جزوه فصل اول و دوم و سوم حسابان یازدهم ( استاد بابالویان )

در این بخش جزوه فصل اول حسابان و جزوه فصل دوم و فصل سوم حسابان یازدهم آماده دانلود می باشد .

در مورد جزوه فصل اول و دوم و سوم حسابان یازدهم

جزوه فصل اول و دوم و سوم حسابان یازدهم تالیف استاد بابالویان برای دانلود دانش آموزان یازدهم ریاضی قرار گرفت . جزوه که در اختیار شامل قرار دارد شامل درسنامه فصل اول حسابان یازدهم و فصل دوم حسابان یازدهم و همچنین فصل سوم حسابان یازدهم می باشد . درسنامه فصل اول و دوم و سوم حسابان یازدهم در دو بخش تنظیم شده است که شامل توضیحات مفصل در مورد فصل جبر و معادله و فصل تابع و فصل توابع نمایی و لگاریتمی حسابان یازدهم می باشد دانش اموزان یازدهم و داوطلبان کنکور ریاضی می توانند از آن استفاده کنند . از ویژگی های جزوه فصل اول و دوم و سوم حسابان یازدهم ریاضی می توان به درسنامه های کامل آن در هر بخش اشاره نمود و شامل سوالات تمرینی متعدد برای یادگیری کامل آن می باشد . این جزوه قابل استفاده برای امتحان حسابان یازدهم نیز می باشد .

جزوه فصل اول و دوم و سوم حسابان یازدهم ( استاد بابالویان )

توضیحات جزوه فصل اول و دوم و سوم حسابان یازدهم

در ادامه توضیحات جزوه فصل های یک  و دو و سه حسابان یازدهم به بررسی کوتاهی در مورد مطالب عنوان شده در کتاب حسابان یازدهم می پردازیم . فصل اول حسابان یازدهم شامل دنباله های حسابی و هندسی ، معادلات درجه دوم ، معادلات گويا و گنگ ، قدر مطلق و آشنايی با هندسه تحليلی می باشد . فصل دوم حسابان یازدهم در مورد آشنایی بیشتر با تابع ، انواع تابع ، وارون تابع ، اعمال روی توابع می باشد . فصل سوم حسابان یازدهم در مورد تابع نمایی و لگاریتمی و ویژگی آنها می باشد .

به طور کلی کتاب حسابان یازدهم جزء منابع بسیار مهم طرح سوالات در کنکور ریاضی میباشد که داوطلبان رشته ریاضی و دانش اموزان یازدهم ریاضی باید تایم و تمرین کافی برای مطالب حسابان یازدهم در نظر بگیرند . با توجه اینکه دانش آموزان سال یازدهم ریاضی  ازمان طلایی از هم اکنون برای کنکور سال بعد دارند در صورتی که از سال یازدهم مطالعه کنکور خود را شروع نمایند در سال کنکور وضعیت بسیار مطلوبی از لحاظ  آمادگی برای مطالب درسی خواهند داشت و در سال کنکور میتوانند به راحتی دروس خوانده شده سال دقبل را مرور و دوره نمایند پس به دانش آموزان یازدهم ریاضی توصیه می گردد که از هم اکنون مطالعه کنکوری خود را شروع کنند از بهترین منابع کنکور ریاضی 98 استفاده نمایند . جهت بهترین منابع یازدهم ریاضی کلیک کنید .

نویسنده : بابالویان
حجم : 2.5 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 4

N
N

عالی

آ
آیت

اصن خود کتاب بود

N
N

دانلود نمیشه

ا
الهه

درسطح تدریس معلم ما نبود