دانلود گام به گام نگارش دهم

دانلود رایگان گام به گام نگارش دهم شامل جواب فعالیت های نگارشی، درست نویسی و حکایت نگاری مطابق با کتاب درسی 99-1400

جواب فعالیت های نگارش دهم

همگی ما سواد نوشتن را داریم اما خوب نوشتن مهارتی است که باید آن را بیاموزیم و مدام در خود تقویت کنیم. کتاب نگارش کتابی است که به شما مهارت درست نوشتن را می آموزد.

نگارش دهم هشت درس دارد و در ساختار هر درس، بعد از متن آموزشی، تمرینهای نوشتنی با عنوان كارگاه نوشتن، در بخشهای تشخیص، تولید متن، ارزیابی نوشته، هنجارنوشتار، حكایت نگاری، َمَثل نویسی و شعرگردانی سازماندهی شده است که شما با انجام آن ها می توانید تا حدودی مهارت نوشتن را در خود بهبود دهید.

ما در این صفحه گام به گام نگارش دهم را برای شما گردآوری کرده ایم. این گام به گام جواب کارگاه نوشتن، هنجار نوشتار، حکایت نگاری، مثل نویسی، شعر گردانی را در خود دارد.

توجه! برای دانلود گام به گام تمامی درس های دهم، به صفحه گام به گام دهم تجربی بروید.

گام به گام نگارش دهم

گام به گام نگارش دهم را می توانید از طریق باکس دانلود و به صورت کاملا رایگان دریافت کنید. لازم به ذکر است این فایل با کتاب درسی نگارش دهم چاپ 99-1400 کاملا همخوانی دارد.

تعداد زیادی از شما عزیزان از ما خواسته بودید تا گام به گام نگارش را نیز بر روی سایت قرار دهیم و ما بنا به خواست شما فایل را گردآوری کردیم اما یادتان باشد در درسی همچون نگارش جواب بسیاری از فعالیت ها سلیقه ای است و یک جواب مشخص وجود ندارد. برای مثال در فعالیت های همچون کارگاه نوشتن شما ممکن است جواب یا بهتر است بگوییم متن خود را به چندین و چند شکل مختلف بنویسید و همگی درست باشد. آن چیزی که اهمیت دارد و دبیر شما نیز نمره را براساس آن به شما می دهد، رعایت اصول نگارشی و قواعد دستوری در نوشته تان است.

به طور کلی فعالیت های موجود در کتاب نگارش دهم به چند دسته کلی تقسیم می شوند. در کارگاه نوشتن توانایی نوشتن متن و یا نقد و تحلیل آن در شما پرورش پیدا می کند. حکایت نگاری درس دیگری از فعالیت های نگارشی موجود در کتاب است و هدف آن این است که شما بتوانید متنی را به نگارش ساده بازنویسی کنید. فعالیت دیگری تحت عنوان مثل نویسی نیز در کتاب نگارش شما آورده شده است. در این فعالیت شما باید متن جدیدی را بر پایه مثل گفته شده بنویسید. هر درس از نگارش دهم تعدادی از فعالیت های فوق را دربردارد.

ما در گام به گام گردآوری شده در این صفجه، جواب فعالیت ها را به صورت یکجا  که در باکس دانلود قرار داده ایم.

نگارش دهم در هشت درس تنظیم شده است. در ادامه توضیح کوتاهی در مورد هشت درس نگارش دهم داده ایم.

گام به گام نگارش دهم درس اول

درس اول نگارش دهم (: پرورش موضوع) می باشد. در گام به گام درس اول نگارش دهم جواب کارگاه نوشتن و حکایت نگاری قرار گرفته است که برای دانلود آن می توانید به باکس دانلود پایین این صفحه مراجعه کنید. 

گام به گام نگارش دهم درس دوم

عنوان درس دوم نگارش دهم، عینک نوشتن، می باشد. گام به گام نگارش دهم درس دوم، پاسخ کارگاه نوشتن و مثل نویسی این درس را پوشش می دهد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل آن دسترسی داشته باشید.

گام به گام نگارش دهم درس سوم

درس سوم نگارش دهم، نوشته های عینی، است و جواب کارگاه نوشتن و شعر گردانی این درس را می توانید در گام به گام درس سوم نگارش دهم مطالعه کنید.

گام به گام نگارش دهم درس چهارم

در درس چهارم نگارش دهم، به نوشته های گزارش گونه، پرداخته می شود. گام به گام درس چهارم نگارش دهم، جواب کارگاه نوشتن و حکایت نگاری این درس را در برمی گیرد.

گام به گام نگارش دهم درس پنجم

درس پنجم، نوشته ذهنی(1) جانشین سازی، می باشد. گام به گام نگارش دهم درس پنجم، جواب کارگاه نوشتن و مثل نویسی این درس را پوشش می دهد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل های آن ها دسترسی داشته باشید.

گام به گام نگارش دهم درس ششم

عنوان درس ششم، نوشته ذهنی (2) سنجش و مقایسه است. جواب کارگاه نوشتن و شعر گردانی درس ششم نگارش دهم را می توانید به ترتیب در گام به گام درس ششم نگارش دهم  بخوانید.

گام به گام نگارش دهم درس هفتم

درس هفتم، نوشته ذهنی (3) ناسازی معنایی یا تضاد مفاهیم است. جواب کارگاه نوشتن و حکایت نگاری درس هفتم نگارش دهم را می توانید به ترتیب در گام به گام درس هفتم نگارش دهم بخوانید.

گام به گام نگارش دهم درس هشتم

در درس هشتم درباره نوشته های داستانگونه یاد می گیرید. گام به گام درس هشتم نگارش دهم، جواب کارگاه نوشتن و مثل نویسی این درس را در برمی گیرد.

در پایان از شما می خواهیم تا نظرات خود را در خصوص فایل گام به گام و همچنین محتوای این صفحه با ما در میان بگذارید. شنیدن نظرات و پیشنهادات شما برای ما بسیار ارزشمند است. چرا که ما محتوای هم کلاسی را براساس خواست شما و نیازهای شما تنظیم می کنیم.


نظرات ارسال شده 1

ع
علی شریعتی

سلام خیلی عالیه است

ا
الی

عالی خیلی ممنون..