دانلود جزوه فصل اول ریاضی یازدهم تجربی ( استاد قهرمان )

جزوه کامل فصل اول ریاضی یازدهم تجربی را میتوانید در این بخش دانلود نمایید.

درباره ی جزوه فصل اول ریاضی یازدهم تجربی

در این پست جزوه فصل اول ریاضی یازدهم تجربی که توسط استاد رحیم قهرمان تالیف شده را برای دانش آموزان یازدهم تجربی جهت دانلود قرار می دهیم. جزوه آموزش فصل اول ریاضی دهم تجربی که در اختیار شما قرار دارد بصورت یک جزوه ریاضی یازدهم تجربی کامل نوشته شده است که سوالات کنکور 96 را نیز در خود جای داده است .  جزوه فصل اول ریاضی یازدهم تجربی شامل سه درسنامه از فصل اول ریاضی سال یازدهم می باشد و در هر موضوع مثال های حل شده جهت یادگیری کامل درسنامه ارائه شده است . جزوه فصل اول ریاضی یازدهم ویژه دانش آموزان تجربی می باشد. در طول سال تحصیلی آموزش ریاضی یازدهم تجربی سایر فصل ها نیز اضافه خواهد شد .

 دانلود جزوه فصل اول ریاضی یازدهم تجربی ( استاد قهرمان )

توضیحات فصل اول ریاضی یازدهم تجربی

فصل اول ریاضی یازدهم تجربی با عنوان هندسه تحلیلی و جبر شامل سه مبحث می باشد و در واقع یکی از مهم ترین فصل های ریاضی یازدهم است. در درس یکم فصل اول ریاضی یازدهم تجربی درباره ی هندسه تحلیلی که شامل معادله ی خط ، فاصله ی دو نقطه و... است . بخش دوم از فصل اول ریاضی یازدهم راجع به معادلە ی درجه دوم و تابع درجه ٢ می باشد که مطالب این بخش شامل روش تغییر متغیر برای حل معادله ، مجموع و حاصل ضرب ریشه های معادلە ی درجه ٢ ، تشکیل معادله درجه ٢، ماکزیمم و مینیمم سهمی و صفرهای تابع درجه دو می باشد. درسنامه سوم از فصل 1 ریاضی یازدهم به بحث درباره ی معادلات گویا رادیکالی پرداخته است. جزوه فصل اول ریاضی یازدهم تجربی تالیف استاد قهرمان یکی از منابع مناسب جهت مطالعه این فصل می باشد

فصل اول ریاضی یازدهم تجربی که در مورد هندسه تحلیلی و جبر بحث میکند و همانگونه که گفته شد یکی از فصل های مهم ریاضی یازدهم تجربی می باشد. با توجه به بحث مطالب راجع به تابع درجه دو و معادله ها می تواند جزء فصل هایی باشد که مورد توجه طراح های سوالات کنکور سراسری تجربی قرار بگیرد و علاوه بر آن فراگیری مطالب این بخش برای سایر فصل های ریاضی یازدهم تجربی نیز لازم باشد.

در این قسمت در به بحث مورد اهمیت درس ریاضی در کنکور تجربی برای دانش آموزان سال یازدهم می پردازیم. درس ریاضی بخش دوم سوالات در دفترچه اختصاصی کنکور تجربی می باشد.متاسفانه دیده میشود که تعدادی از دانش آموزان و کنکوری های رشته ی تجربی از مطالعه درس ریاضی صرف نظر میکنند و تنها به مطالعه چند مبحث کوچک بسنده میکنند اما باید دانش اموزان این نکته ی مهم را در نظر بگیرند که درس ریاضی یکی از درس های مهم جهت بالا بردن نمره ی شما در کنکور سراسری است و قبولی در رشته ی دلخواه می باشد . بنابراین به تمام دانش اموزان توصیه می شود که ریاضی دهم و ریاضی یازدهم را به طور کمال مطالعه نمایند زیرا مباحث مطرح شده در ریاضی دهم تجربی و ریاضی یازدهم تجربی دارای مطالبی است که به راحتی میتوان فراگرفت.

نویسنده : رحیم قهرمان
حجم : 5.71 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 20

ک
کامران

عالی بود ممنون

ر
رویا قنبرزهی

عالی بود دمتون گرم

ب
به

ممنون استاد عالی

m
mobinkurdasadi

عالیه جزوه تون خیلی ممنان

K
Karoilbeigi

مچکرم خیلی خوب بود

.
.

.. عالییییییییی

ف
فاطیما محمودی

عالی مثل همیشه ممنون از زحماتتون

ر
رضوانه شاهوردی

خیلییی عالییه

e
elnaz kordk

بسیار عااالی و کاربردی

m
mari

عالییییییی بود

م
محمد

بسیار عالی تشکر از استاد

K
Kosar Arvand

عالییی بود ممنون

B
Bahar

واقعا فوق العاده بود، منکه خیلی راضی بودم، متشکرم

ع
علیرضا حاجعلی

عالی بود واقعا عالی بود

N
N

واقعا عاللیه

N
N

مرسی عالیه

N
N

واقعا مرسی

N
N

اجرکم عندالله

N
N

Verygood

N
N

واقعا عالیه