دانلود جزوه فصل دوم ریاضی دهم ( استاد هاشمی )

جزوه فصل دوم ریاضی دهم ( فصل مثلثات ) یکی از مهمترین فصل های ریاضی سال دهم می باشد .

توضیحات جزوه فصل دوم ریاضی دهم

جزوه فصل دوم ریاضی دهم کاری از استاد هاشمی جهت دانلود دانش اموزان دهمی رشته ی ریاضی و تجربی و کنکوری ها قرار گرفت . درسنامه فصل دوم ریاضی دهم شامل توضیحات کامل  در مورد مطالب طرح شده در فصل مثلثات ریاضی دهم می باشد که به همراه مثال های حلی برای دانش آموزان سال دهم آماده شده است. فصل مثلثات دهم یکی از فصل های مهم کتاب ریاضی دهم می باشد که به دلیل اهمیت و کاربرد آن در فصل های دیگر کتاب ریاضی دهم و پایه های بالاتر دارای اهمیت است . جهت دریافت جزوه ریاضی دهم سایر فصل ها به بخش جزوه ها مراجعه کنید همچنین برای دریافت بهترین منابع کمک درسی سال دهم به پست مربوطه مراجعه نمایید .

دانلود جزوه فصل دوم ریاضی دهم ( استاد هاشمی )

درباره جزوه فصل دوم ریاضی دهم

فصل مثلثات دهم عنوان فصل دوم ریاضی دهم می باشد که فصلی مهم در کتاب ریاضی دهم است . فصل دو ریاضی دهم شامل سه بخش است می باشد. در درس اول راجع به نسبت های مثلثاتی، درس دوم در مورد دایره های مثلثاتی می باشد. روابط بین نسبت های مثلثاتی درس سوم فصل مثلثات ریاضی دهم می باشد. همانگونه گفته شد مثلثات ریاضی دهم یکی از فصل های مهم ریاضی دهم می باشد که باید تمام دانش اموزان دهم آن را به خوبی فرا بگیرند . 

فصل دو ریاضی دهم یکی از مهم ترین فصل ها هم در ریاضی دهم و هم در پایه ای بالاتر و بخصوص کنکور می باشد. دانش آموزان دهم باید پایه ریاضی خود را در سال دهم بخصوص در فصل مثلثات بسیار قوی کنند زیرا فصل مثلثات ریاضی دهم فصلی بسیار مهم می باشدو در صورت ضعیف بودن در این درس در سال های بعد نیز توجهی زیادی به این درس نخواهد شد و نتیجه مطلوب را در درس ریاضی در کنکور سراسری نخواهید گرفت .پس مطالعه ی درس ریاضی نیز باید یکی از اولیت های شما باشد . 

بسیاری از دانش اموزان و داوطلبان در رشته ی تجربی اهمیت کمی برای درس ریاضی قائل هستند و از مطالعه ی کامل ریاضی برای کنکور صرفه نظر میکنند .در واقع این دید اشتباه بسیار رایج شده است . سوالات درس ریاضی در کنکور تجربی در صورت مطالعه و تمرین تستی زیاد به راحتی قابل پاسخگویی است و در رتبه ی داوطلب تاثیر بسزایی دارد بنابراین به همه دانش اموزان دهم توصیه مشود که همه دروس اختصاصی از جمله ریاضی را برای کنکور به طور کامل مطالعه نمایند.

نویسنده : حبیب هاشمی
حجم : 2.12 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 15

آ
آیناز

بسیار بسیار عالی فقد بعضی تمریناش پاسخنامه نداره و من دچار شک میشم.

م
مهرداد

واقعا جزوات خوب جامعی دارید

م
مبینا محمدی

عالیه خسته نباشین????

م
ملیک

خسته نباشید خیلی مفید بود فقط واسه مثال هاتون که حل کردید کاش توضیح مینوشتید

م
محمدرضا صیادی

واقعا تمام فصل ها جزواتش عالیه ممنون

ع
عرفان ایری

دمتون گرم،مرسی!

ا
ابوالفضل

خدا خیرتون بده واقعا، خسته نباشید

ر
راضیه رازی فرد

عالی بود مرسییییی

م
محمد

ممنون عالی درود و خسته نباشید

ز
زهرا

عالیه خسته نباشید

س
سهیلا

بسیار عالی و مفید و کامل

ف
فاطمه باقری

عالیه خیلی ممنون

ع
عاالللیه

عاللللییههه خداقوت بهتون

ن
نسرین

خوبه... مثال هم داره که می تونیم اونها رو تغییر بدیم و ازشون استفاده کنیم

ف
فرحان ایوری

بسیار عالی