جزوه شیمی دهم فصل یک

جزوه شیمی دهم فصل اول که در این پست آماده شده است شامل مطالب کاملی از فصل کیهان زادگاه الفبای هستی می باشد که در آن مطالب بسیار منظم و بر اساس سرتیتر های این فصل توضیح داده شده است.

جزوه شیمی دهم فصل یک 

در این مطلب جزوه شیمی دهم فصل اول قرار داده شده است.فصل اول شیمی دهم در واقع الفبای ورود شما به درس شیمی و سایر فصل های شیمی دهم می باشد. در واقع برای موفقیت در امتحانات شیمی و همچنین موفقیت در کنکور سراسری تسلط کامل بر مطالب فصل یک شیمی سال دهم بسیار مهم می باشد. همانطور که گفت شد مطالب این فصل از شیمی دهم جهت آشنایی با مباحث شیمی مهم است و دو بخش از این فصل در سوالات کنکور سراسری بسیار مهم است که شامل جدول تناوبی و رسم آرایش الکترونی عنصر ها است.

 جزوه شیمی دهم فصل اول

توضیحات جزوه شیمی دهم فصل یک

درسنامه کامل شیمی دهم فصل یک که توسط استاد میرقائمی تالیف شده است شامل مقدمه ای در مورد شیمی و ذرات زیراتمی و سایر مباحث مطرح شده در این فصل می باشد. با مطالعه این جزوه به تسلط بسیار خوبی در فصل اول کتاب شیمی دهم می رسید. بدون شک مطالعه هر منبع کمک آموزشی در کنار مطالعه کتاب درسی به داوطلبان کنکور سراسری توصیه میشود.

کیهان زادگاه الفبای هستی عنوان فصل یک کتاب شیمی سال دهم می باشد.همان طور که مطرح شد مطالب این فصل جهت یادگیری و پاسخ گویی به سوالات کنکور مهم است و دانش آموزان باید تمام مطالب این بخش کامل فرابگیرند. همانگونه که گفته شده مباحث آرایش الکترونی و جدول تناوبی عنصر ها در فصل اول شیمی دهم متوسطه دارای اهمیت زیادی می باشد.در سال های اخیر نحوه ی طرح سوالات کنکور به شیوه ای شده است که بیشتر بر مفهوم مطالب تا حفظ کردن مطالب تاکید میشود و این روند در سوالات کنکور بسیار محسوس است.پس مطالعه ی مفهومی کتاب درسی و استفاده از منابع مناسب کمک آموزشی در کنار تست زنی زیاد باعث موفقیت شما در کنکور سراسری میشود.

آنچه که در اینجا لازم است و دانش آموزان سال دهم باید مطلع شوند، جدول تناوبی یک بخش بسیار مهم از شیمی کنکور می باشد و دانش اموزان باید این جدول را به طور کامل فرا بگیرند. در واقع با فراگیری کامل جدول تناوبی پاسخ به سوالات مطرح شده که مرتبط با این بخش است بسیار ساده خواهد شد.سایر بخش های مهمی که در این فصل مطرح شده است مبحث کاتیون ها و انیون ها ، نوشتن فرمول شیمیایی است. نکته ای که در مورد کتاب شیمی دهم و سایر کتاب های شیمی مهم است ارائه ی برخی مطالب در حاشیه  کتاب ها است و دانش آموزان موفق در زمان مطالعه به این بخش ها نیز دقت خواهند کرد.

نویسنده : میرقائمی(شیمی)
حجم : 2.47 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 15

a
ali

عالی بود ممنون

K
Kosar

ممنون به درد خورد

ح
حانیه

مرسی خیلی خوبها.

N
N

عالی

N
N

عالیههههه

N
N

خیلی خوب بود واقعا عالی بود

.
.M.J.A.

سلام مرسی از زحماتتون خیلی عالیه

N
N

khob bod mrc

ف
فرزانه

جزوه کامل و خوبی بود مرسی از زحماتتون

N
N

بده ممنون

N
N

مرسی ازتون

N
N

خوب است

N
N

خوب اندر خوب

N
N

دستتون درد نکنه

N
N

خوبه فقط همین