دانلود گام به گام هندسه دهم ریاضی

دانلود رایگان گام به گام هندسه دهم شامل پاسخ تمرین های همه درس ها مطابق با کتاب درسی 99-1400

جواب تمرین هندسه دهم ریاضی

هندسه یکی از دروس تخصصی رشته ریاضی فیزیک می باشد. هندسه دهم ریاضی، شامل  ده درس و چهار فصل می باشد که عناوین آن ها به ترتیب ترسیم های هندسی و استدلال، قضیۀ تالس، تشابه و کاربردهای آن، چند ضلعی ها و تجسم فضایی می باشد.

ما جواب تمامی تمرین های هندسه دهم ریاضی را در گام به گام هندسه دهم ریاضی برای شما گرد آوری کرده ایم.این گام به گام با کتاب فصلی امسال یعنی سال تحصیلی 99-1400 کاملا همخوانی دارد.

گام به گام هندسه دهم

فایل های گام به گام را می توانید از طریق باکس دانلودی که در انتهای همین صفحه آمده است دانلود کنید. این فایل گام به گام هندسه دهم ریاضی شامل گام به گام هندسه دهم ریاضی می باشد که دانش آموزان می توانند به پاسخ تمامی تمارین هندسه دهم ریاضی دسترسی داشته باشند. این گام به گام تمام مباحث هندسه دهم ریاضی را پوشش داده است که دانش آموزان می توانند استفاده ی حداکثری را از این فایل ببرند.

برای دانلود نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای نیست. اگر نیاز به دانلود گام به گام تنها یک فصل داشته باشید، این امکان برای شما فراهم شده تا تنها فایل مربوط به همان فصل را دانلود کنید.

برای یادگیری بهتر به شما پیشنهاد می کنیم که در ابتدا خود متن فصل را ترجمه کنید و تمرین های کتاب را پاسخ دهید و سپس برای اطمینان از فصلتی جواب های خود به فایل گام به گام مراجعه کنید. جدا از حل تمرین ها، خواندن صحیح متن عربی نیز بسیار مهم است بنابراین از این بخش نیز غافل نباشید.

در ادامه توضیحاتی راجع به هر 4 فصل هندسه دهم ریاضی داده شده است.

گام به گام هندسه دهم ریاضی فصل اول

فصل اول هندسه دهم دارای دو درس می باشد که به مباحث ترسیم های هندسی و استدلال می پردازد. گام به گام فصل اول هندسه دهم ریاضی جواب تمارین این فصل را در بر می گیرد.

گام به گام هندسه دهم ریاضی فصل دوم

فصل دوم هندسه دهم شامل 4 درس می باشد و در این دروس درباره نسبت و تناسب در هندسه، ٔ قضیه تالس، تشابه مثلث ها، کاربردهایی از  قضیه تالس و تشابه مثلث ها می آموزیم. پاسخ تمرین های این فصل در گام به گام فصل دوم هندسه دهم ریاضی گردآوری شده است. 

گام به گام هندسه دهم ریاضی  فصل سوم

در درس اول فصل سوم هندسه دهم ریاضی درباره چند ضلعی ها و ویژگی هایی از آنها و در درس دوم ان مساحت و کاربردهای آن یاد میگیریم. گام به گام فصل سوم هندسه دهم ریاضی شامل جواب کلیه تمرین های این فصل می شود. 

گام به گام هندسه دهم ریاضی  فصل چهارم

فصل چهارم هندسه دهم ریاضی به مباحث خط، نقطه و صفحه و تفکر تجسمی پرداخته می شود می باشد. جواب تمرینهای فصل چهارم را می توانید در گام به گام فصل چهارم هندسه دهم ریاضی مشاهده کنید. 

بسیار خوشحال می شویم که نظرات خود را در خصوص محتوای این صفحه و کیفیت فایل گام به گام با ما درمیان بگذارید. نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است چرا که کمک می کند تا محتوای همکلاسی را بنا به خواسته های و نیازهای شما عزیزان بهبود دهیم.


نظرات ارسال شده 10

ن
نازنین زهرا

توضیحات بی نظیر هستن و کامل فقط متاسفانه کیفیت واقعا خیلی بده

ن
نگار

خیلی تاره با کیفیت تر‌

ز
ز

خیلی عالی بود ممنون

ا
امیر

عالی فقط کیفیت پایینه

ب
بهراد ۱۷

خیلی عالی بود و خیلی مفید باعث شد من در درسم پیشرفت کنم

ع
ع

واقعا ممنون . کارم رو راه انداختین و مطالب خیلی خوبی بود

ن
نامشخص

عالی بود بسیار سپاسگزارم

م
معصومه کاووسی

عالی بود مختصر مفید کامل بسیار سپاسگزارم

و
و

خیلی ممنون از شما

ح
حسین مردانی

سلام خدا خیرتان بدهد