دانلود جزوه فصل هفت زیست دهم ( استاد پرویز )

فصل هفت زیست دهم در مورد مراحل جذب و انقال مواد در گیاهان مختلف توضیح می دهد . این جزوه مطالب فصل هفتم زیست دهم را به طور کامل توضیح داده است .

توضیحات جزوه فصل هفت زیست دهم

جزوه فصل هفت زیست دهم که توسط مهندس پرویز تالیف شده است جهت دانلود دانش اموزان دهم تجربی قرار گرفت. در جزوه فصل 7 زیست دهم نکات کنکوری فصل هفتم به طور کامل شرح داده شده است . درسنامه فصل هفت زیست دهم شامل توضیحات کاملی از مطالب فصل جذب و انتقال مواد در گیاهان زیست دهم می باشد . درسنامه فصل هفت زیست دهم تجربی علاوه بر آن که متن و شکل های فصل جذب و انتقال مواد در گیاهان را به طور کامل آموزش داده است توضیحات فصل هفت زیست دهم را با کتاب های پایه ی بالاتر نیز ترکیب کرده است و سعی کرده است جزوه ای کنکوری را که علاوه بر آنکه در امتحانات  قابل استفاده می باشد جهت مطالعه ی کنکوری نیز کاربردی باشد . در جزوه فصل هفت زیست دهم شکل های موجود در فصل جذب و انتقال مواد در گیاهان به طور کامل شرح داده شده است و همچنین در اخر جزوه فصل هفت زیست دهم تست های تالیفی و کنکور سراسری سال های گذشته نیز برای آشنایی بیشتر با سوالات کنکور سراسری تجربی اضافه شده است که شامل تست فصل هفت زیست دهم می باشد . برای دانلود سایر جزوه زیست دهم به سایت همکلاسی مراجعه کنید . 

 دانلود جزوه فصل هفت زیست دهم ( استاد پرویز )

درباره جزوه فصل هفت زیست دهم

مطالب فصل هفت زیست دهم شامل مواردی می باشد که در ادامه توضیح داده خواهد شد و به شما توصیه می شود نکات فصل 7 زیست دهم را به طور جامع مطالعه کنید و در جزوه فصل هفتم زیست دهم این نکات ارائه شده است  . خاک و مواد مغذی مورد نیاز گیاهان ، جذب مواد معدنی در خاک ، جذب نیتروژن ، جذب فسفر ، بهبود خاک ، قارچ ریشه ای ، همزیستی گیاه با تثبیت کننده های نیتروژن ، روش های دیگر به دست آوردن مواد غذایی در گیاهان ، انتقال از خاک به برگ ، جابه جایی مواد در مسیر کوتاه ، انتقال آب و مواد معدنی در مسیر های بلند ، تعرق در گیاهان از چه بخش هایی انجام م یشود ، عوامل محیطی مؤثر بر باز و بسته شدن روزنه ها ، تعریق ، حرکت شیره ی پرورده . فصل 7 زیست دهم شامل سه درسنامه می باشد . بخش گیاهی جزء بخش های مهم سوالات زیست در کنکور تجربی به شما می رود .

دانش اموزان دهم تجربی با توجه به زمان مناسبی که تا هنگام برگزاری کنکور سراسری تجربی در اختیار دارید اگر از سال دهم مطالعه دروس کنکور خود را آغاز کنید در سال کنکور به مراحل بالایی از امادگی خواهند رسید . به شما توصیه می گردد پست مربوط به بهترین کتاب های کمک درسی دهم تجربی  و روش مطالعه زیست را مشاهده کنید . 

نویسنده : پرویز (زیست)
حجم : 1.65 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 3

ز
زری

بسیار عالییییییییییییییییییییی بود ممنون از زحمات شما

N
N

عالییییییییییی

N
N

هیچ کدام از جزوه ها دانلود نمی شود لطفا رسیدگی کنید