دانلود جزوه فصل سوم زیست دوم دبیرستان ( استاد حاتمی )

فصل سوم زیست شناسی سال دوم دبیرستان جزء فصل های پایه ای زیست دوم می باشد .

توضیحات جزوه فصل سوم زیست دوم دبیرستان

جزوه فصل سوم زیست دوم دبیرستان تالیف آقای مهدی حاتمی جهت دانلود داوطلبین کنکوری به این پست اضافه گردید . درسنامه فصل سوم زیست دوم دبیرستان شامل توضیحات کامل در مورد فصل سفری به دنیای جانداران می باشد که مطالب را بصورت کنکوری و ترکیبی شرح داده است و روشی متفاوت در توضیحات مطالب به کار برده شده است که باعث درک کامل مطالب فصل سوم زیست دوم در ذهن داوطلب می شود همچنین با ترکیب مطالب را سایر فصل ها درسنامه ای قوی را در اختیار کنکوری ها قرار می دهد. جهت دریافت سایر جزوه های کنکوری زیست دوم دبیرستان به وب سایت همکلاسی مراجعه نمایید .

 دانلود جزوه فصل سوم زیست دوم دبیرستان ( استاد حاتمی )

درمورد جزوه فصل سوم زیست دوم دبیرستان

در بررسی بودجه بندی کنکور تجربی 97 در مورد فصل سوم زیست دوم دبیرستان در تعدادی از کنکور ها مورد سوال واقع نشده است و در تعدادی از سال ها نیز فقط یک سوال از آن طرح شده است مانند کنکور 96 . اما یکی از دلایل مهمی که باعث اهمیت این فصل می شود این است که یادگیری کامل مفاهیم و توضیحات فصل سفری در دنیای جانداران برای تسلط بر فصل های دیگر زیست دوم و بالاتر ضروری است و باید داوطلب این فصل را به صورت کامل فرا بگیرد. در واقع آنچه که موفقیت صد در صد داوطلب کنکور تجربی را تضمین خواهد کرد این است که تمام فصل های کتاب های زیست شناسی را به طور کامل مورد بررسی قرار دهد که از مطالعه نکردن یک یا چند فصل که در کنکور های سال های گذشته کمتر مورد سوال واقع شده خودداری کند زیرا تمام فصل های زیست های دارای اهمیت هستند و هر کدام از تست های درس زیست برای دوطلبین کنکور تجربی بسیار مهم می باشد . 

تعداد درس های اختصاصی که در کنکور تجربی مورد سواقع قرار میگیرد پنج درس می باشد که مهمترین آنها درس زیست شناسی می باشد که دارای بالاترین ضریب در بین دروس اختصاصی می باشد . جهت آشنایی با ضرایب دروس کنکور تجربی کلیک کنید  به این دلیل  داطلبان کنکور سراسری تجربی باید وقت و دقت کافی را برای درس زیست شناسی اختصاص دهند و از کتاب های کمک درسی استاندارداستفاده نمایند که متن هر فصل را به صورت کنکوری توضیح داده باشد . جهت آشنایی با بهترین منابع کنکور تجربی 97 و بهترین روش مطالعه زیست کنکور می توانید به پست مربوط به آن مراجعه نمایید 

نویسنده : مهدی حاتمی
حجم : 1.47 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 1

N
N

خیلی بدردم خورد احسنت و خدا قوت