گام به گام فیزیک یازدهم تجربی

دانلود رایگان گام به گام فیزیک یازدهم تجربی شامل جواب پرسش ها، جواب فعالیت ها، تمرین ها و پرسش ها و مساله های فیزیک یازدهم

حل تمرین فیزیک یازدهم  تجربی و ریاضی

فیزیک از جمله درس هایی است که به نظر دانش اموزان شاید سخت به نظر برسد. اما اگر هر مبحث از آن را به خوبی بخوانید و تلاش کنید تا مثال ها و تمرین های کتاب درسی را خود حل کنید شاید آنچنان دیگر سخت به نظر نرسد.

ما در این صفحه گام به گام کامل فیزیک یازدهم تجربی را برای شما گردآوری کرده ایم. این گام به گام حاوی جواب پرسش ها و فعالیت ها و حل تمرین های هر فصل از فیزیک یازدهم است و همچنین در آن جواب پرسش ها و مساله های انتهایی هر فصل نیز آمده است.

توجه! برای دانلود گام به گام تمامی درس های دهم، به صفحه گام به گام یازدهم تجربی بروید.

حل تمرین فیزیک یازدهم تجربی

گام به گام فیزیک یازدهم موجود در این صفحه با کتاب درسی فیزیک 99-1400 همخوانی دارد. این فایل را کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید از طریق لینک موجود در باکس دانلود دریافت کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا خود تمرین ها و مساله های کتاب را حل کنید و سپس برای اطمینان از درستی جواب های خود به گام به گام مراجعه کنید چرا که در غیر این صورت مباحث مطرح شده در کتاب درسی خود را آنچنان که باید نمی آموزید.

لازم به ذکر است فایل فوق، حل تمرین های سه فصل فیزیک یازدهم تجربی را به صورت یکجا در خود دارد. اما در صورتی که میخواهید جواب پرسش ها و مساله ها و به طور کلی تمرین های هر فصل را به صورت جداگانه داشته باشید، به جدولی که در انتهای صفحه آورده شده است، نگاهی بیاندازید. با دنبال کردن لینک های موجود در این جدول می توانید گام به گام هر فصل از فیزیک یازدهم تجربی را به صورت جداگانه دانلود کنید.

گام به گام فیزیک یازدهم تجربی حل تمرین ها و فعالیت ها و مساله های تمامی این سه فصل را دربردارد. با کلیک بر روی لینک های موجود در باکس دانلود نیز به صفحات مربوط به گام به گام هر فصل از فیزیک یازدهم هدایت خواهید شد.

گام به گام فصل اول فیزیک یازدهم تجربی 

فصل اول فیزیک یازدهم در خصوص الکتریسته ساکن است با مفهوم بار الکتریکی آغاز می شود و سپس از قانون کولن و میدان الکتریکی بحث می کند و در نهایت با خازن ها پایان می یابد. در گام به گام فصل اول فیزیک یازدهم تجربی می توانید جواب پرسش ها، جواب فعالیت ها، تمرین ها و پرسش ها و مساله های فیزیک یازدهم را مطالعه کنید.

گام به گام فصل دوم فیزیک یازدهم تجربی 

فصل دوم از فیزیک یازدهم در مورد جریان های الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم است. جریان الکتریکی، مقاومت الکتریکی و عوامل موثر بر آن، قانون اهم و توان و نیروی محرکه از مباحثی است که در این فصل از آن ها صحبت می شود. گام به گام فصل دوم فیزیک یازدهم تجربی شامل جواب پرسش ها، جواب فعالیت ها، تمرین ها و پرسش ها و مساله های فیزیک یازدهم می باشد.

گام به گام فصل سوم فیزیک یازدهم تجربی 

فصل سوم نیز مغناطیس و القای الکترومغناطیسی نام دارد. در این فصل با مغناطیس و نیرو و میدان مغناطیسی و نحوه محاسبه آن ها آشنا می شوید. همچنین در این فصل از ویژگی های مغناطیسی مواد صحبت می شود. پدیده القای الکترومغناطیسی، قانون لنز و القاگرها از دیگر مفاهیم مطرح شده در فصل سوم هستند. جواب پرسش ها، جواب فعالیت ها، تمرین ها و پرسش ها و مساله های فیزیک یازدهم در گام به گام فصل سوم فیزیک یازدهم تجربی گنجانده شده است.

نظرات خود را در خصوص کیفیت فایل گام به گام و محتوای این صفحه با ما در میان بگذارید. نظرات شما برای ما ارزشمند است و به ما کمک می کند همکلاسی را مطابق با خواسته های شما بهبود دهیم.


نظرات ارسال شده 22

ا
ابوالفضل نوری

سلام خوبه اما خیلی قدیمی است

ش
شهریار عبدی

ممنون اجرتان با الله

A
ALIRAM

خیلی مفید و کارآمد بود ممنون

ن
نوید

عااااااالی دمتون گرم

م
مجید

بسیار عالی و خیلی خوب

م
مرسی از زحماتتون

خیلی خوبه استفاده کنید

س
سپیده.د

خیلی توضیح های خوبی داره????

س
سینا

عالی بود دمتون گرم

H
Hmimn

خیلی متشکر فوق العاده بود ان شاءالله سلامت باشید

ظ
ظهوریان

بسیار عالی و مفید بود ممنون

k
kimii

ممنون مطالب خیلی مفید بود

ن
ن ر

خیلی ممنون دستتون درد نکنه بسیار جامع و کامل

ن
نفیسه

واقعااا ممنون عاااللللییی بود خدا خیرتون بده

س
س،ی

پاسخها بسیار کامل و گویا هستند

ع
عسل

عالییییی خیلیی ممنون♥️

ز
زینب

عالییییییی خیلی ممنون

م
مهدیه

عالیه خیلی ممنون از شما

ز
زهرا

خیلی خوبه ممنون بابت زحماتتون

ا
امیرحسین کیان منش

عالی بود خسته نباشید. لطفاً فایل فصل4 و 5 رو هم بگذارید. ممنون.

س
سارینا

خیلیم خوب خسته نباشید

م
محمدجوادمرادی

محشر بود دمتون گرم

م
مهلارستمی

:عالی بودخسته نباشید