بهترین منابع و کتاب های تست زیست دهم

در ادامه پست های مشاوره در این بخش بهترین منابع و کتاب های زیست دهم در زمینه تست و درسنامه مورد تحلیل قرار میگیرد .

مشاوره بهترین منابع و کتاب های تست زیست دهم

با توجه به اهمیت انتخاب منابع کمک درسی و تست مناسب برای درس زیست سال دهم در این مقالعه به معرفی بهترین منابع زیست سال دهم در هر دو بخش درسنامه و توضیحات و تست می پردازیم . درس زیست شناسی مهمترین درس در رشته ی تجربی می باشد که بالاترین ضریب را دربین دروس اختصاصی دارد جهت اصلاع از ضرایب دروس اختصاصی تجربی به پست مربوطه مراجعه کنید . تعداد سوالات درس زیست شناسی در کنکور سراسری پنجاه سوال می باشد و در کنکور سالیان اخیر سوالات این درس به صورت مفهومی و ترکیبی مطرح می گردد و بسیار مهم می باشد که دانش آموزان دهم و کنکوری باید منابعی کمک درسی و تستی را تهیه نمایند که علاوه بر درسنامه های جامع و کامل ، سوالات تست مطابق با کنکور سراسری را نیز شامل شود . در ادامه به بررسی کتاب های کمک درسی منتشر شده سال دهم تجربی در درس زیست شناسی انتشارات مختلف خواهیم پرداخت . 

در این پست بهترین کتاب تست زیست دهم و بهترین کتاب زیست دهم و کمک درسی زیست دهم را مورد بررسی قرار می دهیم همچنین به پست بهترین منابع کمک درسی دهم نیز مراجعه کنید . نکته ی بسیار مهم که باید همه ی دانش آموزان به آن دقت نمایند این است مطالعه کتاب درسی زیست دهم اولین و مهم ترین مرحله در موفقیت به پاسخ گویی به سوالات تستی درس زیست شناسی است بنابراین قبل از مطالعه هر کتاب کمک درسی ابتدا متن کتاب درسی زیست دهم را به طور کامل به همراه تصاویر ان مطالعه نمایید .

بهترین منابع و کتاب های تست زیست دهم

معرفی کتاب تست زیست دهم خیلی سبز

در ادامه توضیحات بهترین کتاب زیست دهم در مورد کتاب تست زیست شناسی دهم خیلی سبز توضیح می دهیم . انتشارات خیلی سبز در زمینه تالیف کتاب تست زیست از جمله زیست دهم همواره خوب عمل کرده است . کتاب زیست دهم خیلی سبز شامل تست‌ های خط‌ به‌ خط کتاب درسی می باشد همچنین تست‌ های مفهومی و درس‌نامه‌های جامع به‌ همراه پاسخ‌ های تشریحی از ویژگی‌های این کتاب است. سبک طراحی سوالات کتاب تست زیست دهم خیلی سبز بر طبق سوالات کنکور سراسری می باشد . توضیحات و درسنامه های کتاب در بخش پاسخ تست ها قرار دارد و نکات مهم و کلیدی را به طور کاملی تحت پوشش قرار داده است . در جمع بندی توضیحات این بخش در مورد کتاب تست زیست دهم می توان گفت با توجه به این که هم شامل درسنامه و هم تست می باشد کتابی مناسب برای مطالعه است .

بهترین منابع و کتاب های تست زیست دهم

معرفی کتاب زیست دهم نشر الگو

کتاب درسنامه و تست زیست دهم نشر الگو نیز به عنوان یکی از بهترین منابع موجود در بازار عمل کرده است . از ویژگی های این کتاب می توان به درسنامه کامل و کنکوری که منطبق با کتاب درسی زیست دهم است اشاره کرد سایر ویژگی های این کتاب شامل پوشش سوالات کنکور سراسری سال های گذشته و کنکور‌های آزمایشی و تست های تالیفی ، بانک  پرسش‌های چهار گزینه‌ای مفهومی و توضیح و بررسی کامل نکات تصاویر کتاب درسی در هر فصل
نکات و تست های چهار گزینه‌ ای ترکیبی با سایر فصل های زیست دهم است . با توجه به حجم این کتاب باید زمان کافی را برای مطالعه آن اختصاص داد 

بهترین منابع و کتاب های تست زیست دهم

معرفی کتاب زیست دهم فاگوزیست

کتاب فاگوزیست دهم یکی از بهترین منابع درسنامه ای در سطح کنکور می باشد که در هر فصل نکات مهم و کنکوری را به طور کامل بیان کرده است و در صورتی که در دانش اموزی در بخش درسنامه و یادگیری متن زیست دهم دچار مشکل باشد با مطالعه این کتاب میتواند به سطح بالایی در درس زیست شناسی برسد . سبکی که در این کتاب توسط دکتر فردین جوادی تالیف شده بر مبانی کنکور می باشد و تمام نکات مهم و ترکیبی و مفهومی به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است . کتاب های فاگوزیست فاقد سوالات تستی می باشند و باید در کنار آن یک منبع تستی نیز داشته باشد که مکمل بسیار کاملی خواهد بود .

بهترین منابع و کتاب های تست زیست دهم

معرفی کتاب زیست دهم زیست شناسی دهم نانو

یکی دیگر از کتاب های مناسب در بخش درسنامه کتاب زیست شناسی دهم نانو می باشد . این کتاب اصول ترکیب و مفهوم مطالب به خوبی رعایت نموده و درسنامه ای جامع را در اختیار دانش آموزان قرار می دهد . این کتاب بیشتر جنبه ی آموزشی و درسنامه ای دارد . ویژگی ای این کتاب شامل آموزش مفهومی نکات کتاب و ترکیب مطالب و توضیحات کامل تصاویر کتاب درسی ، استفاده از سوالات تشریحی و تستی

بهترین منابع و کتاب های تست زیست دهم

معرفی کتاب زیست دهم میکرو گاج

کتاب زیست شناسی دهم تجربی میکرو طبقه بندی گاج در دو بخش درسنامه و تست تالیف شده و شامل توضیحات کنکوری مطالب کتاب درسی زیست دهم و ارائه ی تست های تالیفی و کنکور سراسری به همراه پاسخ تشریحی می باشد .

بهترین منابع و کتاب های تست زیست دهم

توضیحات نهایی بهترین منابع و کتاب های تست زیست دهم

منابع معرفی شده در این بخش جزء منابع مناسب هم از لحاظ درسنامه و هم تست برای دانش اموزان و داوطلبان کنکوری می باشد که با توجه به ویژگی های معرفی شده برای هر کتاب می توانید یک یا دو منبع برای مطالعه درس زیست شناسی انتخاب کنید .

ا
امیر

سلام زیست فار چگونه کتابی است ؟؟؟؟؟ممنونم اگه راهنمایی کنید

م
محمد پارسا

با عرض سلام و خسته نباشید خواستم نظرتون رو درباره کتاب فاگوزیست بفرمایید و همچنین یک کتاب تست خوب معرفی کنید

n
nafas

سلام خسته نباشید من اونقدر بودجه ندارم که بتونم دو کتاب(نشرالگو و فاگوزیست)رو تهیه کنم .میشه بگید که کدومشون مفیدتر میتونه باشه؟(:

ا
امیرحسین

سلام خسته نباشید منبع من برای زیست دهم فاگوزیست+میکروگاج است .دربارهی فاکوزیست چند سوال دارم: فرق فاگوزیست با درسنامه میکرو چی هست؟(بنظر من اگه درسنامه و پاسخنامه میکرو جمع کنیم همون فاگوزیست میشه) اگه از نظر شما فاگوزیست بهتره آیا باید درسنامه میکرو رو هم بخونیم؟

ع
علی

سلام دوست عزیز انتشارات گل واژه کتاب زیست دهم گل پلاس به تالیف آقای پیمان لایق آهنی رو منتشر کرده است

ا
امیرحسین عیشی

خیلی سبز بهترینه

AMIR

دوستان دهم یه راهنمایی به من بکنید در مورد کتاب زیست شناسی دهم. خیلی سبز یا میکرو یا نشر الگو

ی
یه دهمی

من خودم میکرو و نشر الگو رو دارم و همین طور کتابای نانو و خیلی سبز روهم دیدم ولی میکرو با همه ی اونا فرق داره و یه سر و گردن بالا تر از اونا هست وبه نظر من ترکیب میکرو و فاگو بهترین ترکیب برای دهم هستند .

ژ
ژنرال فاطی

مرسی از مطالب خوبتون ولی اخرش نمیدونم چی بخرم؟

ر
رضا

سلام... شما میتونید برای درسنامه( کتاب فاگوزیست اقای جوادی) و تست(نشر الگو اقای هاشمی) استفاده کنید.... موفق باشید...