گام به گام زیست یازدهم تجربی

دانلود رایگان گام به گام زیست یازدهم تجربی شامل جواب فعالیت های هرفصل مطابق با کتاب 99-1400

جواب فعالیت های زیست دو

زیست شناسی یکی از درس های مهم و تخصصی رشته تجربی است. زیست دو در ادامه زیستی که در سال گذشته خواندید به معرفی سازوکارهای بدن انسان وسایر جانداران می پردازد.

ما در این صفحه گام به گام زیست یازدهم را برای شما گردآوری کرده ایم.

این گام به گام جواب فعالیت های تمامی نه فصل زیست دو را در خود دارد. لازم به ذکر است گام به گام فوق با کتاب زیست چاپ 99-1400 کاملا همخوانی دارد و این موضوع بررسی شده است.

توجه! برای دانلود گام به گام تمامی درس های دهم، به صفحه گام به گام یازدهم تجربی بروید.

گام به گام زیست یازدهم

گام به گام زیست یازدهم تجربی را می توانید از طریق لینک زیر دریافت کنید. فایل گام به گام کاملا رایگان است و برای دانلود نیازی به پرداخت هزینه نیست.

فایل فوق چنانچه گفته شد، جواب فعالیت های هر نه فصل زیست دو را به صورت یکجا در خود دارد. اما اگر می خواهید جواب فعالیت های هر فصل را به صورت جداگانه داشته باشید، به جدولی که در بخش پایانی همین صفحه آورده ایم، نگاهی بیاندازید.

با کلیک بر روی لینک های این جدول به صفحات مربوط به گام به گام هرفصل از زیست یازدهم هدایت خواهید شد. در آنجا می توانید جواب فعالیت های هرفصل را به صورت جداگانه دانلود کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم که جواب فعالیت های موجود در کتاب را در ابتدا خودتان بدهید. متن درس را به خوبی بخوانید و یاد بگیرید و سپس سعی کنید فعالیت ها را جواب بدهید و سپس برای آنکه ببینید به فعالیت مورد نظر به درستی جواب داده اید یا خیر، به سراغ گام به گام بروید.

نه تنها در مورد زیست، بلکه در خصوص هر درس دیگری بهتر است به این شیوه از گام به گام استفاده کنید. در این صورت فایل گام به گام یا حل تمرین به یادگیری شما کمک خواهد کرد.

زیست یازدهم در نه فصل تنظیم شده است. محتوای این نه فصل در قالب متن، تصویر و فعالیت های گوناگون سازماندهی شده است. هرچند در مورد جانداران و گیاهان نیز در کتاب صحبت شده است اما بیشتر محتوا در خصوص سیستم بدنی انسان است.

در ادامه توضیح کوتاهی در مورد هریک از فصل ها آورده ایم.

گام به گام فصل اول زیست یازدهم تجربی

فصل اول زیست دو تنظیم عصبی نام دارد در این فصل با یاخته های بافت عصبی و ساختار دستگاه عصبی آشنا می شوید. در گام به گام فصل اول زیست یازدهم تجربی ترجمه متن و جواب فعالیت های فصل اول  قابل دسترسی است.

گام به گام فصل دوم زیست یازدهم تجربی

در فصل دوم نیز درمورد گیرنده های حسی در انسان و جانوران مختلف می خوانید. ترجمه متن و جواب تمرین های درس دوم در گام به گام فصل اول زیست یازدهم تجربی  گنجانده شده است.

گام به گام فصل سوم زیست یازدهم تجربی

در فصل سوم نیز دستگاه حرکتی انسان معرفی می شود.استخوان ها و اسکلت انسان و همچنین ماهیچه ها و نقش آنها در حرکت در این بخش توضیح داده می شود. در پایان فصل نیز چند صفحه ای به دستگاه حرکتی جانوران اختصاص داده شده است. ترجمه متن و جواب تمرین های درس سوم را می توانید در گام به گام فصل سوم زیست یازدهم تجربی مشاهده کنید.

گام به گام فصل چهارم زیست یازدهم تجربی

فصل چهارم تنظیم شیمیایی نام دارد در این فصل از ارتباط شیمیایی میان اجزای مختلف بدن و غده های درون ریز صحبت می شود. در گام به گام فصل چهارم زیست یازدهم تجربی ترجمه متن و جواب تمرین های درس اول قابل دسترسی است.

گام به گام فصل پنجم زیست یازدهم تجربی

فصل پنج زیست شناسی دو نیز به طور کلی به دستگاه ایمنی بدن اختصاص دارد. جواب فعالیت های این فصل را می توانید در گام به گام فصل پنجم زیست یازدهم تجربی مطالعه کنید.

گام به گام فصل ششم زیست یازدهم تجربی

در فصل ششم زیست یازدهم تجربی و ریاضی از تقسیم یاخته ها می خوانید. برای دسترسی به فعالیت های این فصل به گام به گام فصل ششم زیست یازدهم تجربی مراجعه کنید.

گام به گام فصل هفتم زیست یازدهم تجربی

در فصل هفتم از فرآیند تولید مثل گفته می شود و با دستگاه تولید مثل در بدن زنان و مردان آشنا می شوید. همچنین مراحل رشد و نمو جنین در این فصل توضیح داده می شود. در پایان فصل نیز به تولید مثل در جانوران پرداخته می شود. در گام به گام فصل هفتم زیست یازدهم تجربی می توانید جواب فعالیت های فصل هفتم را بخوانید.

گام به گام فصل هشتم زیست یازدهم تجربی

در  فصل هشتم نیز به طور کلی به گیاهان پرداخته می شود. در فصل هشتم با تولید مثل جنسی و غیرجنسی در گیاهان آشنا می شوید. برای دیدن جواب فعالیت های فصل هشتم روی گام به گام فصل هشتم یازدهم تجربی در باکس دانلود کلیک نمایید.

گام به گام فصل نهم زیست یازدهم تجربی

 در آخرین فصل از تنظیم کننده های رشد در گیاهان و پاسخ آن ها به محیط می خوانید. برای دانلود و دسترسی به پاسخ تمرین های این فصل می توانید در باکس دانلود موچود در انهای این صفحه روی گام به گام فصل نهم زیست یازدهم تجربی کلیک کنید.

در انتها از شما میخواهیم نظرات خود را در خصوص گام به گام ارائه شده و محتوای این صفحه با ما در میان بگذارید. نظرات شما راهنمای بزرگی برای ماست تا بتوانیم محتوای همکلاسی را مطابق با خواست شما بهبود دهیم.


نظرات ارسال شده 6

م
محمد امین شه بخش

ازتون ممنونم خیلی به کارم اومد اصلا فکر نمیکردم بهره ای ازش ببرم ولی خدا رو شکر ازش خیلی بهره مند شدم

ا
امیررضا

خداقوت از زحماتتون واقعا ممنون خیلی مفید بود انشالله هر جا هستین سالم سلامت باشین

ن
نادیا

خداقوت و دم همتون گرم که انقد خوبید

ت
تیم همکلاسی

عالی بود

م
مینا

خیلی عالی بود ممنون از زحمات شما

f
friyall

فوق العادست و اینکه بروز رسانی شده بنظرم خیلی عالی تره و پی دی خیلی مرتبیم داره