دانلود جزوه فصل اول شیمی پیش دانشگاهی ( استاد اسماعیلی )

جزوه کامل فصل اول شیمی پیش دانشگاهی ( سینتیک ) در این پست جهت مطالعه داوطلبان کنکور 97 قرار گرفت

توضیحات جزوه شیمی پیش دانشگاهی فصل اول

جزوه فصل اول شیمی پیش دانشگاهی توسط دکتر اسماعیلی تالیف شده است که میتوانید آن را دنلود کنید . درسنامه فصل اول شیمی پیش دانشگاهی شامل مطالب کنکوری و کاملی می باشد. در جزوه  شیمی پیش فصل سینتیک شیمیایی تمام مطالب مورد نیاز برای پاسخگویی به سوالات کنکور مطرح شده است و قسمت های مهم کنکور تاکید بیشتری روی آن شده است. مثال هایی برای سوالات محاسباتی آورده شده است تا داوطلب با این نوع از سوالات آشنایی بیشتری پیدا کند.در سال های اخیر سوالات فصل های مهم شیمی با هم ترکیب شده است  امکان دارد بعضی از سوالات سایر فصل ها با فصل سینتیک شیمی پیش نیز ترکیب شوند . روندی که در سال های اخیر چند بار در سوالات کنکور سراسری دیده است 

 دانلود جزوه فصل اول شیمی پیش دانشگاهی ( استاد اسماعیلی )

درباره جزوه شیمی پیش دانشگاهی فصل اول

در این پست جزوه فصل اول شیمی پیش دانشگاهی با نام سینتیک شیمیایی را برای کنکور 97 قرار داده ایم . در بودجه بندی شیمی پیش فصل اول به طور متوسط در رشته ی ریاضی هرساله دو تست و در رشته ی تجربی سه تست طرح شده است و در کنکور 96 دو تست از این فصل برای گروه تجربی و ریاضی مطرح شده است. شیمی در کنکور سراسری درسی مهم برای هر دو گروه آزمایشی ریاضی و تجربی می باشد. داوطلبان کنکور سراسری در ابتدا مطالعه هر فصل باید به بودجه بندی کنکور تجربی 97 هر فصل در کنکور سراسری و اینکه کدام مبحث بیشتر مورد سوال واقع شده توجه کنند تا بر اساس آن زمان اختصاص یافته برای هر فصل را تعیین کنند اما این بدان معنی نیست که از مطالعه ی فصل هایی که در کنکور سراسری کمتر از آنها سوال مطرح شده صرفه نظر کنند در واقع باید مطالعه تمام فصل ها برای کنکور ضروری است. پس اهمیت بودجه در این است که زمان مطالعه خود را با آن نسب به هر فصلی تنظیم کنید. داوطلبان کنکور ریاضی نیز میتوانند بودجه بندی کنکور ریاضی 97 را دریافت کنند.

  

سوالات شیمی پیش دانشگاهی فصل اول همانند سوالات سایر فصل های شیمی پیش و سال های گذشته در کنکور سراسری به طرف مفهومی و ترکیبی شدن پیش رفته است . با سبک جدیدی که در سوالات وجود دارد باید داوطلبان کنکور نحوه ی مطالعه ی خود را بصورت عمقی و مفهومی تغییر دهند و از تست هایی تالیفی که از روند سوالات مفهومی سال های اخیر پیروی میکنند استفاده کنند. جهت آشنایی کامل با نحوه مطالعه شیمی کنکور به پست مربوطه مراجعه کنید . همچنین جهت مشاهده بهترین منابع شیمی کنکور کلیک کنید.

فصل سینتیک کتاب شیمی سوم دبیرستان درباره سرعت ، کاتالیزگرها، قانون سرعت و نظریه ها و ... پرداخته است . در سوالات کنکور تجربی و ریاضی معمولا از هر دو بخش تئوری و محاسباتی استفاده میشود که با مطالعه منظم و مفهومی پاسخگویی به هر دو بخش از سوالات مطرح شده در کنکور میتواند به راحتی امکان پذیر باشد. علاوه بر حل سوالات کنکور داخل کشور باید داوطلبان سوالات کنکور خارج از کشور را نیز حل نمایند . 

نویسنده : اسماعیلی
حجم : 14.06 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 7

م
محمدصالحی

عالــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود ممنون

N
N

واقعا از شر ده کیلو کتاب راحت شدم ممنونم عالییییییه

N
N

عالیییه

م
مجتبئ

خوب بود

م
مهران

خیلی خوب بود ممنون

N
N

عاااااالی

N
N

خوب است