دانلود گام به گام کتاب کار زبان دهم

دانلود رایگان گام به گام زبان دهم شامل پاسخ تمامی تمرین های همه درس ها مطابق با کتاب درسی 99-1400

حل تمرین کتاب کار کتاب کار زبان دهم

درس زبان انگلیسی دهم با نام Vision1 و در قالب دو کتاب تنظیم شده است: کتاب زبان دهم و کتاب کار زبان دهم که در این صفحه، گام به گام کتاب کار دهم ارائه شده است. گام به گام کتاب زبان دهم در حال نگارش است و به محض آماده سازی در این صفحه قرار خواهد گرفت.

کتاب کارزبان دهم چهار درس دارد و ما در این صفحه  گام به گام کتاب کار کتاب کار زبان دهم را برای شما فراهم کرده ایم. این گام به گام شامل ترجمه درس، ترجمه مکالمات موجود در درس، جواب بخش های شنیداری و خلاصه کلیه تمرین های کتاب با عناوین Reading Comprehension، Grammar ،Vocabulary ،Pronunciation و Writing می باشد.

گام به گام کتاب کار زبان دهم را می توانید به رایگان از همکلاسی دریافت کنید. لازم به ذکر است گام به گام کتاب کار زبان دهم  با کتاب درسی چاپ 99-1400 همخوانی دارند.

توجه! برای دانلود گام به گام تمامی درس های دهم، به صفحه گام به گام دهم تجربی بروید.

گام به گام کتاب کار زبان دهم

پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا خود تمرین های درس را انجام دهید و سپس برای اطمینان از درستی جواب های خود به گام به گام نگاهی بیاندازید. تنها در این صورت است که گام به گام به روند یادگیری شما کمک می کند.

فایل های موجود در باکس دانلود حاوی حل تمرین تمامی چهاردرس کتاب کار زبان می باشد در صورتی که می خواهید گام به گام هر درس از کتاب کار زبان دهم را به طور جداگانه داشته باشید، به باکس دانلود که در انتهای صفحه آورده شده است مراجعه کنید. 

چنان چه گفته شد کتاب کار زبان دهم در چهار درس تنظیم شده است. در ادامه توضیح کوتاهی در مورد چهار درس کتاب کار زبان دهم داده ایم.

گام به گام کتاب کار زبان دهم درس اول

درس اول کتاب کار زبان دهم در مورد صحبت در مورد حفظ محیط زیست می باشد. در گام به گام درس اول کتاب کار زبان دهم جواب تمرین های این درس قرار گرفته است که برای دانلود آن می توانید به باکس دانلود پایین این صفحه مراجعه کنید.

گام به گام کتاب کار زبان دهم درس دوم

مکالمات درس دوم کتاب کار زبان دهم، در مورد شگفتی خلقت است. گام به گام کتاب کار زبان دهم درس دوم، جواب تمرین های این درس را پوشش می دهد که می توانید از طریق باکس دانلود به فایل های آن ها دسترسی داشته باشید.

گام به گام کتاب کار زبان دهم درس سوم

در درس سوم کتاب کار زبان دهم درباره  ارزش دانش صحبت می شود. جواب تمرین های این درس را می توانید در گام به گام درس سوم کتاب کار زبان دهم مطالعه کنید.

گام به گام کتاب کار زبان دهم درس چهارم

در درس چهارم کتاب کار زبان دهم  به سفر به دور دنیا  پرداخته می شود. گام به گام درس چهارم کتاب کار زبان دهم، پاسخ تمرین های این درس را در برمی گیرد و می توانید آن را از باکس دانلود دریافت نمایید.

بسیار خوشحال می شویم که نظرات خود را در خصوص محتوای این صفحه و کیفیت فایل گام به گام با ما درمیان بگذارید. نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است چرا که کمک می کند تا محتوای همکلاسی را بنا به خواسته های و نیازهای شما عزیزان بهبود دهیم.


نظرات ارسال شده 22

ز
زینب

خیلی عالی بود مرسییی

م
محدثه

سلام خیلی عالی بود

ا
امیرحسین

خیلی ممنون واقعا عالی بود

ر
راضیه موسوی

خیلی خوب بود دمتون گرم

A
Assassin

خیلی عالی بود دمتون گرم. خسته نباشید. ولی اگه ترجمه داشت خیلی عالی هم میشد

س
سامان

خیلی عالی بود ممنون از زحماتتون

آ
آروین کیان

ممنون خیلی خوبه

س
سردار

عالی خیلی خوب بود

ا
احمد زاهدان

خیلی عالی دمتون گرم

س
سعید حسن پور

واقعا مفید بود خیلی ممنون از طراح این pdf

ا
ایلیا

خیلی خوب هستش.باتشکر از سازنده محترم❤

پ
پاییز مهدوی

ممنون از زحماتتون خیلی عالی بود❤

ا
افسون محمدی

سلام ممنون اگر باترجمه بود خیلی بهتر بود

M
Mehrnaz

Very nice tanks

م
محدثه

خیلی عالی بود ممنون

ع
علی موسوی

خیلی عالی بود دمتون گرم

م
محمد

عالی بود خیلی ممنون

س
س

سلام خیلی خیلی عالی ممنون

ا
احمد

واقعا عالی بود ممنون

م
من

عالی بود ممنون

ی
یوسف

دمتون گرم واقعا عالیست‌

ر
رضا

عالیییییییی سپاس

ر
راضیه موسوی

بسیار عالی واقعا خیلی به دردم خورد حتما ازش استفاده کنید