دانلود جزوه فصل اول زیست سوم ( استاد فردین جوادی )

جزوه کنکوری زیست سال سوم فصل اول در این بخش جهت دانلود آماده گردیده است .

درباره جزوه فصل اول زیست سوم

امروز جزوه فصل اول زیست سوم ( فصل ایمنی بدن ) برای شما آماده کرده ایم از کتاب فاگوزیست سوم آقای فردین جوادی است که میتوانید در انتهای این پست دانلود نمایید . با نگاهی به بودجه بندی کنکور تجربی 97 فصل اول زیست سوم میبینیم که هر ساله یک تست از این فصل مطرح شده است و کنکور تجربی 96 نیز یک سوال از فصل ایمنی بدن طرح شده است . درسنامه فصل اول زیست سوم تجربی مطالب مربوط به این فصل را به طور کامل توضیح داده است . جهت دانلود جزوه زیست سوم سایر فصل های زیست شناسی سال سوم دبیرستان به بخش جزوه های کنکوری سایت مراجعه کنید . 

 دانلود جزوه فصل اول زیست سوم ( استاد فردین جوادی )

توضیحات جزوه فصل اول زیست سوم

جزوه فصل اول زیست سوم توسط استاد جوادی تالیف شده است. جزوه فصل اول زیست سوم بر پایه طرح سوالات کنکور تجربی تالیف شده است که یکی از بهترین منابع کنکوری موجود می باشد. جهت مشاهده بهترین منابع کنکور 97 کلیک کنید. در این جزوه متن کتاب درسی زیست سوم بصورت کاملا مفهومی و ترکیبی شرح داده شده است و با سایر فصل های کتاب زیست سوم و سایر کتب های زیست شناسی ترکیب شده است که ترکیب سوالات در کنکور سراسری تجربی در درس زیست شناسی سال های قبل بسیار متداول شده است. همچنین در جزوه کنکوری فصل اول زیست سوم شکل ها و نکات مهم آنها بسیار دقیق بیان شده است.

اگر نگاهی به زیست سال سوم فصل اول داشته باشیم میبینیم که مطالب بیان شده در این فصل ساده است . اما آنچه که توان علمی داوطلب رشته ی تجربی را در جلسه ی کنکور در درس زیست شناسی می سنجد این است که داوطب تا چه میزان قدرت تحلیل مطالب فصل های مختلف را دارد و این امکان بدون شک با داشتن بهترین منابع کنکوری که مطالب را بصورت ترکیبی و مفهومی بیان کرده باشد میسر میشود. جهت آشنایی با بهترین منابع کنکور 97 کلیک نمایید . نکته ی بسیار مهمی که همیشه داوطلبین کنکور باید به آن اهمیت بدهند این است باید تمام فصل های کتاب زیست شناسی را مطالعه کنند زیرا امکان طرح سوال از هر فصل وجود دارد. جهت آشنایی با نحوه مطالعه زیست به مقاله مربوطه مراجعه نمایید . 

در سال های اخیر بحث ترکیب سوالات درس زیست شناسی در کنکور تجربی بسیار مورد توجه طراحان سوالات کنکور سراسری بوده بصورتی که در کنکور 96 نه تست بصورت کاملا ترکیبی مطرح شده و دواقع اهمیت این مسئله را می رساند که باید خواندن درس زیست کنکور باید بصورت مفهومی و ترکیبی باشد. احتمال طرح سوالات در کنکور 97 به این شیوه بسیار زیاد است . 

نویسنده : فردین جوادی
حجم : 6.47 مگابایت
منبع : همکلاسی

نظرات ارسال شده 5

N
N

همون فاگوزیسته

N
N

مرسی

N
N

عالی عالی

N
N

جزوه های اقای فردین جوادی عالیییههه

N
N

ممنون