جزوه فصل اول شیمی دوم

فصل اول شیمی دوم یکی از فصل های آسان جهت بالا بردن درصد شیمی میباشد .این فصل هر ساله در دو گروه تجربی و ریاضی به طور میانگین دو تست را به خود اختصاص داده که در کنکور 96 در هر دو گروه آزمایشی دو تست از این فصل مطرح شده است.

درباره جزوه فصل اول شیمی دوم

امروز جزوه فصل اول شیمی دوم دبیرستان در این پست برای داوطلبین کنکور قرا داده ایم. اگر نگاهی به بودجه بندی سوالات کنکور سراسری در سال های قبل داشته باشیم فصل اول شیمی دوم در کنکور رشته ی تجربی و کنکور سراسری ریاضی همواره مورد توجه طراحان سوالات کنکور بوده است و به طور میانگین دو سوال از فصل اول شیمی دوم مطرح شده است و با توجه به اینکه ساختار فصل اول شیمی سال دو بسیار آسان می باشد داوطلبان باید به راحتی سوالات مطرح شده مربوط به این فصل را به راحتی پاسخ دهند . در کنکور سراسری 96 در رشته های ریاضی و تجربی دو تست از این فصل مورد سوال واقع شده است.

  جزوه فصل اول شیمی دوم

توضیحات جزوه فصل اول شیمی دوم

جزوه فصل اول شیمی سال دوم که توسط آقای میزایی تهیه و تالیف شده است نگاهی جامع  به تمام مباحث این فصل داشته است و درسنامه ای کامل در اختیار داوطلبان کنکور سراسری قرار داده است در این جزوه سعی شده است تا نکات مهمی که در بعضی از قسمت های کتاب ممکن است دیده نشود را مطرح کند .برای دریافت منابع تستی هم می توانید در سایت همکلاسی به بخش جزوه ها مراجعه نمایید.

علاوه برا داشتن منابع و درسنامه های قوی که موضوعات را بصورت مفهومی توضیح داده باشد جهت تسلط بر جزوه فصل اول شیمی دو باید از سوالات تستی استاندارد که مطابق با سوالات کنکور سراسری باشد استفاده نمایند که این نکات بسیار مهم است. شما در هنگام حل تست ها باید نکات که در تست ها مطرح میشود و دام های تستی و کنترل زمان را مد نظر داشته باشید . همچنین داوطلبین کنکور سراسری حتما سوالات شیمی کنکور سراسری داخل کشور و کنکور خارج از کشور را نیز مطالعه نمایند زیرا علاوه بر آشنایی با روند طراحی سوالات در طی سال های گذشته احتمال مطرح شدن سوالات کنکور سالهای قبل نیز وجود دارد.

در ساختار فصل اول شیمی سال دوم ابتدا تاریخچه ای در مورد شیمی و نظریات اتمی ارائه کرده است که این بخش در کنکور سراسری معمولا مورد سوال واقع میشود . سپس در مورد آزمایش های شیمی دانشمندان ، ذرات زیر اتمی ، مدل های اتمی و ایزوتوپ و لایه های الکترونی و رسم آرایش الکترونی بحث می کند. فصل اول شیمی دوم یکی از ساده ترین فصل های شیمی دوم دبیرستان می باشد که داطلب کنکور سراسری با مطالعه کامل آن به راحتی می تواند تست مربوط به شیمی دوم فصل اول را به راحتی جواب دهد.

داوطلبان عزیز کنکور جزوه ای که در اختیار شما قرار گرفته شامل تمام نکات مهم کنکوری شیمی سال دوم می باشد. لطفا نظرات و پیشنهادات خودت را در این پست برامون بفرستین

نویسنده : میلاد میرزایی
حجم : 2.95 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 2

N
N

عالی

N
N

بسیار خوب