دانلود جزوه زیست پیش دانشگاهی فصل اول ( استاد سحابی )

جزوه کنکوری فصل اول زیست پیش دانشگاهی را در این پست میتوانید مشاهده بفرمایید.

توضیحات جزوه زیست پیش دانشگاهی فصل اول

جزوه زیست پیش دانشگاهی فصل اول آقای سهیل سحابی در این بخش آماده دانلود شده است . در درسنامه فصل اول زیست پیش دانشگاهی ابتدا متن کتاب زیست پیش دانشگاهی بصورت عمقی توضیح داده شده است و در نکات مهم و کنکوری استخراج و بررسی کرده است. در پایان هر بخش از توضیحات جزوه پروتئین سازی زیست پیش دانشگاهی تست های کنکور سراسری سال های اخیر جهت تسلط داوطلبان کنکور تجربی 97 بر بخش های خوانده شده ارائه نموده است. جهت دانلود جزوه زیست کنکور  تجربی سایر فصل های زیست پیش دانشگاهی و سال های گذشته به بخش جزوه های کنکوری سایت همکلاسی مراجعه نمایید .

 دانلود جزوه زیست پیش دانشگاهی فصل اول ( استاد سحابی )

درباره جزوه زیست پیش دانشگاهی فصل اول

فصل پروتئین سازی زیست سال پیش دانشگاهی که فصل اول زیست پیش دانشگاهی می باشد در سال های اخیر همواره مورد توجه طراحان سوالات کنکور سراسری تجربی بوده و اگر نگاهی به بودجه بندی کنکور تجربی 97 که در آن تعداد سوالات مطرح شده از هر فصل زیست پیش دانشگاهی نوشته شده است در مورد فصل اول زیست پیش دانشگاهی نگاهی داشته باشیم میبینیم تقریبا هر ساله دو تست از فصل یک زیست پیش دانشگاهی طرح شده است. همچنین در کنکور تجربی 96 فصل اول زیست پیش دانشگاهی دو سوال از مجموع پنجاه سوالات زیست کنکور را به خود اختصاص داده است. حجم مطالب این فصل زیاد می باشد اما با مطالعه پیوسته و مفهومی خواندن مطالب پاسخگویی به سوالات فصل پروتئین سازی زیست پیش دانشگاهی می تواند آسان باشد.

در طی بررسی سوالات کنکور سراسری تجربی تا کنکور تجربی 96 که برای کنکور تجربی 97 مهم می باشد به نکات بسیار مهمی در مورد طرح سوالات کنکور سراسری تجربی پی می بریم. نگاه طراحان از محدود کردن سوالات کنکور تجربی به یک فصل فرا تر رفته و طراحان سوالات کنکور با ترکیب فصل های مختلف زیست پیش دانشگاهی با سال دوم و سوم با یک دیگر رقابت برای داوطلبین کنکور تجربی بسیار سنگین می کنند. در بررسی سوالات کنکور 96 به این نکته پی می بریم که نه تست بصورت ترکیبی مطرح شده است که نسبت به کنکور سال های قبل این تعداد بسیار زیاد است و نشان می دهد که سوالات کنکور هر ساله به سمت مفهومی و ترکیبی شدن پیش میروند . بدون شک در کنکور 97 تجربی نیز این مسئله طرح این نوع سوالات تکرار خواهد شد . اگر نگاهی به فصل های زیست کنکور سراسری مانند فصل اول زیست پیش دانشگاهی داشته باشیم متوجه خواهیم شد که فصل پروتئین سازی را میتوان با سایر فصل های  زیست دوم ، سوم و پیش ترکیب کرد. جهت اطلاع دقیق از بهترین کتاب زیست کنکور 97 به پست مربوط به آن مراجعه نمایید . همچنین جهت مشاهده بهترین منابع کنکور 97 و فهرست منابع کنکور سراسری 97 سازمان سنجش کلیک کنید . 

مطالعه کتاب های زیست شناسی کنکور سراسری تجربی که فصل های مختلف زیست مانند فصل پروتئین سازی پیش دانشگاهی را بصورت مفهومی توضیح داده باشد و با سایر فصل ها ترکیب کرده باشد بسیار مهم است. همچنین حل سوالات تستی که بر پایه سوالات کنکور سراسری طرح شده باشد بسیار مهم است . جهت دانلود سوالات کنکور تجربی 96 و اشنایی کامل با نحوه مطالعه صحیح زیست کنکور کلیک نمایید .

نویسنده : سهیل سحابی
حجم : 1.93 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 15

D
Delaram

بسیار عالی ومفید بود ازاینکه این مطالب اموزنده رو در سایتتون میزارید بسیار مچکرم خیلی خوب بود خیلی عالی عالی

N
N

دمتون گرم.حرف نداره

N
N

خسته نباشن :/ اکثرا نکاتشو از رو جزوه های دکتر عمارلو نوشته بودن

N
N

عالی..

N
N

خوبه

N
N

awliii bud

N
N

خوووب

N
N

عالی.سپاس فراوان♥

N
N

چقدر عالی بود

N
N

بابا دمدون گرم عجب برنامه ایس

N
N

خیلی خوووووبه

N
N

خوب بودش

N
N

بیست

N
N

شرافتا خیلی خوبه واقعا بهتون تبریک میگم

N
N

عالی عالی