید فصل اول زیست دوم ( فصل مولکول های زیستی ) آنچنان مورد توجه داوطلبان کنکور سراسری تجربی به دلیل اینکه تعداد سوال کمی در کنکور سال های اخیر از آن طرح شده قرار نگیرد . اگر نگاهی آماری به بودجه بندی کنکور تجربی 97 فصل مولکول های زیستی داشته باشیم سوال خاصی به طور مستقیم از این فصل مطرح نشده است اما در کنکور سراسری تجربی 96 یک سوال از این فصل مطرح شد و این نشان می دهد که احتمال طرح سوال از هر کدام از فصل های کتاب زیست شناسی از جمله فصل مولکول های زیستی وجود دارد. داوطلبین عزیز قصد ثبت نام کنکور تجربی 97 را دارند دقت نمایند که مطالب این فصل برای فراگیری موضوعات مطرح شده در سایر فصل های زیست دوم و بالاتر مهم است . 

دانلود جزوه فصل اول زیست دوم دبیرستان ( سیروان خوان تاراج )

درمورد جزوه فصل اول زیست دوم دبیرستان

جزوه فصل اول زیست دوم که توسط استاد خوان تاراج نوشته و تالیف شده است یکی از بهترین و برترین منابع درسنامه ای زیست کنکور سراسری می باشد. در این جزوه تمام نکات و مطالب و شکل ها بصورت مفهومی توضیح داده شده است و مطالب مطرح شده در فصل مولکول های زیستی را با فصل های مرتب که امکان ترکیب وجود دارد شرح داده است و درسنامه کامل از فصل مولکول های زیستی را در اختیار داوطلبان کنکور تجربی قرار می دهد . 

درس زیست اولین درس مهم برای داوطلبین کنکور تجربی می باشد . رویکرد طراحی سوالات کنکور در درس زیست به شیوه ی مفهومی و ترکیبی و تعمیمی می باشد . اگر نگاهی به بودجه بندی درس زیست در کنکور تجربی 96 داشته باشیم میبینیم که نه تست بصورت کاملا ترکیبی مطرح شده است. زمانی داوطلب میتواند به این سوالات جواب دهد که توانایی ترکیب مطالب فصل های مختلف زیست را پیدا کرده باشد که در درسنامه فصل اول زیست دوم موجود در این پست این مسئله رعایت شده است . از این رو تهیه درسنامه هایی که بر پایه ترکیب ، مفهوم فصل های مختلف زیست شناسی کنکور نوشته شده باشد بسیار مهم است. جهت دریافت بهترین منابع کنکور 97 تجربی کلیک کنید .

فصل یک زیست دوم  با عنوان فصل مولکول های زیستی در واقع برای آشنایی دانش آموزان با مقدمه و پایه  زیست است. مطالعه این فصل به دلیل مطرح کردن مطالبی که در فصل های دیگر به آن نیاز است ضروری است. پس داوطلبان عزیز حتما این فصل را هم مطالعه نمایند. مطالعه مقاله نحوه مطالعه کنکوری زیست را به شما توصیه میکنیم .

نویسنده : سیروان خوان تاراج
حجم : 4.27 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 1

ن
ناهید

ممنون خیلی خوب بود