دانلود گام به گام یازدهم تجربی

دانلود رایگان گام به گام های یازدهم تجربی شامل گام به گام درس های فیزیک، شیمی، زیست شناسی، انسان و محیط زیست، زمین شناسی، دین و زندگی، تاریخ، نگارش، فارسی، زبان

پایه یازدهم دومین پایه تحصیلی از دوره دوم آموزش متوسطه است و در این صفحه گام به گام درس های فیزیک، شیمی، جغرافیا، کارگاه کارآفرینی و تولید، تفکر و سواد رسانه ای، دین و زندگی، فارسی و نگارش، جغرافیا، زیست، و زبان پایه یازدهم تجربی ارائه شده است. 

این گام به گام ها منطبق بر کتاب درسی بوده و جواب فعالیت ها و فکر کنیدها و همچنین پاسخ خودارزیابی ها و جواب خودآزمایی ها را در خود دارند. در درس هایی مانند زبان انگلیسی معنی درس و معنی تمرین های درس را پوشش می دهند.

خوشحال خواهیم شد اگر نظرات خود را در خصوص گام به گام های گردآوری شده برای ما ارسال کنید. نظرات شما در ارتقای مطالب سایت بسیار اثرگذار خواهد بود.

در ادامه گام به گام هر درس را می توانید در باکس دانلود انتهای همین صفحه به رایگان دانلود نمایید. 

گام به گام فیزیک یازدهم تجربی

گام به گام فیزیک یازدهم  تجربی

فیزیک یازدهم تجربی دربردارنده سه فصل است. هر فصل شامل تعدادی مثال، پرسش، تمرین و فعالیت می باشد که دانش آموزان باید با توجه به محتوای هر فصل به آن ها پاسخ دهند. همچنین در انتهای هر فصل پرسش ها و مسئله های آن فصل گنجانده شده است.

گام به گام فیزیک یازدهم تجربی حل تمرین ها و فعالیت ها و مساله های تمامی این سه فصل را دربردارد.

گام به گام شیمی یازدهم

گام به گام شیمی یازدهم  تجربی

شیمی یازدهم در سه فصل ارائه شده است و هر فصل فعالیت های متنوعی را در خود دارد از جمله این فعالیت ها می توان به با هم بیندیشیم، خود را بیازمایید، کاوش کنید و پیوند با صنعت و ریاضی اشاره کرد. در پایان هر فصل نیز تعدادی تمرین دوره ای گنجانده شده است.

پاسخ با هم بیندیشیم، خود را بیازمایید، کاوش کنید و پیوند با صنعت و ریاضی، شیمی یازدهم تجربی را می توانید از گام به گام شیمی یازدهم دریافت کنید.

گام به گام زیست یازدهم

گام به گام زیست یازدهم  تجربی

زیست یازدهم در نه فصل تنظیم شده است. محتوای این نه فصل در قالب متن، تصویر و فعالیت های گوناگون سازماندهی شده است.

جواب فعالیت های موجود در کتاب شیمی یازدهم تجربی را می توانید از گام به گام زیست یازدهم دریافت کنید.

گام به گام انسان و محیط زیست یازدهم

گام به گام محیط زیست یازدهم  تجربی

انسان و محیط زیست یازدهم دربردارنده 7 درس است. این درس به موضوعاتی از قبیل آب، خاک، هوا، انرژی، زباله، تنوع زیستی و محیط زیست می پردازد و هر درس شامل تعدادی فعالیت می باشد و در انتهای هر درس بخشی تحت عنوان "چه باید کرد؟" آمده است.

جواب کلیه فعالیت های مربوط به هر درس از کتاب انسان و محیط زیست یازدهم را می توانید از گام به گام انسان و محیط زیست یازدهم دریافت کنید.

گام به گام زمین شناسی یازدهم

گام به گام زمین شناسی یازدهم تجربی

زمین شناسی یازدهم در 7 فصل گردآوری شده است. عنوان فصل های این درس به ترتیب آفرینش کیهان و تکوین زمین، منابع معدنی و ذخایر انرژی، زیربنای تمدن و توسعه،  منابع آب و خاک، زمین شناسی و سازه های مهندسی، زمین شناسی و سلامت، پویایی زمین و زمین شناسی ایران می باشند.

در هر فصل از این درس بخشهای پیوند با ریاضی، پاسخ دهید، تحقیق کنید، تفسیر کنید و خود را بیازمایید آمده است. گام به گام زمین شناسی یازدهم در حال گردآوری است و به زودی به سایت اضافه خواهد شد.

گام به گام دین و زندگی یازدهم

گام به گام دین و زندگی یازدهم تجربی

دین و زندگی یازدهم دربردارنده 12 درس، در دو بخش، بخش اول با عنوان تفکر و اندیشه در بردارنده 10 درس و بخش دوم با عنوان در مسیر شامل دو درس ارائه شده است.

در انتهای هر درس در دین و زندگی یازدهم آیاتی از قرآن کریم و ترجمه آیات قرار داده شده است. متن هر درس شامل بخش های تدبر، بیشتر بدانیم، پاسخ سؤالات شما، اندیشه و تحقیق و فعالیت کلاسی است.

 گام به گام دین و زندگی یازدهم در حال گردآوری است و به زودی به سایت اضافه خواهد شد و می توانید آن را به رایگان از همکلاسی دریافت نمایید.

گام به گام فارسی یازدهم

گام به گام فارسی یازدهم  تجربی

فارسی یازدهم در هشت فصل و هجده درس ارائه شده است. هر درس بخشی تحت عنوان "کارگاه متــن پژوهــی" شامل بخش های قلمروی زبانی، قلمروی ادبی و قلمروی فکری و بخش هایی تحت عنوان روان خوانی، شعر خوانی، گنج حکمت را دارا می باشد. همچنین درس های 4 و 13 فارسی یازدهم جزء درس های آزاد می باشند.

گام به گام فارسی یازدهم که جواب خود ارزیابی ها و جواب تمرین های این درس را نیز دربردارد در حال آماده سازی می باشد.

گام به گام نگارش یازدهم

گام به گام نگارش یازدهم  تجربی

نگارش در پایه یازدهم متوسطه در قالب شش درس ارائه شده است. در هر درس، بعد از متن آموزشی، تمرینهای نوشتنی شامل بخش هایی با عنوان "کارگاه نوشتن" می باشد. همچنین  فعالیت های "شعر گردانی"، " حکایت نگاری"، و "مثل نویسی" نیز در درس های نگارش گنجانده شده اند.

گام به گام نگارش یازدهم شامل پاسخ فعالیت های نگارشی و درست نویسی است و همچنین جواب فعالیت های تصویری نویسی، حکایت نگاری و مثل نویسی را در بردارد. این گام به گام در حال نگارش و آماده سازی می باشد و بزودی روی سایت قرار داده می شود و می توانید آن را به رایگان دانلود کنید.

گام به گام تاریخ یازدهم

گام به گام تاریخ یازدهم  تجربی

تاریخ یازدهم، 26 درس دارد. در هر درس بخش هایی تحت عنوان فکر کنید و پاسخ دهید، پرسش های نمونه، اندیشه و جستجو آمده است. 

گام به گام تاریخ یازدهم در حال نگارش می باشد و به محض اتمام نگارش آن روی سایت همکلاسی قرار داده می شود.

گام به گام زبان یازدهم

گام به گام زبان یازدهم  تجربی

زبان یازدهم سه درس را دربردارد.کتاب زبان یازدهم همراه با کتاب کار آن ارائه شده است.

گام به گام شامل ترجمه درس، ترجمه مکالمات موجود در درس، جواب بخش های شنیداری و خلاصه کلیه تمرین های کتاب با عناوین Reading Comprehension، Grammar ،Vocabulary ،Pronunciation و Writing می باشد. گام به گام زبان یازدهم در حال گردآوری است و به زودی به سایت اضافه خواهد شد.


نظرات ارسال شده 3

ف
فرشتک

خیلی عالی بود ی دنیا ممنون

N
Negar

خیلی ممنون از شما، فقط اگر امکان داره بقیه گام به گام ها رو سریع تر فعال کنید تا دانلود کنیم ، خیلی سپاسگزارم

M
Movahhed

عالی بود ممنون