دانلود جزوه فصل حواس زیست سوم ( استاد فرزانه )

فصل حواس یکی از فصل های مهم زیست سوم دبیرستان می باشد .

درباره جزوه فصل حواس زیست سوم

جزوه فصل حواس زیست سوم استاد فرزانه را برای داوطلبان کنکور 97 قرار داده ایم. درسنامه فصل سوم زیست سوم که توسط استاد جعفر فرزانه تالیف شده است یکی از جامع ترین جزوه های کنکوری زیست می باشد. جزوه فصل حواس زیست سوم دبیرستان مطالب را به شیوه ی مفهومی ، ترکیبی و مقایسه ای شرح داده است و با ترکیب فصل های مختلف کتاب زیست شناسی سعی کرده است تا نیاز کنکوری ها را در بخش زیست شناسی مطابق با سوالات کنکور سراسری برطرف نماید . جهت دانلود سایر جزوه های استاد جعفر فرزانه به بخش جزوه ها مراجعه کنید . 

 دانلود جزوه فصل حواس زیست سوم ( استاد فرزانه )

توضیح جزوه فصل حواس زیست سوم

جزوه فصل سوم زیست سوم دبیرستان در انتهای همین بخش میتوانید دریافت کنید . فصل حواس یکی از فصل هایی است که همیشه مورد توجه طراحان سوالات کنکور تجربی بوده است. در نگاهی به بودجه بندی  کنکور تجربی 97 این فصل میبینیم که در کنکور تجربی 96 سه سوال از فصل حواس مطرح شده است و این مسئله نشان می دهد که احتمال طرح سوالات بیشتر از فصل هایی که شاید در سال های قبل کمتر مورد توجه بوده اند وجود دارد. پس با توجه به این توضیحات هر کدام از فصل های کتب زیست شناسی دارای اهمیت می باشد .  

در این قسمت چگونگی ترکیب بخش کوچکی از فصل سه زیست سوم با فصل های دیگر برای شما کنکوری های عزیز توضیح خواهیم داد . در بخشی از جزوه فصل حواس زیست سوم میبینیم که در مورد عضلات عنبیه توضیح داده است . اگر نگاهی به جزوه فصل حواس داشته باشید میبینید که کلمه عضلات با فصل هایی همچون فصل دستگاه عصبی  مرتبط است . شما داوطلبین عزیز نیز باید همچین نگاهی به تمام مطالب زیست داشته باشید تا موفقیت شما در درس زیست تضمین شود.سوال های در زیست کنکور سراسری به همین روش مطرح میشود و ترکیب سوالات در کنکور به روال عادی تبدیل شده است . حتما پست مربوط به نحوه مطالعه زیست را مشاهده نمایید .

فصل حواس زیست سوم دبیرستان رشته ی تجربی در مورد گیرنده ها ، اندام های حسی بحث میکند. فصل حواس زیست سه دارای مطالب ساده است و با مطالعه ترکیبی و مفهومی به راحتی میتوانید تست هایفصل حواس را در کنکور سراسری تجربی جواب داد . در صورتی که قصد شرکت در کنکور 97 را دارید باید در مورد تاثیر معدل در کنکور 97 و بهترین منابع کنکور 97 اطلاعات کافی داشته باشید .

نویسنده : جعفر فرزانه
حجم : 10.24 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 5

N
N

awlie

N
N

جزوه هاتون عالی هستند متشکرم از زحمتتون

N
N

عالی.... حرف نداره

N
N

جزوه ی خوبیه

N
N

ازجزوه معلمم کاملتره ..عالی بود