دانلود گام به گام آمادگی دفاعی نهم

دانلود رایگان گام به گام آمادگی دفاعی نهم شامل پاسخ تمامی فعالیت ها مطابق با کتاب درسی 99-1400

حل تمرین آمادگی دفاعی نهم

ما در این صفحه گام به گام آمادگی دفاعی نهم را برای شما گردآوری کرده ایم. این گام به گام تمامی جواب فعالیت های آمادگی دفاعی نهم را در بردارد.

گام به گام فوق در 3 فصل تنظیم شده و شامل 11 درس می باشد که فصل اول شامل دو درس 1 و 2 و فصل دوم درس های 3 تا 7 می باشد و دروس 8 تا 11 در فصل سوم گنجانده شده است. 

فایل گام به گام با کتاب آمادگی دفاعی نهم سال تحصیلی جاری یعنی سال 99-1400 همخوانی دارد و این موضوع بررسی شده است.

توجه! برای دانلود گام به گام سایر درس های نهم به صفحه گام به گام نهم بروید.

گام به گام آمادگی دفاعی نهم

برای آنکه استفاده بهتری از گام به گام داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم که در ابتدا خودتان فعالیت های کتاب را جواب دهید و سپس برای آنکه از درستی جواب های خود مطمئن شوید، به گام به گام نگاهی بیاندازید.

فایل گام به گام فوق، جواب فعالیت های تمام فصل های کتاب را به صورت یکجا دربردارد. اما اگر می خواهید گام به گام مربوط به هر فصل را به طور جداگانه داشته باشید، باز هم می توانید روی همکلاسی حساب کنید.

در باکس دانلود که در انتهای صفحه آمده است، لینک صفحات مربوط به گام به گام هر فصل از آمادگی دفاعی نهم گنجانده شده است. با کلیک بر روی هر لینک به صفحات مربوط هدایت خواهید شد و در آنجا می توانید گام به گام هر فصل از آمادگی دفاعی نهم را به صورت جداگانه دانلود کنید.

در ادامه درباره هر فصل از گام به گام آمادگی دفاعی نهم توضیحاتی ارائه شده است.

گام به گام آمادگی دفاعی نهم فصل اول

گام به گام فصل اول آمادگی دفاعی نهم شامل درس 1 (امنیت) و درس 2 ( تهاجم و دفاع) کتاب درسی آمادگی دفاعی نهم می باشد. در گام به گام فصل اول جواب فعالیت های  این دو درس آورده شده است.

گام به گام آمادگی دفاعی نهم فصل دوم

ترجمه لغات، عبارات مهم و معنی شعر این فصل در گام به گام فصل دوم آمادگی دفاعی نهم گردآوری شده است. این فصل درس های 3 تا 7 کتاب درسی با عنوان های انقلاب اسلامی، : بسیج، مدرسۀ عشق ، آشنایی با حامسۀ دفاع مقدس، آشنایی با حامسۀ دفاع مقدس، : مردان مبارز و زنان قهرمان و سرباز اسلام، سردار دل ها را دربرمی گیرد. 

گام به گام آمادگی دفاعی نهم فصل سوم

گام به گام فصل سوم آمادگی دفاعی نهم با عنوان دفاع نظامی و غیرنظامی، 4 درس را دربرمیگیرد که شامل جواب فعالیت های  درس های : نظام جمع و شیوه های رزم انفرادی، شناخت و مقابله با جنگ نرم، پدافند غیرعامل و آمادگی و ایمنی در برابر زمین لرزه می شود.

بسیار خوشحال می شویم که نظرات خود را در خصوص محتوای این صفحه و کیفیت فایل گام به گام با ما درمیان بگذارید. نظرات شما برای ما بسیار ارزشمند است چرا که کمک می کند تا محتوای همکلاسی را بنا به خواسته های و نیازهای شما عزیزان بهبود دهیم.


نظرات ارسال شده 1

ا
امیر

خیلی خوب استخیلیخوباست خیلی خوب است