دانلود جزوه فصل دوم ریاضی یازدهم ( استاد صمدی )

جزوه جامع فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی در این بخش اماده دانلود می باشد .

توضیحات جزوه فصل دوم ریاضی یازدهم

مطلب امروز در مورد جزوه فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی ( هندسه ) که توسط استاد فرهاد صمدی تالیف شده است را جهت دانلود دانش اموزان یازدهم تجربی قرار میدهیم. درسنامه فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی شامل دو بخش توضیحات و سوالات تستی و سوالات تشریحی همراه با حل آنها می باشد . در بخش نخست جزوه فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی درهر قسمت توضیحات و درسنامه ی کامل مربوط به آن بخش ارائه شده است و سپس با حل مثال های مربوط به هر بخش از جزوه فصل دو ریاضی یازدهم تجربی سعی در جهت درک کامل مطالب آن بخش داشته است. جزوه فصل دوم ریاضی یازدهم شامل توضیح جامع مباحث فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی می باشد . 

 دانلود جزوه فصل دوم ریاضی یازدهم ( استاد صمدی )

درباره فصل دوم ریاضی یازدهم

فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی که عنوان آن فصل هندسه می باشد در مورد موضوعات مربوط به هندسه حرف میزند و فصلی مهم در کنکور سراسری برای دانش اموزان تجربی محسوب می شود  . فصل هندسه  از کتاب ریاضی یازدهم تجربی شامل سه بخش می باشد که به ترتیب در مورد ترسیم های هندسی و رسم انواع خط ها بحث می کند و بخش بعدی از فصل هندسه ریاضی یازدهم تجربی ، درم ورد قضیه ی تالس  می باشد که در مورد تناسب ، قضیه ی تالس و .. حرف می زند. درس آخر از فصل دوم ریاضی یازدهم تجربی درباره ی تشابه مثلثها است .

در این قسمت از توضیحات دو ریاضی یازدهم تجربی به بررسی کلی این فصل می پردازیم . فصل هندسه از کتاب ریاضی یازدهم تجربی برای بعضی از دانش آموزان رشته ی تجربی سخت می باشد و اغلب آنها از مطالعه ی این فصل و اختصاص وقت برای پاسخ گویی به سوالات آن در کنکور سراسری تجربی صرفه نظر می کنند و ترجیح می دهند که وقت ان را  به سایر دروس ریاضی تجربی بدهند اما باید در اینجا این نکته بسیار مهم را به همه ی داوطلبان یاداور شد که درس هندسه برخلاف انچه که تصور میشود درس سختی نمی باشد ، براحتی می توان تست های این فصل را در کنکور سراسری پاسخ داد . بنابر این دانش آموزان یازدهم تجربی اگر از هم اکنون مطالعه فصل هندسه ریاضی یازدهم تجربی و سایر دروس را برای کنکور شروع کنند به طور حتم در کنکور موفقیت بسیار خوبی به دست می اورند . به شما توصیه میشود پست مربوط به بهترین منابع یازدهم تجربی را نیز مطالعه کنید .

نویسنده : فرهاد صمدی
حجم : 12.7 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 7

.
.

بسیار بسیار عالی با تشکر از تمام استادها

y
yasmin

خیلی خوب بود .مرسی

A
Asal

سوالای خوبی داشت

N
N

عالی دمتون گرم.شانس گندمون امسال دبیر ریاضی خیلی داغونی فرستادن کلاسمون ولی این جزوه های شما عزیزان باعث شد سطح من و چند تا از دوستام از بقیه بچه ها بالاتر از بقیه باشه.بازم ممنون

N
N

خیلی ممنون حسابی بهم کمک کردن ..... . . ازتمام استادها متشکرم

ف
فاطمه

ممنون عالی بود

N
N

ممنون