ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

این پست شامل راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 و زمان ثبت نام این دانشگاه می باشد .

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

یکی از برزگترین رقابت های علمی کشور هر ساله در بین دانشجویان متقاضی ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد برگزار می شود . در سال های اخیر با ادغام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری یک ازمون مشترک برای تمامی داوطلبان متقاضی توسط سازمان سنجش برگزار می شود . بر این اساس تمامی داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد 98 ثبت نام نمایند حق انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در سال 98 را نیز خواهند داشت . در این پست مشاوره ای قصد داریم درمورد زمان و نحوه ثبت نام و سایر شرایط لازم برای ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98 توضیحاتی کاملی ارائه دهیم .

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

همانطور که توضیح داده شد دانشگاه آزاد بطور جداگانه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 را برای داوطلبان انجام نمی دهد بلکه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون دانشگاه آزاد لازم است در کنکور کارشناسی ارشد 98 که توسط سازمان سنجش انجام می شود ثبت نام نمایند و کسانی که ثبت نام کنکور ارشد 98 را انجام دهند مجاز به انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه آزاد 98 نیز هستند . بر این اساس داوطلبان متقاضی بر اساس بازه ی زمانی اعلام شده توسط سازمان سنجش که احتمالا در آذر ماه خواهد بود با مراجعه به وبسایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org نسبت به انجام ثبت نام اینترنتی اقدام نمایند . با توجه به اینکه در حال حاضر زمان ثبت نام آزمون ارشد 98 و انتشار دفترچه ثبت نام ارشد 98 اعلام نشده است زمان دقیق ثبت نام و انتشار دفترچه این آزمون در این بخش و در بخش اخبار تحصیلی وبسایت همکلاسی اطلاع رسانی می شود .

خبر تکمیلی 1 : ثبت نام در تاریخ 97/9/16 لغایت 97/9/25 صورت می گیرد.

خبر تکمیلی 2: ویرایش اطلاعات ثبت نامی و همچنین ثبت نام داوطلبانی که در آذر ماه موفق به ثبت نام نشده اند در تاریخ 97/11/28 لغایت 97/12/1 انجام خواهد شد. 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

در پست مربوط به شرایط ثبت نام آزمون ارشد 98 در مورد شرایط ثبت نام در این آزمون به طور کامل توضیح داده شده است که در اینجا به برخی از این شرایط اشاره می شود 

جهت ثبت نام در آزمون ارشد 98 داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای یا اشتغال به تحصیل در سال اخر دوره ی کارشناسی الزامی می باشد . 

داوطلبان مرد از لحاظ مقررات نظام وظیفه نباید مشکلی داشته باشند . 

توصیه می شود پست مربوط به شرایط شرکت در کنکور ارشد 98 را مطالعه نمایید و از شرایط شرکت در آزمون اطلاع کافی کسب نمایند. همچنین توصیه میشود پست مربوط به دفترچه ثبت نام ارشد 98 را نیز مطالعه نمایید . 

منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

با توجه به اینکه تنها یک آزمون مشترک برای داوطلبان آزمون ارشد 98 برگزار میشود لذا تمامی داوطلبان سراسری و آزاد لازم است که منابعی که در کنکور کارشناسی ارشد 98 مورد سوال مواقع میشود را مطالعه نمایند .

زمان برگزاری و اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 98

زمان برگزاری آزمون ارشد 98 احتمالا در اردیبهشت خواهد بود و زمان اعلام نتایج اولیه احتمالا در خرداد می باشد . زمان دقیق برگزاری و اعلام نتایج آزمون ارشد 98 پس از اعلام توسط سازمان سنجش در این بخش و بخش اخبار تحصیلی سایت همکلاسی اطلاع رسانی خواهد شد . پس از برگزاری آزمون ارشد 98 و اعلام نتایج اولیه سایر مراحل آزمون ارشد 98 دانشگاه آزاد و سراسری جدا و داوطلبان باید سایر مراحل انتخاب رشته و اعلام نتایج نهایی را از طریق سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org  دنبال نمایند .